Lichte cavalerie

DeletedUser

Guest
Je hebt toch geen 50:1 verhouding bijl/lc. Ofwel? :p

dat nu ook weer niet he, loop je te ver achter. het gaat hem gewoon om het idee om bijl voor LC te ontwikkelen en daar is totaal niks mis mee, ik loop dan misschien iets achter maar verlies er ook veel minder wat zich compenseert
 

DeletedUser44415

Guest
denk dat jij gaat balen hoor kenneth :p

Het is altijd te zien wat voor omgeving. Normaal gezien ga ik altijd stal 24u op productie tegen dat mijn bijl op werking gaat. Op mijn omgeving was ik verplicht om tactiek te gaan veranderen & naar bijl-rush te gaan.
 

DeletedUser47551

Guest
Oke dan :D
Fijne farms heb je dan, fniet? :O
Ik ben nu bezig met stal beetje omhoog, dan vol op de LC + Bijl + Clear = meer farms en zo ga ik door :cool:

Speciaal.

Meeste spelers gaan eerst op lc en bijl en pas stal ;)
Is handiger voor als je farms opeens tegenvallen ;)
 

DeletedUser

Guest
Achja, iedereen z'n manier he? :p
Nu duren de LC'tjes ook minder
En ik heb wel wat lieve farmpjes die niet tegenvallen :)
 

DeletedUser

Guest
Oke dan :D
Fijne farms heb je dan, fniet? :O
Ik ben nu bezig met stal beetje omhoog, dan vol op de LC + Bijl + Clear = meer farms en zo ga ik door :cool:

Zeer fijna farms, bijna Radius gecleard, dan ff rushen, 15x15 clearen, boer 25 en dan 30x30 :D
 

DeletedUser

Guest
Ik heb 11 actieve leden van dezelfde stam in mijn radius liggen, er zal dus weinig gecleard worden :mad:
 

DeletedUser19829

Guest
Zeer fijna farms, bijna Radius gecleard, dan ff rushen, 15x15 clearen, boer 25 en dan 30x30 :D

1) Farms creeeren met zo min mogelijk troepenverlies
2) Snellere spelertjes wat laten groeien --> betere targets.

Targets kun je natuurlijk ook buiten je 30x30 zoeken, maar in elk target een nieuwe kerk plaatsen lijkt mij niet het leukste wat je kan doen.
Meer kerken --> meer misbruik --> minder volk die nog in je dorpje wil blijven.
 

DeletedUser32664

Guest
1) Farms creeeren met zo min mogelijk troepenverlies
2) Snellere spelertjes wat laten groeien --> betere targets.

Targets kun je natuurlijk ook buiten je 30x30 zoeken, maar in elk target een nieuwe kerk plaatsen lijkt mij niet het leukste wat je kan doen.
Meer kerken --> meer misbruik --> minder volk die nog in je dorpje wil blijven.

Zolan men niet met kinderdag verblijven beginnen denk i kdat we de schaden nog kunnen beperken...
 
Bovenaan