[Afgekeurd] Limited Haul dagelijkse reset

Reactiescore
1.140
Nu is het zo dat als je vandaag 15-07 om 16:10 10k farmed je de volgende dag precies om 16:10 weer 10k kunt farmen.
Ik wil er een dagelijks moment van maken waarop je limiet weer gereset wordt zodat je gewoon 24 uur de tijd hebt om limiet te hitten.

Aangezien we steeds vaker werelden krijgen met Limited haul lijkt het me een goede zaak om het systeem van Limited Haul is onder de loop te nemen.

Wat ik persoonlijk als onprettig ervaar is de manier hoe "binnen 24 uur" wordt gebruikt.
Nu is het zo dat als je vandaag 15-07 om 16:10 10k farmed je de volgende dag precies om 16:10 weer 10k kunt farmen.
Het principe is niks mis mee maar dit farmt toch een stuk minder prettig en de ervaring is vaak dat het veel meer moeite en tijd kost omdat je in feite van al je farms aan het bij houden bent wanneer ze aankomen en je farms dan moet timen op die tijdstippen de volgende dag.
Iets wat veel spelers de eerste maand nog wel vol houden maar waar na een tijdje toch steeds minder spelers mee door gaan omdat het gewoon erg intensief is zeker als er massa's beginnen te komen.

Terwijl limited haul dus eigenlijk voor een minder intensieve farm ervaring zou moeten zorgen resulteert dit in een veel intensievere farm ervaring.

Een simpele oplossing zou zijn om gewoon elke dag weer op 0 te beginnen of desnoods om 11 uur (start van de wereld meestal) maar in ieder geval 1 moment.
Zo kun je gewoon de hele dag farmen en als je je limiet hit zit je goed totaal farm je niet meer maar de in mijn ogen onzinnige moeite die er in gaat zitten is toch een stuk minder.
 
Upvote 0
This suggestion has been closed. Votes are no longer accepted.

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Jurriën doet precies bespreken wat mis is met limited haul, dit is een heel goede toevoeging aan het spel. Vooral laten gebeuren dit.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Maar zou je dat moment dan zelf mogen instellen? Net zoals de nachtbonus op casual(?)

Nee, het reset dan gewoon op hetzelfde tijdstip iedere dag. Als je het zelf kan resetten, dat zou betekenen dat je de 24h mag omzeilen.
 
Reactiescore
1.140
Opzich is het net als dag prestaties gewoon binnen 24 uur limiet farmen.
Tijdstip kiezen waarop die reset heeft niet heel veel toegevoegde waarde tenzij je net een massa gaat houden ofzo dan zou het uit kunnen maken dat je precies halverwege je massa die gs reset krijgt zodat je 2x zoveel kunt farmen bij je tegenstander :tongue:
 
Bovenaan