Lievelingsspeler

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Jinny
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? julien de brutus 01
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Jinny
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Kloetinge
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Kloetinge
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? julien de brutus 01
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? -DR-
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? FlorijnI
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Elysium, Milo001
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? 34tmysh0rts
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Jinny
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)?
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)? julien de brutus 01
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? Kloetinge
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? FlorijnI
17. Waarop baseer jij jouw team en de mensen rondom je? Hulpvaardigheid

coolegast36

Volgens mij héah, heb jij echt iets tegen Kloetinge? Hoe dat zo?
 

DeletedUser

Guest
ik snap eigelijk niet waarom hij een hekel aan ons zou moeten hebben :D:rolleyes:
 

DeletedUser52567

Guest
Ik snap er ook niets van:) wij zijn lief en sociaal en nou ja beetje gevoel van doorzettings vermogen :):):):):)

Dus tja

Maar coole top dat je ons vernoemd vinden we een hele eer :D
 

DeletedUser

Guest
Ik snap er ook niets van:) wij zijn lief en sociaal en nou ja beetje gevoel van doorzettings vermogen :):):):):)

Dus tja

Maar coole top dat je ons vernoemd vinden we een hele eer :D

een beetje doorzettings vermogen?:p

Famous ook alleen het uitzicht is beetje eindeloos xd

Hoeveel clears al gehad ? xd
1600 ?

hoeveel dorpen zijn we ook alweer verloren...?:confused:
even denken hoor... :)

Ojha 0

En famous?
uhm.. effe denken...
1 aanvals fases ongv 200 clears uhmmm...... ojah 16 dorpen verlies xd
 

DeletedUser52567

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? killrick, rawr666, Peter70 Reborn,
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? killrick
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? met mijn eigen stam
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? killrick, rawr666, 34myshorts
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? rineander
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede skills?
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? geen idee
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? /Care
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? dat zijn spelers van W20 Godly Underdogg en Opadirk
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? mijn hele stam en met name killrick
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Buzzlightyear en blitzkrieg
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? zijn er meerdere
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haatFamous
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? ex loseyourmind, mijn eigen team en mijn stam
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? trouw vriendschap doorzettingsvermogen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Jinny
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? julien de brutus 01
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Jinny
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Kloetinge
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Kloetinge
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? julien de brutus 01
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? -DR-
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? FlorijnI
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Elysium, Milo001
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? 34tmysh0rts
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Jinny
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)?
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)? julien de brutus 01
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? Kloetinge
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? FlorijnI
17. Waarop baseer jij jouw team en de mensen rondom je? Hulpvaardigheid

coolegast36

Zal volgende keer nog wat meer dorpjes moeten nemen aangezien ik niet vernoemd word :(:(

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? killrick, rawr666, Peter70 Reborn,
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? killrick
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? met mijn eigen stam
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? killrick, rawr666, 34myshorts
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? rineander
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede skills?
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? geen idee
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? /Care
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? dat zijn spelers van W20 Godly Underdogg en Opadirk
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? mijn hele stam en met name killrick
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Buzzlightyear en blitzkrieg
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? zijn er meerdere
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haatFamous
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? ex loseyourmind, mijn eigen team en mijn stam
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? trouw vriendschap doorzettingsvermogen

<3
 
Reactiescore
768
Ik ga ook maar voor de gein een lijstje maken.

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Mijn stam: (met name supergoef), Peter70 Reborn (Vanwege een stam 1 jaar draaiende houden, Kloetinge (Tara firecaster) want trouw vriendschap doorzettingsvermogen vind ik ook heel belangrijk ;)
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Supergoef + wat mensen die ik nooit zelf heb gespoken, maar waar verhalen over gaan :).
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? met mijn eigen stam
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Mijn eigen stam.
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Weet ik niet zo snel :p
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede skills? Ik denk Julien :p
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Mensen die goed kunnen onderhandelen :)
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? hmm maak niet echt uit, maar in eerste instantie denk ik -DR-.
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Geen idee, mensen die zich aanpassen aan hun omgeving,
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? mijn hele stam.
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler 34myshorts, murkbey
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Ik heb zo'n gevoel dat 34myshorts dat wel aardig kan
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? Niemand, het is maar een spel en ik heb altijd respect voor mijn tegenstander. (er zijn wel spelers waarvan ik denk: juist ja...)
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Mijn stam
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? trouw vriendschap doorzettingsvermogen (zelfde als: Tara firecaster)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser52567

Guest
Ik ga ook maar voor de gein een lijstje maken.

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Mijn stam: (met name supergoef), Peter70 Reborn (Vanwege een stam 1 jaar draaiende houden, Kloetinge (Tara firecaster) want trouw vriendschap doorzettingsvermogen vind ik ook heel belangrijk ;)
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Supergoef + wat mensen die ik nooit zelf heb gespoken, maar waar verhalen over gaan :).
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? met mijn eigen stam
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Mijn eigen stam.
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Weet ik niet zo snel :p
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede skills? Ik denk Julien :p
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Mensen die goed kunnen onderhandelen :)
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? hmm maak niet echt uit, maar in eerste instantie denk ik -DR-.
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Geen idee, mensen die zich aanpassen aan hun omgeving,
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? mijn hele stam.
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler 34myshorts, murkbey
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Ik heb zo'n gevoel dat 34myshorts dat wel aardig kan
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? Niemand, het is maar een spel en ik heb altijd respect voor mijn tegenstander. (er zijn wel spelers waarvan ik denk: juist ja...)
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Mijn stam
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? trouw vriendschap doorzettingsvermogen (zelfde als: Tara firecaster)

Dankje wel :)
 

DeletedUser

Guest
Dan zou je weten dat ze geen andere co's hebben, snol ..


Sprak de 'alwetende' noob

noob staat voor beginner. ben ik een beginner nee;)

het moet toch te regelen zijn dat jij van het AF verbannen word aangezien je me uitscheld.

dus dat ga ik even doen. miss faal ik wel in het potje verbannen misschien niet:')
 

DeletedUser

Guest
noob staat voor beginner. ben ik een beginner nee;)

het moet toch te regelen zijn dat jij van het AF verbannen word aangezien je me uitscheld.

dus dat ga ik even doen. miss faal ik wel in het potje verbannen misschien niet:')
ni plakke gast,
Je krijgt hoogstens een berisping voor scheldwoorden
- newb is toegelaten ~ vuile newb

Verbannen? Dan log je in met een proxy, jij domme noob
 

DeletedUser

Guest
ni plakke gast,
Je krijgt hoogstens een berisping voor scheldwoorden
- newb is toegelaten ~ vuile newb

Verbannen? Dan log je in met een proxy, jij domme noob

we will see. en "vuile"is helaas niet toegestaan

man man man wat lach ik jou uit
 

DeletedUser

Guest
we will see. en "vuile"is helaas niet toegestaan

man man man wat lach ik jou uit

man man man wat ben je een lachwekkende noob.

Noob is gewoon toegestaan vuile is volgensmij geeneens correct nederlands en dan nog krijgt die er een waarschuwing voor en echt geen ban. :eek:
 

DeletedUser

Guest
man man man wat ben je een lachwekkende noob.

Noob is gewoon toegestaan vuile is volgensmij geeneens correct nederlands en dan nog krijgt die er een waarschuwing voor en echt geen ban. :eek:

gast denk je nou echt dat ik zo kinderachtig ben daar iemand voor de repporten. wil er mee bereiken dat pot met bot met respect omgaat met der mede mens.

maar wederom weet jij ook niet wat het woord noob betekent
 

DeletedUser

Guest
aan je accounts t zien heb je duidelijk geen goede ervaring opgedaan
en dus ben je een noob

noob
 

DeletedUser

Guest
Jij hebt niet eens een account..noob en niet gaan zeggen hoe weet je dat blabla. Je houdt je zo anoniem.omdat je een kansloze kneus bent
 

DeletedUser

Guest
Jij hebt niet eens een account..noob en niet gaan zeggen hoe weet je dat blabla. Je houdt je zo anoniem.omdat je een kansloze kneus bent

zou je wel willen hé.
Hoe vaak ben je al op het AF gekomen? Of is dit je eerste account?
You're just another nobody. Ik daarentegen, ben een man met prestige :D
 
Bovenaan