Loefski is exit

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Tot mijn grote vreugde is de speler Loefski door TW gestraft al zijn dorpen zijn barbaar , ook zijn stamgenoot is geheel barbaar geworden.

ik wist het wel dat het een Topspeler was ( op een vuile manier )
dan gaan we zijn ex-dorpen maar edelen ( 200 stuks en nog eens 100 van zijn maatje )

wel jammer, nu krijgt hij dat dorpje wat ik hem beloofd had nooit !
 
Reactiescore
76
Tot mijn grote vreugde is de speler Loefski door TW gestraft al zijn dorpen zijn barbaar , ook zijn stamgenoot is geheel barbaar geworden.

ik wist het wel dat het een Topspeler was ( op een vuile manier )
dan gaan we zijn ex-dorpen maar edelen ( 200 stuks en nog eens 100 van zijn maatje )

wel jammer, nu krijgt hij dat dorpje wat ik hem beloofd had nooit !

Gast je weet niet waarover je spreekt loefski stopte en stond op delete en zen stamgenoot werd geinternt xD was puur toeval dat ze allebij op dezelfde dag weg waren :p
 

DeletedUser

Guest
Gast je weet niet waarover je spreekt loefski stopte en stond op delete en zen stamgenoot werd geinternt xD was puur toeval dat ze allebij op dezelfde dag weg waren :p

Wel zo toevallig dat ik geloof dat er een iemand 2x op de delete knop heeft gedrukt, kon er niet een iemand die 100 dorpjes VV-en in de stam ?

In elk geval mogen we de dorpjes op edelen, tot vreugde van omliggende spelers.

Opgeruimd staat netjes, jullie weer een last minder, en die dorpjes krijgen vast wel weer een nieuwe beschermheer/vrouw.

Yeah, heeft die ZC van mij toch zijn werk gedaan ;)

en wat dacht je van mijn LC's die bezorgde hem een ware nachtmerrie.
Had hij het dorpje net geedeld...komt een farm eraan en en hoppa meteen zijn troepen eruit gemept,
dat is wel een keer of 15 in een maand gebeurd, kon ie weer zijn troepen herstellen.
Maar wel de rapporten naar mij sturen als alles van mij sneuvelde, mij blokkeren, zodat ik niks kon terugsturen

Al die BB dorpen die maar niet wilde groeien met aan puin geschoten boerderijen en omgehaalde muren, dat vond ie vast niet leuk

toch wel jammer, ik mis hem nu al :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Een topic openen hiervoor is totaal overbodig. :)

Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan