Lijstjes van w59 toppers!

Reactiescore
64
Lijstje van wereld toppers.

Omdat de wereld bijna ten einde is, stel ik voor om nog een keer een lijstje te maken met daarin spelers/accounts die nog wel een schouder klopje verdienen.
Ik heb er expres voor gekozen om alleen een topperlijst te maken en geen floplijst omdat het dan weer uit de hand loopt.

Hier mijn lijstje:

1. CircusOfInsanity,
wat een heerlijke mannen zijn dit toch! Zonder probleem dagen lang een VV draaien van mb's waar aanvallen op kwamen. Altijd relaxed, vriendelijk en maken zich niet druk op welke plaats ze eindigen, de stam komt eerst.

2. STWMAO,
sommige spelers vinden dat dit account te weinig heeft meegedaan voor het stambelang. Maar hier ben ik het niet mee eens, STWMAO heeft naar mijn idee altijd als belangrijke buffer tegen GI/Vogel gediend en meerdere massa's afgestoten. In de Whatsapp groep was altijd een leuke sfeer en was er altijd steun wanneer nodig.
Daarom staan deze toppers voor mij persoonlijk op nummer 2.

3. Collationem (Met name Roald),
Maanden lang (soms met tegenzin) als stamleiding gefunctioneerd en vele extra uren aan TW besteed in het belang van de stam. Er waren enkele momenten dat ik je keuzes toch wel veel op vriendjespolitiek vond lijken. Maar goed de beste stuurlui staan aan wal hé :p
Ook veel respect voor het gunnen van de eerste plek aan Banana!


Verder zijn er nog een heleboel chille mensen die zonder probleem OS/Clears stuurde wanneer nodig of altijd in waren voor een praatje. Ook naar jullie bedankt <3
 
Reactiescore
685
1. CircusOfInsanity,
wat een heerlijke mannen zijn dit toch! Zonder probleem dagen lang een VV draaien van mb's waar aanvallen op kwamen. Altijd relaxed, vriendelijk en maken zich niet druk op welke plaats ze eindigen, de stam komt eerst.

Dankjewel voor deze benoeming Idse. Leuk dat je zo een lijstje maakt. Dat dagen VV draaien achter elkaar kon alleen omdat ik toen door omstandigheden een tijdje thuis zat :).
al de rest klopt gewoon compleet, Zo zijn de mannen van circus nou eenmaal. (sarcasme he mensen)

ik ben Begonnen op GertFeyenoord als Noob die haast niet wist wat dodge was. op een gegeven moment gefuseerd met Harry van Circus (Onze altijd positieve maatje). Vervolgens na veel gezeur en Delete's en ervaringen verder mochten wij mee met de nieuwe stam Vix-V. En voila, mijn eerste wereldwinst is (Bijna) een feit :) (Daar kan ik weer mooi mee pronken)


Ook ik wil iedereen bedanken voor de leuke tijd die ik meegemaakt hebt. en de bewondering die ik gekregen heb voor sommige mensen.
in het bijzondere naar Jordy van MindAgainst en Roald van Collationem. Alle 2 hebben ze veel tijd erin gestoken maar ook vanwege hun Leiderschap. Maar ook de rest heeft extreem goed zijn best gedaan. Dankzij elkaar hebben we toch wel mooi gewonnen.

Nu nog even wachten tot de wereld over 10 dagen gesloten wordt. En dan hoop ik Jullie wel weer tegen te komen op een van de volgende werelden.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Zie het topic nu pas, leuk initiatief. Man wat vind ik het moeilijk om drie accounts te kiezen die deze drie plekken verdienen. Dit vooral omdat de wereld ruim 14 maanden interessant is geweest (begin november 2017 tot begin januari 2019) en vervolgens nog even 8-10 weken minder was. Ik beperk mij even tot het laatste deel van het Vinage tijdperk, de tijd van oorlog met Rose en Chill en het Vix-V tijdperk tot een week na de enorme klapper op Flipping Pages en dewitje begin januari dit jaar.

De Sukke verdient een nominatie, dit voor de inzet van Rogier op belangrijke momenten. Maar voor mij vooral omdat Rogier, wat toch in mijn beleving vaak een stugge speler was die vooral zijn eigen plan trok, wel bereid was om een grote jump te maken. Iedereen weet dat jumpen riskant is (dat kan AoD bevestigen) en dat het je groei zeker niet ten goede komt. Echter maakte Sukke er geen probleem van en is het aan Sukke te danken dat Runner 5 en Vlekje12, die moeilijke tijden hebben gehad, uberhaupt konden bestaan. Dit doordat Sukke een flinke stop op de deur (van chill/gi) vormde en een extreem front voor Runner 5 onmogelijk maakte. Nu we het toch over die situatie hebben een shoutout naar de broodnodige 'inval spelers' van Runner/Vlekje: Yoshi, Merlijn, Lewis, Laurens en de spelers die al op de accounts zaten.

Noobstiaan verdient ook een twijfelachtigere nominatie. Ze krijgen de nominatie omdat noobstiaan uiteindelijk de keuze maakte om het risico van een groot front te nemen, maar hij is twijfelachtig omdat noobstiaan eigenlijk alleen maar naar Vix-V kwam omdat hun situatie er aan de andere kant slechter uit zou hebben gezien, bij de Vinage kant. Echter heeft noobstiaan zich vervolgens wel ontpopt als, waarschijnlijk, het meest actieve account van Vix-V dan best een lastige periode heeft gehad met ladingen inkomende edelclears / edels, ookal was de vijandelijke aanvalsplanning ronduit slecht. De situatie vereiste extreme activiteit en noobstiaan was bereid dit grotendeels zelf op te brengen, iets wat weinig accounts ook was gelukt zonder extra co spelers aan te rukken.

Circusofinsanity / Banana soraka Twee spelers tegelijk? Ja, want ik vind een keuze hiertussen niet eens zo belangrijk. Beide accounts verdienen de nominatie omdat ze op een aantal vlakken even belangrijk zijn geweest. Beide accounts zijn gedurende de genoemde periode belangrijk geweest voor de stam, dit door hun; betrokkenheid, defensieve steun aan stamgenoten, vv-kracht en offensieve edel en slagkracht. Ook brachten beide accounts één of meerdere grote moraalbrekers mee, die ook zwaar hebben gewogen, alleen al omwille van hun kwantiteit. Beide rimmers, beide gepiekt in activiteit op momenten dat het nodig was. Circus vooral in vv-vorm en banana vooral tijdens belangrijke offensieven.

Runner 5 een kleinere shoutout, vanwege het variërende team dat uiteindelijk meer dan uitstekend scoorde op verdedigend en later op aanvallend vlak. Daarnaast naar alle moraalbrekers die grote bijdragen hebben geleverd waarvan enkele ook toegetreden zijn tot de stam (vruchtenlimonade, bojj, King of pvm en king romein).

Death by design, Savethewhale, Smokin, Vlekje12 en AoD zijn naar mijn smaak ook op zekere momenten belangrijk geweest voor de stam. Echter kennen al deze accounts perioden van (extreme) inactiviteit, soms zelfs langdurige vv's. Geen van de accounts even stabiel als de eerder genoemde accounts.
 
Reactiescore
1.476
1. Collationem
Ik heb mijn aanvaringen met bepaalde spelers van dit acc, maar ondanks dat kan ik niet ontkennen dat Collationem de Carry van Vinage was. Enorm veel inzet voor de stam, zowel in het doneren van troepen, als in het vven, als in het mee denken in stambelang. Altijd in staat om rustig na te denken over de huidige en toekomstige situatie om vervolgens duidelijke en verstandige beslissingen te nemen.

2. De Sukke.
De Sukke is het account wat ervoor gezorgd heeft dat Devin en ik met Noobstiaan naar Vinage gingen destijds, en ik hoop dat wij hen niet al te erg teleurgesteld hebben. :p
Altijd een betrouwbare en stabiele,en bovenal gezellige buur geweest, zei het met inactievere periodes.

3. Banana Soraka
En dan in het bijzonder hoofdspeler Randy, gezellige kerel die mij meerdere dingen over TW geleerd heeft, en één van de spelers die voor zichzelf nadacht. Ook enorm veel staminzet bij dit account.

Speciale shoutout naar onze mb Summer cloud, van wie wij zoveel gratis dorpjes hebben gekregen. :oops:
 

DeletedUser78972

Guest
Speciale shoutout naar onze mb Summer cloud, van wie wij zoveel gratis dorpjes hebben gekregen. :oops:

Wel 18 dorpjes:eek:
Nee opzich wel chille DU idd en deed nooit moeilijk, jammer dat ze stopte.
Aghja het is wss voor niks geweest.

Btw ik twijfel of nog of ik hier aan mee doe al vind ik het wel leuk bedacht.
 

DeletedUser78972

Guest
Jij moet je kop houden inactieveling en je naam veranderen in luirens.
 

DeletedUser58290

Guest
Laat ik ook maar eens een lijstje maken, ik heb namelijk op het moment in de trein toch niks beters te doen.

Omdat we hier normaal gezien niet eigen accounts op 1 zetten zal ik hierbij zelf maar even beginnen met de mensen die ik dus eigenlijk niet zou kunnen benoemen maar die voor mij toch echt op 1 staan, namelijk Fred en Boris. Toen Fred op het account kwam voelde ik gelijk al dat het account even 3 versnellingen hoger werd gezet en gebeurden er ook daadwerkelijk goede dingen ipv het alleen maar os sturen en her en der wat aanvallen sturen. Fred deed wat imo hij het beste kan, mensen kapot maken. Niet met katas maar met blitzen dat gecombineerd met aanvalsplannen die, als hij ze zelf niet kon uitvoeren, hij ze ofwel aan mij ofwel aan Boris uitlegde om te sturen. Voor mijn gevoel ben ik toen ook een periode van hoofdspeler naar co gegaan en was hij daadwerkelijk de hoofdspeler. Hij was een lange tijd de dragende kracht van Banana Soraka en ondanks dat het nu misschien niet goed gaat tussen ons tweetjes mag en moet dat toch benoemd worden. Het vele vv draaien bij Brain Teaser en Fluffydog ook niet vergeten bijvoorbeeld, want dat vergeet men ook nog wel eens als we het over vv draaien hebben.
Boris was weliswaar een stuk minder actief dan Fred (in het begin dat je op het account kwam dan, laatste tijd ben je zeer actief) ook hij heeft zijn waarde echt heel erg bewezen. Zijn efficiente manieren van goudmunten slaan, edels verkrijgen, het berekenend alles bekijken voor ons account en ook gewoon zijn. Niets ging eigenlijk zonder goedkeuring van Boris. Het brein als je het zo mag noemen achter Banana Soraka.
Ook nog de benoemingen voor opa Leon die op momenten de boel een beetje op orde hield en vaker gezellig in de groepsapp was. En natuurlijk onze aanvaller Pim. Als er ook maar 10 clears levend waren Pim bleef ze sturen. Niet heel lang op het account geweest maar was wel een frisse wind met het nieuwe jaar dat wel nodig was voor het account. Met z'n allen hebben we genoten van zijn aanvals stijl al moesten we hem op momenten toch echt even vragen om te stoppen ivm massas die gepland stonden etc. Dus even mijn co's hartelijk danken voor alle tijd en moeite die ze op mijn account en op de wereld hebben willen investeren.

Nu maar naar de overige accounts benoemen. Dit zal ik straks thuis doen ik ben nu net op het station aangekomen.

1. Collationem. Je kunt er niet omheen, voornamelijk Roald is deze wereld toch wel de man geweest die ervoor gezorgd heeft dat eerst Vinage en later Vix-V de overwinning heeft weten te pakken. Het was een flinke poos in Vinage niet echt nodig voor hem om zijn stem te laten horen maar uiteindelijk toen Rogier minder actief werd/geen leiding meer wilde zijn en Martijn simpelweg faalde als leider zijn had Roald het een soort van op zich genomen/moest het wel op zich nemen. Met Roald aan het roer ging het ook gewoon heel erg goed, soepel en vloeiend. Hij wist wat hij voor richting op wilde met de stam, probeerde ervoor te zorgen dat iedereen zich ook op zijn gemak voelde en zorgde bijna elke massa ervoor dat de coords netjes op tijd doorgestuurd werden naar iedereen. Ook individueel heeft hij wel weten te shinen met zijn ODA. Stond op het begin nog achter de 2 (ex oostblokkers :p ) Perfection en Mr Victorious maar uiteindelijk begon je toch goed te zien dat Roald dé man ging worden voor ODA en de OD rang. Wat mij betreft is het ook heel erg verdient dat hij die 2 sowieso pakt. Rang 1 had hij misschien ook wel verdient maar hee dan is het net alsof het zo was dat Roald deze wereld de enige was die iets deed en dat vind ik dan weer iets te ver gaan. Sorry daarvoor Roald :$.

2. Noobstiaan. Ja Devin, voornamelijk gaat dit over jou. Natuurlijk had jij in het begin nog hulp van een Dylan en nog wat andere spelertjes die ik me niet goed meer voor de geest kan halen, ja Jonan weet ik dan wel nog (die ging later op SoA spelen waar hij de wereld op afmaakte) maar voor de rest geen idee meer. Toen was het nog een hoop gedoe met jouw account. Veel stress rondom het opzetten van je account, met incomings stond het niet goed en was je front def in stacks op gegaan waardoor je niks meer mobiel had en ik weet niet precies meer wat ik allemaal voorbij zag komen. Uiteindelijk toen Maarten op jouw account was komen spelen werd het rustiger en dat merkte je aan jou ook heel goed. Ik wil niet zeggen dat jij onzeker over kwam op het begin maar je vroeg wel veel en dat begrijp ik best hoor. Als alles nieuw voor je is moet je het een keer gaan leren en dat heb je echt goed opgepakt! Met gevaar voor eigen leven dagelijks achter het stuur zitten deffen, aanvallen sturen of gewoon grondstoffen meppen in je dorpje.. Je deed het allemaal in je autootje op het werk. Gekkenwerk! Niet meer doen!! Je hebt het echt heel erg goed opgepakt met mentor Maarten aan je zijde. Hoe het op het laatst gelopen is doet niets af aan het feit wat jij de ganse wereld betekent hebt maar het is wel een hele flinke smet op dit hele positieve verhaal wat iedereen in de stam wel over je vind/vond. Nergens voor nodig om dat beeld zo te verpesten imo.

3. Bojj. Wellicht een verrassing voor de meeste van jullie, sommige zullen misschien zelfs nog nooit van Bobby gehoord hebben maar hij was een flinke tijd van de wereld mb van ons, Banana Soraka. Bojj/Bobby was eigenlijk een soort gedroomde mb. Beschikt dan weliswaar niet over heel veel ervaring maar was wel altijd actief en was altijd bereid je te helpen. Onze groei ging altijd voor zijn eigen groei, natuurlijk wilde hij uiteindelijk ook een beetje mee groeien dat begrijpen we allemaal wel, zeker met de instellingen van deze wereld. Nooit gezeik gehad met Bojj en hij vroeg ons altijd netjes als het iets wilde pakken en of hij dan niet in onze lijn ging liggen etc. Hele beschaafde jongen en ik ben dan persoonlijk ook heel erg blij dat hij de wereldwinst toegeschoven/geschonken krijgt. Ik denk dat ik wel namens heel het account Banana Soraka spreek als ik zeg dat wij het echt een genot vonden om met je samen te spelen.


Verder wil ik graag nog wat enkele spelers apart een schouderklop geven. Joris van KamikazeJohn -> Shia Lebeouf -> AoD. Een hele gezellige gozer, iemand waar je altijd mee kunt lachen en die zijn eerste wereld winnend afsluit. Weliswaar niet op zijn eigen account of in de stam waar die in begon maar toch erg knap. Toevallig gisteren ook een drankje mee gedaan, echt een hele gezellige kerel!
En als laatste natuurlijk Harry. Ik kende je de gehele periode bij Rose en later na bij Vix-V nog niet echt goed maar de laatste 2 maanden hebben we toch wat meer gechat met elkaar en je komt echt als een rustige betrouwbare kerel over. Gezellig babbeltje kun je met jou houden en ook goede gesprekken hou je van. Fifa ben je dan iets minder goed in maar hee op TW doe je het goed. Ook de vele VV's die ook bij jou belandde heb jij goed afgehandeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.476
Laat ik ook maar eens een lijstje maken, ik heb namelijk op het moment in de trein toch niks beters te doen.

Omdat we hier normaal gezien niet eigen accounts op 1 zetten zal ik hierbij zelf maar even beginnen met de mensen die ik dus eigenlijk niet zou kunnen benoemen maar die voor mij toch echt op 1 staan, namelijk Fred en Boris. Toen Fred op het account kwam voelde ik gelijk al dat het account even 3 versnellingen hoger werd gezet en gebeurden er ook daadwerkelijk goede dingen ipv het alleen maar os sturen en her en der wat aanvallen sturen. Fred deed wat imo hij het beste kan, mensen kapot maken. Niet met katas maar met blitzen dat gecombineerd met aanvalsplannen die, als hij ze zelf niet kon uitvoeren, hij ze ofwel aan mij ofwel aan Boris uitlegde om te sturen. Voor mijn gevoel ben ik toen ook een periode van hoofdspeler naar co gegaan en was hij daadwerkelijk de hoofdspeler. Hij was een lange tijd de dragende kracht van Banana Soraka en ondanks dat het nu misschien niet goed gaat tussen ons tweetjes mag en moet dat toch benoemd worden. Het vele vv draaien bij Brain Teaser en Fluffydog ook niet vergeten bijvoorbeeld, want dat vergeet men ook nog wel eens als we het over vv draaien hebben.
Boris was weliswaar een stuk minder actief dan Fred (in het begin dat je op het account kwam dan, laatste tijd ben je zeer actief) ook hij heeft zijn waarde echt heel erg bewezen. Zijn efficiente manieren van goudmunten slaan, edels verkrijgen, het berekenend alles bekijken voor ons account en ook gewoon zijn. Niets ging eigenlijk zonder goedkeuring van Boris. Het brein als je het zo mag noemen achter Banana Soraka.
Ook nog de benoemingen voor opa Leon die op momenten de boel een beetje op orde hield en vaker gezellig in de groepsapp was. En natuurlijk onze aanvaller Pim. Als er ook maar 10 clears levend waren Pim bleef ze sturen. Niet heel lang op het account geweest maar was wel een frisse wind met het nieuwe jaar dat wel nodig was voor het account. Met z'n allen hebben we genoten van zijn aanvals stijl al moesten we hem op momenten toch echt even vragen om te stoppen ivm massas die gepland stonden etc. Dus even mijn co's hartelijk danken voor alle tijd en moeite die ze op mijn account en op de wereld hebben willen investeren.

Nu maar naar de overige accounts benoemen. Dit zal ik straks thuis doen ik ben nu net op het station aangekomen.

1. Collationem

2. Noobstiaan

3. Bojj
Anticlimax. o_O
 

DeletedUser69389

Guest
Beter dan jouw eeuwige gezeik, jouw bijdrage is eerder negatief. Heeft Romein tenminste nog iets bijgedragen deze wereld.
Ik heb in Vinage en Vix vrijwel nooit gezeikt op het laatste deel na ja. Vanwege het stupide beleid wat er onder andere in heeft geresulteerd dat de komst van King Romein werd doorgedrukt en het boosten.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
De komst van onder ander Romein heeft er voor gezorgd dat we de wereld, die al een moeilijk einde heeft, vier maanden eerder dicht kan. Sterker nog, hadden we alle vier de mbs in above gelaten, hadden above + vix-v bijna 95% van de wereld gehad, simpelweg omdat above ook een procent of 20-30 zou beslaan. Klinkt leuk, maar met nog maar 4-5 actieve spelers in een stam is het gewoon regelrechte tijdverspilling om nog vele duizenden dorpen te pakken. Je mag ervan vinden wat je wilt, er was binnen de stam een meerderheid om het wel te doen, buldok wilde niet, dus zo geschiedde het. Met het 'proces' van noobstiaan is ook als optie genomen om noobstiaan te vervangen met roguieas, moest hij daar zelf voor kiezen - niemand die daar een probleem van maakt. Het is ELKE WERELD weer zo Martijn, altijd rekruteren stammen nog spelers bij om de saaie periode te verkorten. Wij doen iets al heel goed, in tegenstelling tot veel andere winnende stammen hebben wij op het laatste moment in ieder geval geen vijanden gerekruteerd, maar loyale kleine vrienden. Hoe slecht is dat? Randy schreef het al in zijn stuk; ook Bojj verdient de winst. Verdient romein het dan veel minder, naar mijn inziens hebben ze dezelfde inzet alleen had bojj een ligging bij 'echt' front waardoor hij beter uit de verf kon komen en kwam.

Bekritiseer mijn stupide beleid maar realiseer je ondertussen dat jij niet eens draagvlak had om het überhaupt te maken, laat staan uit te voeren. Wees zo kritisch als je wilt; de uiteindelijke resultaten (elke wereld weer..) liegen er niet om. Dit is dan wel de eerste wereldwinst als oprichter die gepaard gaat met drama, maar het is toch weer een 'win'. Ik denk dat ik een van de enige spelers op tw ben die kan zeggen dat hij minimaal drie keer langdurig aan het stuur stond en alle keren winnend af sloot. Dusja, stupide beleid... Als lid heb je vaak helemaal niet door welke zaken er allemaal spelen en hoe dominant sommige zaken zijn en daardoor kunnen beslissingen vreemd lijken. Ik kan elke keuze verantwoorden en ik denk dat zodra de wereld af is ook de twijfelende leden wel gaan snappen waarom ik bepaalde keuzes maakte.
 

DeletedUser78972

Guest
Ik heb wel een vraag eigenlijk,

Waarom is er niet eerst gepeild of er wel een 'proces' moest komen?
En waarom heb jij die zelf zomaar opgestart en de 'opties' bedacht zonder overleg?
 
Bovenaan