Lievelingsspeler

DeletedUser

Guest
gast denk je nou echt dat ik zo kinderachtig ben daar iemand voor de repporten. wil er mee bereiken dat pot met bot met respect omgaat met der mede mens.

maar wederom weet jij ook niet wat het woord noob betekent

Noob betekent beginneling dus iemand die slecht is en dat ben jij.
 

DeletedUser

Guest
zou je wel willen hé.
Hoe vaak ben je al op het AF gekomen? Of is dit je eerste account?
You're just another nobody. Ik daarentegen, ben een man met prestige :D

ik was gebruikersnaam en ww kwijt dus vandaar nieuwe.

Noob betekent beginneling dus iemand die slecht is en dat ben jij.

en jij bent die noob toch die na één massa was weggespeeld?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik was gebruikersnaam en ww kwijt dus vandaar nieuwe.



en jij bent die noob toch die na één massa was weggespeeld?

Was jij niet DIE noob die een of andere internstam zat:eek: ga jesse niet uitmaken voor slechte deffer want ik weet je te vinden op w25;)
 

DeletedUser

Guest
ik was gebruikersnaam en ww kwijt dus vandaar nieuwe.

ahahahah noob.
alleen een echte noob heeft zoiets voor.

Je gebruikersnaam kwijtspelen.. zal wel een accountje van niets zijn geweest

Was jij niet DIE noob die een of andere internstam zat:eek: ga jesse niet uitmaken voor slechte deffer want ik weet je te vinden op w25;)

Jesse is slechte deffer, kom me maar opzoeken.
Maak ik gerust Provençaalse saus (met paprika)

samen met rijst en een brochette of een sauciske,
ge moogt ne ké kieze :)
 

DeletedUser

Guest


+1



nee dat was ik niet:) ik weet dat soms de waarheid hard is? maar speelt jesse nog? we hebben nog iemand nodig namelijk:)

Als ik volgens jullie hier niet kan deffen kan ik nog altijd beter deffen als jou. :eek:

Denk je nou dat ik nog speel? Net zeg je hij is een slechte deffer en nu zeg je we hebben iemand nodig, snap ik het nou niet of wat?
 

DeletedUser

Guest
Als ik volgens jullie hier niet kan deffen kan ik nog altijd beter deffen als jou. :eek:

Denk je nou dat ik nog speel? Net zeg je hij is een slechte deffer en nu zeg je we hebben iemand nodig, snap ik het nou niet of wat?

Noobs trekken noobs aan,

hier zie je het :D

Don't hate me <3


PS: Je ex- co is een evengrote noob als starmed
 

DeletedUser

Guest
blablabla noob dit noob dat. i vs 1 maak ik pot in. blood hunters speelde oke aanvallend en verdedigend onvoldoende das mijn mening.

tja ik ben noob in deffen volgens jou dat kan ik ken ook alleen de bassiskennis..

ik kan snipen
backtimen
etc etc.

dus wat kun je nog meer leren dan?

ookkal vergaat de wereld vandaag niet hoop ik toch dat pot met bot op een of andere manier onder een komeet terecht komt haha
 

DeletedUser11552

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? killrick, rawr666, Peter70 Reborn,
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? killrick
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? met mijn eigen stam
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? killrick, rawr666, 34myshorts
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? rineander
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede skills?
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? geen idee
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? /Care
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? dat zijn spelers van W20 Godly Underdogg en Opadirk
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? mijn hele stam en met name killrick
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Buzzlightyear en blitzkrieg
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? zijn er meerdere
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haatFamous
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? ex loseyourmind, mijn eigen team en mijn stam
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? trouw vriendschap doorzettingsvermogen

Thank you ! ^^
 

DeletedUser

Guest
blablabla noob dit noob dat. i vs 1 maak ik pot in. blood hunters speelde oke aanvallend en verdedigend onvoldoende das mijn mening.

tja ik ben noob in deffen volgens jou dat kan ik ken ook alleen de bassiskennis..

ik kan snipen
backtimen
etc etc.

dus wat kun je nog meer leren dan?

ookkal vergaat de wereld vandaag niet hoop ik toch dat pot met bot op een of andere manier onder een komeet terecht komt haha
Je beweert dat je kan snipen, laat me eens een paar snipes zien van een perfecte getimede trein ;)
backtimen, na hoeveel seconden? 50 ? en bedoelde je niet backdraften?
etc etc.
ho ho ho, ik ken geen termen meer dus zal ik het hierbij maar laten!
stoere jongen jij ! ;o met een ziek hoog IQ sowieso
 

DeletedUser65733

Guest
Noobs trekken noobs aan,

hier zie je het :D

Don't hate me <3


PS: Je ex- co is een evengrote noob als starmed

Ongelofelijk.. heb je vroeger nooit een speen gehad ofzo?
Hebben ze je knuffel te vroeg afgepakt?

je kanj ook iets te veel van je zelf houden... :cool:
 

DeletedUser

Guest
Je beweert dat je kan snipen, laat me eens een paar snipes zien van een perfecte getimede trein ;)
backtimen, na hoeveel seconden? 50 ? en bedoelde je niet backdraften?
etc etc.
ho ho ho, ik ken geen termen meer dus zal ik het hierbij maar laten!
stoere jongen jij ! ;o met een ziek hoog IQ sowieso

eindelijk zeg! echt plz val nou ons eens aan met een treintje ik laat het je zien.

ik heb een hoog iq. jij ook denk ik. tevens denk ik dat je altijd bent achtergesteld door je ouder en familie omdat je alle aandacht wilt. maakt niet uit wat iemand post of wie het is. je zoekt met iedereen ruzie en verpest het af.

toch heb ik wel medelijden met je hoor. je had toch een geweldig persoon kunnen zijn met vrienden enz maarja helaas.

jij bent een voorbeeld van een kansloos bestaan. tevens ben je een echte internet hooligun! achter de pc ben je echt stoer met je praatjes

ik ga verder niet meer reageren op jou kneusje, want je haalt het slechte in mij naarboven^^

adios man met prestige (kuch,kuch)
 

DeletedUser

Guest
eindelijk zeg! echt plz val nou ons eens aan met een treintje ik laat het je zien.

ik heb een hoog iq. jij ook denk ik. tevens denk ik dat je altijd bent achtergesteld door je ouder en familie omdat je alle aandacht wilt. maakt niet uit wat iemand post of wie het is. je zoekt met iedereen ruzie en verpest het af.

toch heb ik wel medelijden met je hoor. je had toch een geweldig persoon kunnen zijn met vrienden enz maarja helaas.

jij bent een voorbeeld van een kansloos bestaan. tevens ben je een echte internet hooligun! achter de pc ben je echt stoer met je praatjes

ik ga verder niet meer reageren op jou kneusje, want je haalt het slechte in mij naarboven^^

adios man met prestige (kuch,kuch)

Gaat het nog? Niks kapotgegooid?
 

DeletedUser

Guest
Gaat het nog? Niks kapotgegooid?

komt wel goed,
hij kan gewoon niet wachten tot kerst zodat ie eindelijk zijn cadeautjes kan kopen,
en met zijn stoere actiepoppen kan spelen ;)


en for the record, starmed.
Ik kan met een stel hier aardig overweg, alleen met -DR- heb ik wat probleempjes??
Serieus man, rot toch op vuile -DR'se- was (haha ja was! nu kan je me niet reporten hé >: 0)

w25 is een wereld vol met noobjes die denken dat ze goed zijn,
ik bedoel.. kijk jouw stats, interns en fusie, owja man, jij bent de held hiero (y)

ga toch een eindje wandelen

en zodra je aanvallen kreeg stop je..
wat begin je dan slecht te praten over Blood hunters & The Raffinator ..
Triest van je, je kan niks en toch zo'n bek opentrekken

ga nog wat BB'tjes edelen zoals blackwolf warrior dat deed ezrffjdsijg BLACKWOLF ****
 

DeletedUser

Guest
Gaat het nog? Niks kapotgegooid?

ja het gaat nog, ik sta erboven.

dat ik en buzz gingen fuseren was al veel langer sprake van. toen kreeg ik een massatje van kod. en heb ik de eerste 3 weken 2 dorpen verloren. de rest alles netjes kunnen snipen. daarna heb ik besloten al mijn dorpjes bij kod weg te geven aand mijn pbg nicework. dus vandaar dat het zo raar lijkt.

wat je zegt pot over onze stats nu bij buzz klopt. we hebben veel nu moeten internen en gerolen. teven s hebben we ons cluster gedicht. maar we zijn nu weer solo begonnen op famous en hebben al weer 10 dorpjes veroverd in 2 dagen:)

dus we kunnen zeggen dat we er mee bezig zijn:)
 
Bovenaan