Lijstjes van w59 toppers!

DeletedUser3809

Guest
Moet je nog een keer een lijstje van je eigen wandaden zien, Devin? Dat staat hier toch al meerdere keren. Daarom moest er een 'proces' komen, omdat jij mensen gaat bedreigen en de hele stam probeert te chanteren.

Verder stond er zelfs bij de opties dat als mensen iets anders wilden ze dat ook mochten opperen als ze zelf een betere optie meenden te hebben.

Wees overigens maar blij dat Roald die opties maakte, als het aan mij had gelegen had ik zorgvuldig uitgelegd dat je kicken en wegspelen de wereld niet langer ging laten duren omdat we met Rog erbij ook gewoon 65% hadden.
 

DeletedUser78972

Guest
Van jou neem ik niks aan je bent simpelweg een meelopertje die nu de leidingrechten in handen heeft gekregen.

Toch zijn er zat mensen die zich af vroegen of het proces wel nodig was dus die 'wandaden' vielen wel mee en waren ook voorkomen als er iets gedaan werd aan het uitbouwen, noob
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
De kwalitatief slechtste speler van de stam die anderen noob noemt. Het moet niet gekker worden.
 
Reactiescore
2.303
Raar dat iedereen Roald benoemt bij Collationem?
Ik deed alles achter de schermen zodat Roald kon leiden...
 

DeletedUser3809

Guest
Van jou neem ik niks aan je bent simpelweg een meelopertje die nu de leidingrechten in handen heeft gekregen.

Toch zijn er zat mensen die zich af vroegen of het proces wel nodig was dus die 'wandaden' vielen wel mee en waren ook voorkomen als er iets gedaan werd aan het uitbouwen, noob

Heb je nog meer salty beledigingen op het einde omdat oh wee je je nummer 3 niet krijgt? Huil huil.

Ja meelopertje ben ik, vandaar dat ik het altijd en over alles eens ben geweest met Colla. Volgde altijd slechts de mening van de leiding en zou het er nooit mee oneens zijn :rolleyes:

Tip voor je knul, volgende keer dat je een random salty belediging gooit even 3 seconden na aan wie je die belediging uit xD

Maar om op je tweede, zo sterke punt in te gaan. Je beseft je dat er letterlijk gestemd is he? Je kan het niet laten dingen te roepen over dat er zoveel waren die het totaal met je eens waren, maar als we een officiele stemming houden komt er dit uit. De leden zijn het niet met je eens. Ze hebben zelf deze straf voor je gekozen, die met een dikke meerderheid heeft gewonnen.
Je kan blijven roepen dat er allemaal mensen voor je zijn en na al je acties het nog met je eens zijn, maar vertel eens werkelijk, wie zijn dat? Vruchtenlimonade? Misschien runner nog? Blijf vooral roepen dat er zoveel voor je zijn, het gaat er niet echt voor zorgen dat mensen je salty geschreeuw aan het einde serieus gaan nemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78972

Guest
De kwalitatief slechtste speler van de stam die anderen noob noemt. Het moet niet gekker worden.
Waar baseer je dat op?

Heb je nog meer salty beledigingen op het einde omdat oh wee je je nummer 3 niet krijgt? Huil huil.

Ja meelopertje ben ik, vandaar dat ik het altijd en over alles eens ben geweest met Colla. Volgde altijd slechts de mening van de leiding en zou het er nooit mee oneens zijn :rolleyes:

Tip voor je knul, volgende keer dat je een random salty belediging gooit even 3 seconden na aan wie je die belediging uit xD

Anyways, gezien je als reactie alleen maar een belediging naar mijn persoon maakt neem ik aan dat je het met de inhoud verder wel eens bent?

Ik benoem jou zo ja en ben het idd niet met je eens:)
En het is best logisch dat mensen kiezen voor zo'n straf met zo'n kromme enquête.

En ik ga niemand benoemen die het onterecht vind, dat mag de vriendjespolitiek uitzoeken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.303

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
Ik heb wel een vraag eigenlijk,

Waarom is er niet eerst gepeild of er wel een 'proces' moest komen?
En waarom heb jij die zelf zomaar opgestart en de 'opties' bedacht zonder overleg?

Verkeerde conclusies. Boris zei het al een beetje; maar er is wel degelijk gepeild of er een proces moest komen. Daaruit kwam naar voren dat het grootste deel van de stam je niet ongestraft wilde laten gaan na je acties. Zoiets (vervolging) komt niet opzetten als poepen. Overigens Devin, geloof dat of niet - zal mij een worst wezen - van mij hoefde vervolging niet perse maar jij maakte zo heisa van en daarmee joeg je teveel stamgenoten het harnas in, wat resulteerde in vervolging.

Toch zijn er zat mensen die zich af vroegen of het proces wel nodig was dus die 'wandaden' vielen wel mee en waren ook voorkomen als er iets gedaan werd aan het uitbouwen, noob

Je zegt zelf dat veel stamgenoten er anders over dachten, uit het topic blijkt dat slechts 2 a 3 van de 13 stemmers er anders over dachten. Niet meer, niet minder. Verder wat ook al eerder genoemd is: men kon zelf andere opties plaatsen. Als iemand daar had neergezet; ''Sukke vervolgen in plaats van noobstiaan'' of ''niets doen'' had ik het gewoon opgenomen als optie. Je moet weten dat ik, voordat ik topics plaats of belangrijke beslissingen neem als leiding, van te voren controleer welke kant de neuzen opstaan en of ik genoeg draagvlak heb voor bepaalde keuzes. Ik wist al dat 8-9 accounts je wilde vervolgen, maar de manier waarop verschilde, die zie je terugkomen in de opties die ik neer schreef.

Ik zou je adviseren om het te laten rusten, de keuzes zijn gemaakt en we zijn er uitgekomen waardoor we nu slechts acht dagen hoeven doorspelen (al zijn het er dan toch nog 14 teveel..)

Raar dat iedereen Roald benoemt bij Collationem?
Ik deed alles achter de schermen zodat Roald kon leiden...

Ja je bent een schatje Mile (schuift credits naar Emile toe)
 

DeletedUser78972

Guest
Bedankt voor de uitleg Roald, al kan het ik niet controleren en twijfel ik aan de aantallen die je opnoemt.
Zeker aan het aantal accounts die mij wouden vervolgen.
Niet alleen omdat het persoonlijke stemmen waren en geen accounts maar omdat je zelf geen concrete aantallen hier opnoemt.
Verder had je zoals hier zelf al zegt misschien ook wel wat opties kunnen toevoegen die in het nadeel waren voor sukke.
Ook het uitsluiten van mijn mening en geen enkele inspraak op de stemming vanuit noob vond ik onnodig, zeker nadat bekend werd dat sukke dat wel tijdelijk mocht en misschien toch wel een stemming daarmee kon beïnvloeden.
 

DeletedUser3809

Guest
Bedankt voor de uitleg Roald, al kan het ik niet controleren en twijfel ik aan de aantallen die je opnoemt.
Zeker aan het aantal accounts die mij wouden vervolgen.
Niet alleen omdat het persoonlijke stemmen waren en geen accounts maar omdat je zelf geen concrete aantallen hier opnoemt.
Verder had je zoals hier zelf al zegt misschien ook wel wat opties kunnen toevoegen die in het nadeel waren voor sukke.
Ook het uitsluiten van mijn mening en geen enkele inspraak op de stemming vanuit noob vond ik onnodig, zeker nadat bekend werd dat sukke dat wel tijdelijk mocht en misschien toch wel een stemming daarmee kon beïnvloeden.

Begrijp je nou nog steeds niet waarom er uberhaubt gezeik was? Het is niet een onenigheid tussen Sukke en jou, maar al die acties die jij erbij maakt. De stam chanteren, dun verhulde dreigementen naar mensen maken, dreigen Sukke te stabben/katapulteren als je niet 3e zou worden, etc.
Je denkt echt nog steeds dat dit een dingetje tussen Sukke en jou was over boosten, waarbij beide partijen misschien schuldig zijn? **** ey wat heb jij een plaat voor je kop. Het boeit echt niemand buiten jou en Sukke op welke rangen jullie eindigen. Maar alle dingen die jij doet, om, zoals Roald het zegt, de rest tegen je in het harnas te jagen zorgen ervoor dat er iets moest gebeuren.

Vandaar dat ook je hele verhaal van ik ben maar een arme noob die heel graag rang 3 wil worden weinig sympathie krijgt. Die rang 3 boeit de rest niet, hoe jij je ging gedragen wel.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
Verder had je zoals hier zelf al zegt misschien ook wel wat opties kunnen toevoegen die in het nadeel waren voor sukke.
Ook het uitsluiten van mijn mening en geen enkele inspraak op de stemming vanuit noob vond ik onnodig, zeker nadat bekend werd dat sukke dat wel tijdelijk mocht en misschien toch wel een stemming daarmee kon beïnvloeden.

Ik gaf al als voorbeeld; een crimineel mag ook niet tussen de jury zitten en luisteren welk jurylid wat zegt. De juryleden zullen dan mogelijk anders stemmen omdat ze vrezen narigheid als desbetreffend crimineel weer vrij komt. Je hebt je woordje kunnen doen op een ander forumstuk, net zoals een crimineel zich ook mag laten verdedigen door een advocaat. Ik vergelijk je niet met een crimineel, maar ik probeer duidelijk te maken dat we gewoon een normale manier van berechting hebben toegepast.

Bedankt voor de uitleg Roald, al kan het ik niet controleren en twijfel ik aan de aantallen die je opnoemt.
Zeker aan het aantal accounts die mij wouden vervolgen.
Niet alleen omdat het persoonlijke stemmen waren en geen accounts maar omdat je zelf geen concrete aantallen hier opnoemt.

Je zegt zelf al dat je twijfelt over het aantal stemmen, waarschijnlijk heeft juist de anonimiteit van het crisesforum stuk ervoor gezorgd dat iedereen eerlijk kon stemmen (doel behaald) en zeggen ze naderhand tegen je dat ze achter je staan (maar dat niet terug kwam in de stemming). Ook in real life, helemaal niemand zal openlijk zeggen / pronken PVV te hebben gestemd, terwijl het jaar op jaar honderdenduizenden mensen zijn die het wel doen, die zeggen gewoon dat ze op de partij van de dieren hebben gestemd of zoiets.
 

DeletedUser61134

Guest
PVV stemmers zitten grotendeels in brabant, limburg en Zuid holland.
Sinds kort ook een groei in oost-groningen.
Alleen mentaal achtergesteld gebied dus.
 

DeletedUser78972

Guest
Begrijp je nou nog steeds niet waarom er uberhaubt gezeik was? Het is niet een onenigheid tussen Sukke en jou, maar al die acties die jij erbij maakt. De stam chanteren, dun verhulde dreigementen naar mensen maken, dreigen Sukke te stabben/katapulteren als je niet 3e zou worden, etc.
Je denkt echt nog steeds dat dit een dingetje tussen Sukke en jou was over boosten, waarbij beide partijen misschien schuldig zijn? **** ey wat heb jij een plaat voor je kop. Het boeit echt niemand buiten jou en Sukke op welke rangen jullie eindigen. Maar alle dingen die jij doet, om, zoals Roald het zegt, de rest tegen je in het harnas te jagen zorgen ervoor dat er iets moest gebeuren.

Vandaar dat ook je hele verhaal van ik ben maar een arme noob die heel graag rang 3 wil worden weinig sympathie krijgt. Die rang 3 boeit de rest niet, hoe jij je ging gedragen wel.

Sinds wanneer heet jij roald?

En moest ik dan maar alles gewoon pikken?
Ik gaf al als voorbeeld; een crimineel mag ook niet tussen de jury zitten en luisteren welk jurylid wat zegt. De juryleden zullen dan mogelijk anders stemmen omdat ze vrezen narigheid als desbetreffend crimineel weer vrij komt. Je hebt je woordje kunnen doen op een ander forumstuk, net zoals een crimineel zich ook mag laten verdedigen door een advocaat. Ik vergelijk je niet met een crimineel, maar ik probeer duidelijk te maken dat we gewoon een normale manier van berechting hebben toegepast.



Je zegt zelf al dat je twijfelt over het aantal stemmen, waarschijnlijk heeft juist de anonimiteit van het crisesforum stuk ervoor gezorgd dat iedereen eerlijk kon stemmen (doel behaald) en zeggen ze naderhand tegen je dat ze achter je staan (maar dat niet terug kwam in de stemming). Ook in real life, helemaal niemand zal openlijk zeggen / pronken PVV te hebben gestemd, terwijl het jaar op jaar honderdenduizenden mensen zijn die het wel doen, die zeggen gewoon dat ze op de partij van de dieren hebben gestemd of zoiets.

Dat klopt maar het slachtoffer mag daar Dus ook niet bij zijn.

En ik zou niet weten waarom je je keuze niet zou durven vertellen, ik heb vorige keer ook op pvv gestemd.
Nu op fvd:)
PVV stemmers zitten grotendeels in brabant, limburg en Zuid holland.
Sinds kort ook een groei in oost-groningen.
Alleen mentaal achtergesteld gebied dus.

Dit heeft niets met mentale achterstand te maken lol.
Als je je wijk ziet veranderen in een buitenlandse omgeving zou je misschien anders praten.
Tuurlijk zijn veel dingen die hij zegt overdreven maar er zit wel degelijk een kern van waarheid in.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
Oh je hoort mij niets slechts zeggen over pvv hoor, ik houd mijn politieke voorkeuren voor mij. Echter weet ik dat er maar weinigen zijn die daar voor uitkomen omdat het makkelijker is om te zeggen dat je op een toekomstgerichte gematigde partij te stemmen. Het is een metafoor waarmee ik wat wilde duidelijk maken, iets wat volgens mij niet gelukt is. Het slachtoffer is er ook uitgezet binnen twee uur devin, houd op met piepen daarover zeg sjonge jonge.
 

DeletedUser3809

Guest
Sinds wanneer heet jij roald?

En moest ik dan maar alles gewoon pikken?

Dat klopt maar het slachtoffer mag daar Dus ook niet bij zijn.

Dus ik kan niet reageren dat je nog steeds weigert te begrijpen waar dit allemaal over gaat? Als je alleen mocht reageren als iemand iets aan je richt had je dit hele gezeik uberhaubt niet kunnen beginnen,
dus ga maar weer terug je hok in.

En je kan blijven huilen over een paar uur dat Sukke dat forum in kon kijken, maar tering wat een mierenneuken zeg. Alsof dat iets heeft uitgemaakt.
 

DeletedUser61134

Guest
Kiescompas, stemwijzer en eigen mening sluit bij mij aan met CDA, SGP & CU. (Zoals Dirk het noemt ben ik van de traditionele familiewaarden)
Zit in beide links en rechts afhankelijk van het vraagstuk met missch een klein tikje meer rechts.

PVV moet daarnaast ook blijven bestaan en stemmen krijgen (remt de extreem linkse justitie en bestuur in bv Rotterdam & Amsterdam een beetje af), maar groot deel van PVV stemmers is gewoon pure populisme.
Is deels een teken van je niet verdiepen in de politiek gezien er meer partijen dan alleen PVV overeen zullen komen in je mening.
Je stemt dan puur op een mening rond immigratie of dergelijke populaire stukken, maar het kan nooit kwaad wat breder te kijken.
 
Bovenaan