lijfliedjes

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Tsja, beetje zonde dat One. Zelfs deff van noobstammetjes gaat vragen.

Zou het op prijs stellen als jij een keer op onderzoek uit zou gaan in plaats van leugens hier verkondigen want dit is niet de 1e keer dat jij de boot mist met dit soort opmerkingen. Ik “speel” op Coruscant en kan bevestigen dat er alleen deff uit One. en Two. is gebruikt. En van 1 speler buiten de stam die al de vorige 2 werelden MB van dat account is geweest maar dus absoluut geen “deff noobstammetjes” zoals jij suggereert.

Jullie massa was gewoon zo erg doorzichtig dat er adequaat gereageerd kon worden vanuit One. en Two.
 
Laatst bewerkt:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Vgm is die Astaroth gewoon een azijnzeiker die overal een excuus voor heeft of niet?
 
Reactiescore
1.075
Zou het op prijs stellen als jij een keer op onderzoek uit zou gaan in plaats van leugens hier verkondigen want dit is niet de 1e keer dat jij de boot mist met dit soort opmerkingen. Ik “speel” op Coruscant en kan bevestigen dat er alleen deff uit One. en Two. is gebruikt. En van 1 speler buiten de stam die al de vorige 2 werelden MB van dat account is geweest maar dus absoluut geen “deff noobstammetjes” zoals jij suggereert.

Jullie massa was gewoon zo erg doorzichtig dat er adequaat gereageerd kon worden vanuit One. en Two.

Ik spreek over one. En two. In het algemeen toch? Niet over coruscant exact. Ik heb gewoon de pms hoor, dormpie heeft zelfs vorige x deff gesmeekt bij Space. :p, bedreigde zelfs de 4e~ stammen
 

DeletedUser76932

Guest
Ik spreek over one. En two. In het algemeen toch? Niet over coruscant exact. Ik heb gewoon de pms hoor, dormpie heeft zelfs vorige x deff gesmeekt bij Space. :p, bedreigde zelfs de 4e~ stammen

hey ouwe zuurpruim,

Als jij is van het AF af gaat en je weer is gaat focussen op nieuwe troepen maken. Worden allemaal onderhand een beetje moe van dat gejank van jou.
 

DeletedUser73927

Guest
Ik spreek over one. En two. In het algemeen toch? Niet over coruscant exact. Ik heb gewoon de pms hoor, dormpie heeft zelfs vorige x deff gesmeekt bij Space. :p, bedreigde zelfs de 4e~ stammen

Had jou stam 4e niet om os gevraagd en toen iemand van hun aangevallen in de hoop dat ze leeg stonden? :D
 
Reactiescore
1.075
hey ouwe zuurpruim,

Als jij is van het AF af gaat en je weer is gaat focussen op nieuwe troepen maken. Worden allemaal onderhand een beetje moe van dat gejank van jou.

Klopt, jullie hebben zoveel AF tijd omdat jullie vriendjespolitiekje spelen met half oost w69 :eek:
 

DeletedUser76932

Guest
Klopt, jullie hebben zoveel AF tijd omdat jullie vriendjespolitiekje spelen met half oost w69 :eek:

Verzin jij ook zoveel smoesjes als het niet goed gaat in je eigen stam? Damn wat lijkt het mij saai om met jou te spelen.

Ben ook blij als je hier weg bent ;)
 

DeletedUser73927

Guest
faee6734e1f2bcac936062824db70327.png

Ik zal het me wel verbeelden dan
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
dormpie heeft zelfs vorige x deff gesmeekt bij Space. :p

Heeft blijkbaar niet gewerkt als jullie nu gecoordineerd aanvallen met die stam dus het eigenlijk jullie hulpjes zijn :p
 
Reactiescore
1.075
Heeft blijkbaar niet gewerkt als jullie nu gecoordineerd aanvallen met die stam dus het eigenlijk jullie hulpjes zijn :p

Dat is het punt hoe sad het is dat je een stam OS vraagt waar een andere stamgenoot (Coruscant )mee in de clash ligt.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Dat is het punt hoe sad het is dat je een stam OS vraagt waar een andere stamgenoot (Coruscant )mee in de clash ligt.

Denk dat jij beter kan focussen op je eigen stam ipv telkens op One. Fear is al 3 dorpen kwijt aan One. en jullie zijn bakken met off kwijtgeraakt vandaag met de mislukte massa van vandaag.

Als je nog aan wat zelfreflectie kan doen kan het nog een best leuke strijd worden ;)
 
Reactiescore
1.075
Denk dat jij beter kan focussen op je eigen stam ipv telkens op One. Fear is al 3 dorpen kwijt aan One. en jullie zijn bakken met off kwijtgeraakt vandaag met de mislukte massa van vandaag.

Als je nog aan wat zelfreflectie kan doen kan het nog een best leuke strijd worden ;)

Ach de samenwerking was goed, genoeg antisnipes, ook One. En two. Hebben zeer goed samengewerkt hierin, ik vind het alleen zonde dat men ook ondanks een overmacht, zo naarstig opzoek is naar hulp van buitenaf, dat heeft One. Echt niet nodig.
 

DeletedUser76932

Guest
Ach de samenwerking was goed, genoeg antisnipes, ook One. En two. Hebben zeer goed samengewerkt hierin, ik vind het alleen zonde dat men ook ondanks een overmacht, zo naarstig opzoek is naar hulp van buitenaf, dat heeft One. Echt niet nodig.

Wat ben jij een hypocriet. Wij krijgen van 5 verschillende stammen incs die samenwerken met Fear! of hebben samengewerkt. Dit houdt in dat wij als 2 stammen tegen 5 deffen? en dan vind je het gek dat er eventueel een buitenstaander gevraagd word om deff?

Jij haalt het niveau van Fear! echt naar beneden, maar gelukkig zien je eigen leden dat ook al in.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ach de samenwerking was goed, genoeg antisnipes, ook One. En two. Hebben zeer goed samengewerkt hierin, ik vind het alleen zonde dat men ook ondanks een overmacht, zo naarstig opzoek is naar hulp van buitenaf, dat heeft One. Echt niet nodig.

Denk dat er netto door de vele samenwerkingen van Fear de “overmacht” reuze meevalt. Vanuit jullie kant wordt er ook genoeg contact gezocht met andere stammen.

Bedankt overigens voor compliment. Was allemaal goed getimed van jullie maar zat weinig gedachte achter dus misschien aandachtspuntje voor volgende keer :)
 
Bovenaan