Lievelingsspeler

DeletedUser

Guest
1: Het eerste stuk gaat niet over waarom je ons de oorlog verklaarde, maar dat je hem verklaart en dan binnen no time geen motivatie meer hebt en stopt. Als iemand de oorlog verklaart (die er toch al was) dan had ik verwacht dat je nog motivatie genoeg had.
2: Er is zeker wel een sprake geweest van een BG en van een Fusie. Toen F~S door Dobbelsteen werd opgericht had hij de visie om de actieve Last. leden + actieve )P( leden te laten fuseren tot 1 stam om zo met de topstammen mee te doen. Chavanne was met hem in gesprek en zou overleggen. Toen was jij al leider van )P(. En toen viel jij samen met Thunderace Momi aan. Ik vind dat als er gesprekken gaande zijn tussen een fusie dat je elkaar niet aanvalt, anders begin je als je gefuseerd zou zijn met elkaar met een donkere vlek. Dat beschouw ik als maten naaien.

3: Dat mijn stamgenoten dachten dat antho op account rafinator speelde betekent dat nog niet dat dat mijn bronnen zijn. Je begrijpt het verkeerd. Wij weten meer over jouw dan dat jij denkt: Als persoon. Dat zijn mijn bronnen. En dus zijn ze niet waardeloss :p


Fijne pakjesavond verder en slaap lekker ;)
1: Verkeerde inschattingsfout dan.
2: Incorrect. Er zijn geen fusieplannen geweest. Dobbelsteen wilde een fusie of iets in die richting. Chavanne's antwoord dat er een paar leden van F~S naar )P( konden komen als zij dat wilden, waar verschillende leden (waaronder momi) zouden achterblijven. Er is nooit sprake geweest van een BG, of ook maar iets in die richting. Misschien is dat wat jullie leiding heeft geconcludeerd.
3. Wat jij wil. Ik weet wel beter :)
 

DeletedUser

Guest
B. zeikt mijn spel af? Geef maar aan waar. En ik heb de woensdag ervoor besloten te stoppen. Lees niet alleen wat je wil lezen. Woendag 21 november besloot ik te stoppen, maar ik kon B. niet bereiken. Donderdag 22 november ging ik naar Berlijn, waar ik tot zondagavond ben geweest. Maandag logde ik pas weer in, en toen heb ik die PM gestuurd. Ik heb het al vaker gezegd, lees mijn vorige posts maar eens door want ik heb het gevoel dat ik mezelf de hele tijd aan het herhalen ben.
De clears op momi heb ik al uitgelegd: Dat was ik niet. Clears op dimitri? Dat waren 2 treintjes in de nacht met een clear ervoor, wow wat een zware aanval :eek:

Ik ga nog één keer reageren op je wanhopige poging je lafheid te ontkennen.
Ten eerste was het niet Brian die me de mailtjes stuurde over hoe belabberd je dorpen erbij lagen maar Vincent. Brian zal nooit zoiets doen.
Author zei:
The Rafinator op 23.11. om 00:04 uur
maar die andere 2 spelers op dit account zijn flapdrollen, serieus ik farm 130m / dag makkelijk in een paar minuutjes en die sukkels kunnen nog nieteens de premium vorzieningen onderhouen.

Jullie moeten wel heel waardeloos zijn dat jullie dit account nog niet hebben weggespeeld
Zoals je ook kon lezen was het de grote bek die op Little big fish had gespeeld. Dus Vincent. Als je dat geen afzeiken noemt.
Je hebt eerst 5 clears op 3 dorpen kapot gelopen. Daarna 70 op die van momi en vervolgens nog wat losse flodders en wanhopige scoutpogingen gedaan op Dimitri.
Dit nadat en ten tijde van andere aanvallen uit de accounts van fathunter, timmie12tt en enkelen van xflighhigh en Cgrain. In totaal 400 aanvallen uit de stam )P( met als trofee 1 dorp gewonnen voor )P( van Dimitri en 3 verloren door Dimitri.

Toen waren de clears op en kon de stam FS dus hun meppen uitdelen. Hoofdoel was account the rafinator en Cgrain.
De aanvallen werden zondag middag 25 november verstuurd met de bedoeling op 26 november tussen 7 en 9 aan te komen.
Op 27 november stuurde je Dimitri deze PM.
Author zei:
The Rafinator op 27.11. om 08:46 uur
Dimitri, ik wil alleen zeggen dat ik jou altijd een baggere tacticus heb gevonden. Maar goed. Overigens hebben we al een massa afgeslagen (een georganiseerde massa, niet een groot aantal losse clears) met winst. We kunnen meer dan jij (denkt).
Mvg, Raf

Dit wijst echter niet dat je het bijltje er al bij neer had gelegd hoor. :p

Kun je lezen? Ik weet niet waarom mijn account is gebanned. Ik heb niks gedaan, en beschuldig me daar niet van. Hier de onlinetijden van mijn account vanaf 24 november (zaterdag). Een screentje, voor als je het niet gelooft. 89.98.107.249 - mijn IP, net ingelogd
4s0tU.png
Verder, hoe moet ik aan het WW van Murkbey komen? E. speelt op Murkbey, en B. speelt bij mij. E. en B. zijn neven van elkaar: Trek je conclusie. De mijne is dat E. bij B. heeft ingelogd of andersom, dan wel expres, dan wel per ongeluk.

Het account van Murkbey is gehackt geweest. Wachtwoord is veranderd en er zijn aanvallen geweest vanuit zijn account op spelers van F~S! Dit is gebeurd uit één van de spelers uit de lijst ip adressen die bij jou account voorkomen als speler of co. Dit is gecontroleerd door support en het account is weer terug gegeven.
Wie van jullie drieën het is geweest kunnen we niet aantonen, maar dat het om een kwaadwillige actie gaat, lijkt me niet door een neefje "van" te zijn. Maar dat is speculeren. Wel ben je zelf verantwoordelijk voor de co's die je binnenhaalt en dus stellen we jou dus verantwoordelijk hiervoor.

[/QUOTE]

Verder begrijp ik echter 1 ding niet. Nu heb je 1 jaar gespendeerd aan een account en laten opbloeien tot ruim 2 miljoen punten. Nu kan het zijn dat je motivatie minder wordt. En misschien ook van je co's. Had je liever niet je account over kunnen geven aan een speler die wel gemotiveerd is? Nu heb je toch echt zelf de benen genomen, terwijl je nog wel 2 co's had. Of de mogelijkheid een andere speler er op te zetten.
Misschien onderkende je wel je kansloze positie en de stam )P( zo gedemotiveerd was dat verder spelen geen zin meer had. Misschien toch te trots om je niet bij FS aan te melden of te dom om dit niet te overwegen.
Neemt niet weg dat je de enige bent hoor. De hele crew heeft de benen genomen en er liggen ruim 8 mio aan barbaren op te ruimen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik ga nog één keer reageren op je wanhopige poging je lafheid te ontkennen.
Ten eerste was het niet Brian die me de mailtjes stuurde over hoe belabberd je dorpen erbij lagen maar Vincent. Brian zal nooit zoiets doen.
Zoals je ook kon lezen was het de grote bek die op Little big fish had gespeeld. Dus Vincent. Als je dat geen afzeiken noemt.
Ik ga ook even reageren op jouw wanhopige poging mijn lafheid aan te tonen :eek:
Ten eerste heeft Vincent het niet over mijn dorpenopbouw, maar over PA. We hadden geen PP meer over, en beiden waren we niet gemotiveerd genoeg om te sponsorpayen. Dit was al een tijd het geval. Verder heeft Vincent niks uitgevoerd behalve farmen (40mil per dag overigens, geen 120mil) dus ik neem hem niet al te serieus.
Ten tweede geef ik hier keihard bewijs dat ik het niet ben geweest en dat B. het meest dichtbij account Murkbey ligt qua contacten, en het enige wat jij er tegenin kan brengen is "Brian zou nooit zoiets doen."... Wat een geweldige P&P, laat zien dat je geen poot hebt om op te staan.

Je hebt eerst 5 clears op 3 dorpen kapot gelopen. Daarna 70 op die van momi en vervolgens nog wat losse flodders en wanhopige scoutpogingen gedaan op Dimitri.
Dit nadat en ten tijde van andere aanvallen uit de accounts van fathunter, timmie12tt en enkelen van xflighhigh en Cgrain. In totaal 400 aanvallen uit de stam )P( met als trofee 1 dorp gewonnen voor )P( van Dimitri en 3 verloren door Dimitri.
Ik heb deze 5 clears gestuurd, 's nachts. Mag jij raden hoe vaak spelers 's nachts online zijn. Ik schat die kans op zo'n 1/5. Ik had gescout, de dorpen lagen er goed voor. Ik viel aan, de dorpen stonden vol. Jammer, het waren gelukkig maar 5 clears. Daar doe ik niet moeilijk over, vandaar ook dat ik niet de tijd heb genomen het perfect te coördineren.
Altijd met je vingertje. Ik heb het al eens gezegd: De aanvallen op momi heb ik niet verstuurd, en met de aanval heb ik niks te maken gehad. Je kan het wel straal negeren, maar dan heb je het niet gecounterd. In tegendeel: als je iets negeert bij het voeren van P&P, geef je het gelijk van je tegenstander toe. Bedankt, bij deze.

Toen waren de clears op en kon de stam FS dus hun meppen uitdelen. Hoofdoel was account the rafinator en Cgrain.
De aanvallen werden zondag middag 25 november verstuurd met de bedoeling op 26 november tussen 7 en 9 aan te komen.
Op 27 november stuurde je Dimitri deze PM.
Ook dit heb ik al gecounterd, en ook dit negeer je. Ik verwijs je door naar mijn eerdere posts.



Het account van Murkbey is gehackt geweest. Wachtwoord is veranderd en er zijn aanvallen geweest vanuit zijn account op spelers van F~S! Dit is gebeurd uit één van de spelers uit de lijst ip adressen die bij jou account voorkomen als speler of co. Dit is gecontroleerd door support en het account is weer terug gegeven.
Wie van jullie drieën het is geweest kunnen we niet aantonen, maar dat het om een kwaadwillige actie gaat, lijkt me niet door een neefje "van" te zijn. Maar dat is speculeren. Wel ben je zelf verantwoordelijk voor de co's die je binnenhaalt en dus stellen we jou dus verantwoordelijk hiervoor.
Ok, ga maar na welk IP dan. Dan weet je het, en dan zul je zien dat ik de dader niet ben. Verder ontken ik niet dat ik verantwoordelijk ben, maar ik zeg er wel bij dat ik niet de hoofdverantwoordelijke ben, en ook zeg ik er bij dat dit voorval mij als persoon geen laffe speler maakt. Shit happens.
Verder begrijp ik echter 1 ding niet. Nu heb je 1 jaar gespendeerd aan een account en laten opbloeien tot ruim 2 miljoen punten. Nu kan het zijn dat je motivatie minder wordt. En misschien ook van je co's. Had je liever niet je account over kunnen geven aan een speler die wel gemotiveerd is? Nu heb je toch echt zelf de benen genomen, terwijl je nog wel 2 co's had. Of de mogelijkheid een andere speler er op te zetten.
Misschien onderkende je wel je kansloze positie en de stam )P( zo gedemotiveerd was dat verder spelen geen zin meer had. Misschien toch te trots om je niet bij FS aan te melden of te dom om dit niet te overwegen.
Neemt niet weg dat je de enige bent hoor. De hele crew heeft de benen genomen en er liggen ruim 8 mio aan barbaren op te ruimen...
)P( was al even aan het uitsterven, en ik gaf niets meer om mijn account. Geen enkele reden voor mij om een vervanger te zoeken. En je slaat de spijker op zijn kop: Ik zat in een vervelende positie. Ik kon wel uitbreiden, maar F~S joinen had ik inderdaad geen zin in. Wat gebeurt er dan? Dan gaat je motivatie weg. En mocht dat nou net zijn wat ik de hele tijd al sta te verkondigen.

Dus eigenlijk is dit nog een trieste poging mij als laf te bestempelen, zonder dat je met enig bewijs komt. Weet je wat laf is? Het niet durven antwoorden als iemand je vraagt waar je speelt. Kan geen heel bijzonder account zijn dan. Als je niet eens durft te zeggen waar je speelt ben je voor mij niets meer dan de volgende noob die hier een lachwekkende poging doet P&P te voeren.
 

DeletedUser

Guest
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen :(

Eerst was ik geïntrigeerd door jullie "boeiende" gesprekken.. Maar alsjeblieft..
dit is zo'n moment waarbij je denkt "Enough is enough"

Just drop it ;)

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen :(

Eerst was ik geïntrigeerd door jullie "boeiende" gesprekken.. Maar alsjeblieft..
dit is zo'n moment waarbij je denkt "Enough is enough"

Just drop it ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik word onterecht bejegend voor laf/vals spel. Dan verdedig ik me ;)
 

DeletedUser

Guest
nu niet doen alsof je zo'n goede speler was..
je hebt account verlaten en dus de dood ingejaagd.

Zelf ben ik momenteel ook niet de actiefste speler, maar zou wel zeggen dat het door mij kwam en niet door omstandigheden.
Al zou ik ze wel vermelden in de hoop dat de kritische mensen onder ons er rekening mee zouden houden.

Maar jezus man, zou huilen om een spelletje.
the rafinator was dan nog niet eens een goed account
 

DeletedUser

Guest
nu niet doen alsof je zo'n goede speler was..
je hebt account verlaten en dus de dood ingejaagd.

Zelf ben ik momenteel ook niet de actiefste speler, maar zou wel zeggen dat het door mij kwam en niet door omstandigheden.
Al zou ik ze wel vermelden in de hoop dat de kritische mensen onder ons er rekening mee zouden houden.

Maar jezus man, zou huilen om een spelletje.
the rafinator was dan nog niet eens een goed account

Voor de moeite die ik erin heb gestoken was dit een redelijk account, echter mis jij waar het om gaat hier. Tuurlijk is mijn account de dood in gejaagd, en tuurlijk is dat deels mijn schuld. Wat ik echter duidelijk wil maken is dat dat niet komt door mijn gebrek aan kwaliteit maar door mijn gebrek aan motivatie.
En het maakt niet uit hoe goed een account is. Als je een backstabbers-reputatie hebt kom je niet ver meer, ook al is het ongegrond. Waarom precies huil ik? Omdat ik me verdedig als ik beschuldigd word van backstabben? :eek: Je moet niet bij mij wezen als dat je probleem is.
 

DeletedUser65733

Guest
Voor de moeite die ik erin heb gestoken was dit een redelijk account, echter mis jij waar het om gaat hier. Tuurlijk is mijn account de dood in gejaagd, en tuurlijk is dat deels mijn schuld. Wat ik echter duidelijk wil maken is dat dat niet komt door mijn gebrek aan kwaliteit maar door mijn gebrek aan motivatie.
En het maakt niet uit hoe goed een account is. Als je een backstabbers-reputatie hebt kom je niet ver meer, ook al is het ongegrond. Waarom precies huil ik? Omdat ik me verdedig als ik beschuldigd word van backstabben? :eek: Je moet niet bij mij wezen als dat je probleem is.

Denk dat je pech hebt dat je co's het verziekt hebben voor je...
En dat je de naam the rafinator hebt.. Denk dat je hun flink mag bedanken.

Maar hoe dan ook 1-0 :D
 

DeletedUser64036

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
Anass, de hoofdspeler van Carette.
[2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
Benny24, volgens mij een goed team/leider.
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
Geen idee, hiervoor houd ik me niet genoeg met de wereld bezig.
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
Geen idee, zie reden 3
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
Spelers die niet eens een praatje willen houden, op deze wereld is dat niemand specifieks.
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
Proud to be .Warcore, door zijn ik-laat-me-stacken(-door-mijn-stam) skills :p

7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?[/B]
Kleine grote vis, a.k.a. LBF. Ookal is hij al een grootmacht.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?[/B]
Semper, denk ik zo
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?[/B]
Nee
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?[/B]
Geen idee, dezelfde reden als bij 3 :p
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler[/B]
Geen idee, "
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?[/B]
De spelers op .Duck sauce deden het volgens mij goed.
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)[/B]
Sorry, geen idee
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
Geen idee.
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
Niemand.
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
Anass
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
Mijzelf? Een vreemde vraag dit.


Achteraf gezien is dit waarschijnlijk geen echte toevoeging, omdat ik zo weinig van de wereld buiten Carette weet.. :D


Grapjas

Defensieve uitblinker : Proud to be warcore?
You kidding me? verliest tal aan dorpen bij offensie van -=EU=- en geeft de nacht daar de schuld aan :eek:
Nee dit is geen defensieve uitblinker maar derde graads stacker.

Nog zo een grapjas..
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?buzzzlightyear^^
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?julien de brutes 01
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?tatty teddy
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?owndyou
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?als het maar een uitdaging is!
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? omringd worden door kleine spelers waar je geen moraal op hebt die de bb's edelen-_-
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?benny24 heeft de skills en de ideale ligging
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?dust raiders of grace!
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? C1RCA oude speler. me co's op wereld 18
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?tatty teddy
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler LBaway maar die zit er al
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? sowieso master-d bij famous kunnen ze ook leuk deffen:)
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) 34tmysh0rts
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) LBaway
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat niemand echt eigenlijk vind sommige famous spelers wel kneusjesj^^
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? stam mama esmie
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? skillz, ervaring, activiteit

no hard feelings
 

DeletedUser

Guest
lol, wat een brollig lijstje is me dat.
je moest eens weten wat voor speler benny werkelijk is, zijn woord houden .. Dat kent ie niet ;)
 

DeletedUser

Guest
Hmm voel ik hier enig wrok tegen deze speler? Ben je uit zijn account gegooid?
 

DeletedUser

Guest
ik vond het toch een mooi lijstje en goed over na gedacht. ik heb tenminste niet alleen maar leden uit me eigen stam ik heb deze echt serieus ingevuld
 
Bovenaan