Lievelingsspeler

DeletedUser70993

Guest
Jazeker, leuk dat ik zo'n goede indruk achterliet. :|
 
Reactiescore
1.018
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
PJ, het is raar en hij is behoorlijk bot, maar hij houd Para !/MT goed bij elkaar.
Tormund, zijn houding hoe hij het spel speelt.

2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
Ik hoop meer front te krijgen met Roland, naar mijn mening is hij 1 van de uitblinkers binnen MT.
Roy op de manier waarop hij mij nu helpt.

3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
De stam sound! + laurens.

4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
Laurens, Tormund en Roy natuurlijk.

5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
-

6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
Dit zijn toch de inf spelers, ik kan er jammer genoeg niet 100% op bouwen dat zij niet breken of weggaan.

7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
Theo, alleen moet hij niet slordig worden.

8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
Sound!, maar aangezien de ligging wordt het stamloos.

9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
Ja, Fred en hij had succes :D

10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
Ik denk Para! deze doen heel veel voor MT

11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler
Wat spelers van W22 die ook op z'n tijd gaan komen :D

12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
Roland

13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
Echte uitblinkers ben ik nog niet tegengekomen.

14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
PJ is op een tactische manier goed bezig, alleen raad ik het hem af om het in RL te doen ;)

15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
Mark (a) mij uitmaken voor spion :mad:

16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
Spelers die mij blijven steunen en klaar staan voor een babbeltje zonder info van mij te willen :rolleyes:

17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
Mijn ideaal is een actieve, gezellige omgeving met skills.

Yeah, 1 maal genoemd:D:S?
 

DeletedUser70993

Guest
Nu je het zegt moet ik je inderaad gelijk geven, babbellen kan jij als een malle.
 
Reactiescore
60


7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
Theo, alleen moet hij niet slordig worden.

[.

Waar was ik slordig:eek:
 
Reactiescore
2.478
Waar kwam je gistermiddag niet door?
Dat ik inf heb leren snipe betekend niet dat ze ook op zo'n manier kunnen snipe.
Ja ik had een uur z'n vv maar doe ochtend had ik hem niet, ik wou hem helpen door de verbaasde reacties van jullie :p

Hoe dan ook er kwamen treintjes met soms een paar sec tussen de trein en de clear dat is zonde en slordig.
 

DeletedUser

Guest
Goh je bent zo goed inderdaad.

Het komt vooral niet omdat je tegen inf nooit hoeft te timen en dat op het moment dat je eerste 10 treintjes door lopen je minder je best gaat doen :rolleyes:

Ik snap eerlijk gezegd het hele nut niet van elke post van jouw zo'n beetje je zat eerst nooit op het af en nu zit je je een beetje te profileren als een zielig ventje die graag aangevallen wil worden ?
 

DeletedUser

Guest
Waar kwam je gistermiddag niet door?
Dat ik inf heb leren snipe betekend niet dat ze ook op zo'n manier kunnen snipe.
Ja ik had een uur z'n vv maar doe ochtend had ik hem niet, ik wou hem helpen door de verbaasde reacties van jullie :p

Hoe dan ook er kwamen treintjes met soms een paar sec tussen de trein en de clear dat is zonde en slordig.

Beetje aandachtgeil ? Dus met al je woorden van VV draaien heb je ZEKER 1 treintje gekilled. Wauw.

Je probeert je te profileren als één van de beste deffers die ooit bestaan hebben maar je kan nog geneens fakes deftig blocken. Held.

Het enigste wat telt op het einde van de rit zijn de stats. Stats liegen namelijk niet. Hoe de stam groeit/stagneert/daalt. Dus in plaats van clears op jouw (wat jij hebt gehad waren restjes/stilstaande clears) waren de clears en edels geboekt voor Inf. En daarvan zie ik dit:

Zijde 1:
Stammen: MT
Zijde 2:
Stammen: Inf

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 146
Kant 2: 3
Verschil: 143

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,271,058
Kant 2: 27,828
Verschil: 1,243,230

chart
 

DeletedUser5148

Guest
Je probeert je te profileren als één van de beste deffers die ooit bestaan hebben maar je kan nog geneens fakes deftig blocken. Held.

Fakes hoef je niet te blocken, het is een optie die immers veel tijd vergt. Zo kortzichtig reageren, you're funny.
 
Reactiescore
1.018
Aldo heeft tijd zat om inf hun vv te doen, waarom blockt ie dan niet even die fakes:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Fakes hoef je niet te blocken, het is een optie die immers veel tijd vergt. Zo kortzichtig reageren, you're funny.

Inderdaad je laat kata fakes gewoon je dorpen afbreken :rolleyes:

Heb je eigenlijk al wel eens een deftige aanval afgeslagen ? Hier al zeker niet, voor we de kans kregen was je weg :( Retired was het he ? Lachertje :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
60
Waar kwam je gistermiddag niet door?
Dat ik inf heb leren snipe betekend niet dat ze ook op zo'n manier kunnen snipe.
Ja ik had een uur z'n vv maar doe ochtend had ik hem niet, ik wou hem helpen door de verbaasde reacties van jullie :p

Hoe dan ook er kwamen treintjes met soms een paar sec tussen de trein en de clear dat is zonde en slordig.

Leuk, maar ik had geen reden om beter te timen. Playdoh zelf bakte er niet veel van dus meer moeite doen was voor mij niet nodig, en je hebt trouwens twee treintjes gesloopt, waardoor ik gisteren "slechts" 17 dorpen winst had ;)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Dat ik inf heb leren snipe betekend niet dat ze ook op zo'n manier kunnen snipe.

Een uitgebreide guide op een gedeeld forum zetten kan ik ook.:eek:
En je zult ze wel heeeel veel moeten leren voordat ze richting gemiddelde spelers gaan.

En als ik jou was, zou ik eerst je eigen stamgenoten wat meer trucjes leren:p
 
Reactiescore
2.478
Zucht, waar hebben jullie mij horen zeggen dat ik één van de beste deffers ben? Ik zeg alleen dat ik wat treintjes heb gesniped als jullie dat op die manier opvangen houd het voor mij op. Daarbij heb ik ook vermeld dat ik maar 1uurtje vv heb gedaan dus niet verantwoordelijk ben voor inf's verliezen. Wat jullie mooi hebben gedaan btw ;)

Alles wat ik zeg vangen jullie verkeert op ook al in het goed bedoeld. Zins ik uit MT ben gekicked doen jullie of ik een achterlijke kut ben. De tijden waren ooit anders, we hadden plezier hier nu is het modder gooien -_-
 

DeletedUser

Guest
Zucht, waar hebben jullie mij horen zeggen dat ik één van de beste deffers ben? Ik zeg alleen dat ik wat treintjes heb gesniped als jullie dat op die manier opvangen houd het voor mij op. Daarbij heb ik ook vermeld dat ik maar 1uurtje vv heb gedaan dus niet verantwoordelijk ben voor inf's verliezen. Wat jullie mooi hebben gedaan btw ;)

Alles wat ik zeg vangen jullie verkeert op ook al in het goed bedoeld. Zins ik uit MT ben gekicked doen jullie of ik een achterlijke kut ben. De tijden waren ooit anders, we hadden plezier hier nu is het modder gooien -_-

Het W29 AF is toch altijd enkel moddergooien geweest? :p
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij is elk af moddergooien maar ok.

In die tijden zat je ook niet op het af mensen te provoceren dus vind het nu wel zwakjes dat je terug kruipt. Wel kunnen uitdelen niet kunnen incasseren
 
Bovenaan