Lief dagboek: "Andere activiteit buiten 'jullie' groep"

Reactiescore
257
Lief dagboek. Vandaag ben ik begonnen met het schrijven van mijn memoires. Want zoals Unidentified Black Male. het zo leuk zei: "Het zou leuk zijn als er eens activiteit zou komen buiten 'jullie' groep."

Een kleine story over hoe de meeste TW-spelers deze wereld zullen voelen als niet-onderdeel van de MB-legers, premades of whatever je op de wereld vind in de top.

04/07/21
Wereld 81 is van start. Een klein wereldje weeral. 4 continenten, nog niet eens gevuld met iedereen uit de pre-registratie. Zoals vaker starten spelers voor PP, en zo ook ik in dit geval. Geen vrienden die serieus wilden spelen op deze wereld, geen tijd om serieus te spelen vanwege aankomende vakanties, dus dan maar voor de PP natuurlijk!

Een rustige start. 2 daagjes no-lifen om je eerste dorpje op te bouwen. Een beetje PP gebruiken om zo snel mogelijk die gs hoog te hebben en daarna maar alles verkopen met een gunstige prijs. Al snel was duidelijk dat de gs-productie echter zowel een enigzins nuttig aantal PP-punten zou kunnen brengen als een mogelijkheid voor een rustige doorstart. Ik besloot dan ook om de focus op PP iets te laten gaan (ik had dan ook al prima winst gemaakt naar mijn mening) en dus wat actiever spelen.

22/07/21
Het tweede dorpje is binnen! Een klein bonusdorpje helaas, want de focus ligt tot zover op defence vanwege het PP-farmen, dusja. Is niet anders.

Ondertussen zijn in de omgeving WoestePonyTemmer en Panda6Forever al bezig met hun fusie. 35k punten en nog altijd groeiende. De stammen ONE t/m FOUR zijn nog altijd spelende voor Panda/Pony.

Ook nu groeien de stammen Vcs 1 t/m 5? al aardig in het zuidwesten. BABA-YAGA en Braveheart gaan gelijk op met Pony. Mogelijk dus een leuke strijd tegemoet gaande.

31/07/21
Vandaag weer een extra dorpje. Al 6 totaal ondertussen. Een rustige 12k puntjes opgebouwd vanuit vooral bb's vanwege de defensieve speelstijl. Tot zover een aantal scoutjes afgeslagen van de MB-stammen van Pony. Geen gekkigheid nog. Een oud-stamlid en tevens goede vriendin speelt op dit moment voor Vcs.3 omdat ze een goede vriend van BABA-YAGA is kennelijk. De keuze om daarom zelf ook als MB te gaan spelen voor Vcs. heb ik van de week dan ook gemaakt. Echter een kleine complicatie: Een van mijn stamleden heeft eerder een speler gecleard en de rapportjes hiervan naar onder andere Pony doorgestuurd. Een nieuw stamlid die vanuit Vcs.2 naar ons kwam heeft dit gezien en speelde dit door. Dit leidde tot wantrouwen bij BABA-YAGA en daardoor dus ook een soort stilstand in de samenwerking.

Vandaag, 14:28 gebeurde het volgende: Martijn van WoestePonyTemmer stuurt mij een PM met de vraag hoe het ervoor staat en hoe ik mijn toekomst zie op de wereld. Dit naar aanleiding van een gefaalde scout op een van mijn dorpen. Na een korte PM-wisseling komt dan de vraag of ik mij aanbied als MB'er en de mededeling dat er gekeken ging worden of er nog plek voor mij als MB'er zou zijn. (Wel gek dat je een plek aanbied zonder deze te hebben lol). De onderhandelingen met Pony om hier misschien MB'er te worden zijn gestart.

03/08/21
Ondertussen al 7 dorpjes! De ligging ondertussen is exact tussen Pony + MB-leger en Vcs. 1 t/m 3 in. Het noorden en noordoosten door eerstgenoemde en het westen en zuidwesten door de anderen. Andere stamleden zijn Helaas al weggeedeld door een van beide partijen

Het recente lid uit Vcs.2 (svenh98) is gisteren opgeedeld door Bravehart. Ik heb geen contact meer kunnen krijgen met Sven en alleen zijn 800p dorpje is nog over. Hij heeft wel ODD behaald en ik twijfel dus of dit een legit actie is. Ik heb geen idee wat er is gebeurd. Mocht Pony dus een plekje hebben kies ik liever voor hen. Immers zijn zij ook kwalitatief beter en de ligging is gewoon handiger. Ik ben ondertussen namelijk al door hen en de MBs omsingeld... Dit heb ik net dus in PM naar ze gestuurd. Ik wacht nu al 4 dagen op het antwoord of ik nou MB wordt of niet.

06/08/21
Ik ben zojuist afgepoeierd door Pony. Ze hebben vannacht dorpjes van BABA-YAGA overgenomen samen met hun MB's en hadden mijn eerdere berichten verkeerd geïnterpreteerd. Ze dachten dat ik nog steeds twijfelde en misschien toch voor Vcs. wilde spelen. Ik had echter duidelijk gemeld dat ik die keuze niet gemaakt had vanwege de eerdere gebeurtenissen. Ze hebben mij in ieder geval niet nodig. Waarschijnlijk omdat ik niet interessant meer ben om te helpen tegen Vcs. Achja dan maar zelf verder spelen en er het beste van maken. Niet als MB'er in ieder geval dus. Ik heb in ieder geval een oude vriend in de buurt direct uitgenodigd voor de stam!

08/08/21
Ik heb naast mijn vriend nog een nieuwe speler uitgenodigd in de stam. Hij heeft een van de MB's van Pony volledig gecleared en we hebben vandaag dus deze speler weggeedeld. We nemen hiermee een risico, maar we gaan zien wat er van komt.

09/08/21
MB King Welldone is boos :eek:
Hij stuurt me zojuist een PM dat ik een fout heb gemaakt en vandaag nog weggeedeld wordt. Ik hoop het dan van wel want dan kan ik rustig van mijn vakantie genieten!

12/08/21.
Lief dagboek. Vandaag is de dag dat ik het opgeef. Ik heb dagenlang fakes mogen ontvangen van meerdere spelers terwijl mijn stamgenoot kennelijk de klappen opving. Hier kreeg ik echter nauwelijks wat van mee van hem en nu is hij weggespeelt. Ik ga echter komende week op vakantie en wil niet continu op TW moeten kijken. Ik ga dus ook geen moeite steken in het deffen als mijn aanvallen onvermijdelijk komen. De dorpjes zijn voor Pony en leger. Dat ze er maar wat nuttigs mee doen.

16/08/21
Lief dagboek. Ik ben even teruggekomen om nog PM's te antwoorden waarvan ik meldingen heb gehad. Ik heb zo te zien nog 1 dorpje staan en de rest van mijn stam is weg. Dit was mijn einde op deze wereld. Kansloos.

21/08/21 04:47
Lief dagboek. Ik heb zojuist een avond keihard zuipen achter de rug met 2 brakende vriendinnen die nu eindelijk lekker slapen. Ik verveel me dood en schrijf dit dus even. Ik heb zojuist kort naar de wereld gekeken om te zien hoe mijn dorpjes ervoor staan bij Pony en de rest. Met een speler van 1.088mil en 1.68mil aan MB's achter deze speler denk ik dat ze wel goed zitten. Zeker nu de andere leden van Talent tegen hun aan gegroeid zijn en ze schijnbaar een samenwerking met TAC hebben. Ik ben blij dat mijn dorpjes goed onderhouden worden. Echter teleurgesteld in de gang van zaken.

Lief dagboek. Ik sluit hiermee deze wereld voor mij af. Ik hoop je niet weer nodig te hebben, maar gezien de staat van TW en deze community zal ik je mogelijk weer terugpakken in de toekomst. Ondertussen ga ik .net eens bezoeken en mijn dagboek daarvoor erbij pakken :)

xxx

Chrisje
 
Reactiescore
1.853
Mooi geschreven, zonde dat je tijd op deze wereld al ten einde is gekomen.. had graag nog eens wat van je gezien. Alleszins leuk om te lezen! :)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Mocht je het leuk vinden om te mb’en en Pony te recken kan je me een privé bericht sturen :). Heb nog wel plek op een mb-account.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Deze speler lag in een 100 radius van kyuka zeg je?

Ik heb veel te weinig, serieus of pp? Gelezen. Lijkt me een onjuist verhaal.
 
Reactiescore
903
Mocht je het leuk vinden om te mb’en en Pony te recken kan je me een privé bericht sturen :). Heb nog wel plek op een mb-account.
Waar mogen wij internen?
 
Reactiescore
344
Idd, gecleard worden door 39 moraalbrekers en dan geedeld worden door de moraalheer die zelf heel weinig of niets heeft gedaan...
En dan weneb dat TW kapotgaat en de werelden niet meer groeien, ik vraag me af waarom :redface:

het is verpest, maar als je maar lenig genoeg bent. Buig je je in posities die je gedwee maken.
 
Reactiescore
257
het is verpest, maar als je maar lenig genoeg bent. Buig je je in posities die je gedwee maken.
Ik heb geleerd dat mijn kontje zowel rechts als links niet gewaardeerd werd ondanks dat mijn rug ondertussen een omgekeerde houding had :(
 
Bovenaan