Liefdesverhaal

DeletedUser78261

Guest
Er was eens een jongen die heette Dirkeo, zijn geheime liefde was een meisje en dat meisje heette Rebeccia. Maar Rebeccia woonde helemaal in Friesland, ver weg van Dirkeo. Ze hadden elkaar ontmoet via het forum van een browsergame en Dirkeo was al vanaf het eerste moment tot op zijn oren verliefd.

Tot spijt van Dirkeo was deze liefde niet wederzijds, Rebeccia had namelijk al 7 jaar een relatie met Pietermans. Maar ze deed nog wel een beetje alsof ze Dirkeo ook wel een leuke jongen vond, door hem af en toe een beetje aan te moedigen en hier en daar wat verleidende uitspraken te doen. Ze vertelde hem hoe zielig al die andere forummers waren, maar dat hij anders was. Dirkeo mocht zelfs haar nummer hebben en bepaalde foto's zien, als hij maar braaf was en Rebeccia na praatte.

En zodoende beloofde Dirkeo zich op te stellen als de beschermheer van Rebeccia, de digitale prins op het witte paard die haar zou beschermen tegen alle gemene forummers die het in hun hoofd durfde te halen gemene dingen tegen Rebeccia te zeggen! Deze jongens waren gewoon jaloers op Dirkeo, jaloers dat ze niet de digitale aandacht kregen die hij wel van Rebecca kreeg, en uit frustratie gingen ze dan maar gemeen doen tegen de lieve Rebeccia. Daar bestond voor Dirkeo geen twijfel over, en ook Rebeccia bevestigde dit!

Maar toch bleef er iets knagen hier. Ondanks alle inspanningen van Dirkeo kreeg hij niet de aandacht en waardering van Rebeccia die hij verwachtte. Ondertussen bedreef Rebeccia lustig de liefde met Pietermans en ze kregen zelfs een kind, dit weerhield Dirkeo er echter niet van zijn missie door te zetten. Hij bleef dat kleine beetje hoop houden, misschien zou Rebeccia toch zien dat hij een betere man was dan Pietermans als hij net even die extra online inzet zou tonen.

Maar dit gebeurde niet, en Rebeccia en Pietermans leefde nog lang en gelukkig. Ondertussen bleef Dirkeo Rebeccia beschermen tegen een steeds leger wordend forum, in de hoop dat het toch nog iets zou worden, maar dat mocht niet zo zijn. En zo beste mensen eindigt dit liefdesverhaal.
 

DeletedUser7072

Guest
Wat een verhaal zeg. Ik stel voor dat jullie dit verhaal bij de eerstkomende tw meet naspelen. Zou best een leuke opvoering kunnen worden denk ik.
 

DeletedUser7072

Guest
Het echte liefdesverhaal gaat natuurlijk over Rens en Pieter ;)
 

DeletedUser7072

Guest
Luister is Pieter, dat ik je mama af en toe even kom verwennen wil nog niet zeggen dat ik je echte vader bent he ;)
 

DeletedUser61134

Guest
Ik wil ook niet iemand opvoeden die tevreden is met meer dan 0 fouten.
 

DeletedUser40402

Guest
213gqy.jpg
 

DeletedUser61134

Guest
Niet van je verwacht Glenn dat je zulke lage cijfers goedkeurt.
Als iemand in mijn familie zich zo gedraagt krijgen ze meteen brood en water en een slot op de deur.
 
Bovenaan