Limiet op premium functies

Reactiescore
423
Er zijn spelers die 100k in een maand uitgeven.
Dat geef ze een groot voordeel vind zelf een oneerlijk voordeel maar mijn mening is effe on relevant.
Zou graag zien dat er in sommige wereld daglimieten zijn.
Dus het idee een limiet op premium functies als wereldinstelling.
Hoe hoog de limieten moeten is nu nog onder relevant want het is nog niet mogelijk.

Upvote 1
Reactiescore
2
Ik zou het anders aanpakken want innogames gaat nooit winsten inleveren..
Het idee is dus goed, want volgens mij is iedereen het erover eens dat oeverloos PP spammen de boel verpest.

In plaats van 1 wereld per keer, kunnen ze beter 2 werelden tegelijk starten. 1 wereld met oude instellingen zonder PP spam, afgezonderd van am/premium account etc. Dan heb je minimaal pp gespam en veel betere werelden. En 1 wereld met de nieuwe instellingen van huidige werelden zodat PP spammers het lekker tegen elkaar kunnen opnemen.

Oude instellingen bedoel ik dan het soort instellingen van werelden onder wereld 50: Grotere werelden, beperkt PP gebruik, minder nutteloze regels( regels van het boosten, staminstellingen met max 10 spelers of dat je geen os kan sturen buiten de stam/minimaal 3 dagen in de stam moeten zitten voor je uberhaupt os kan geven aan je stamleden en nog veel meer van dat soort onzin)

Ik persoonlijk denk dat dat beter zou werken.

Bovenaan