Lichte Cavalerie

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Zo zit thorsten niet in elkaar :) Zoveel zullen we in het vervolg niet halveren hoor:D

Enkel Hq,boerderij,smederij,kazerne,stal,werkplaats,opslagplaats.muur,grondstoffen,adelshoeve, en de rest niet :D

Wel fail trouwens dat ik lc niet kon halveren :( ik vind dat je troepen ook moet kunnen halveren !
 

DeletedUser50696

Guest
Enkel Hq,boerderij,smederij,kazerne,stal,werkplaats,opslagplaats.muur,grondstoffen,adelshoeve, en de rest niet :D

Wel fail trouwens dat ik lc niet kon halveren :( ik vind dat je troepen ook moet kunnen halveren !

^^, neen, mischien wat smederij en ah maar meer ook niet! :)
 

DeletedUser

Guest
Hmmm... halveren, valt me van je tegen. Vooruit: L18/19/20 van de smederij of een farm L30 kan ik begrijpen als je voor de top wilt gaan.... maar nu al???
 

DeletedUser50696

Guest
Hmmm... halveren, valt me van je tegen. Vooruit: L18/19/20 van de smederij of een farm L30 kan ik begrijpen als je voor de top wilt gaan.... maar nu al???

^^ och 3 dingetjes :), als ik niet had gedaan, had ik zowiezo nu ook al lc gehad hoor. Scheelt miss 1,45 uur in totaal :), en waar is deze wereld anders voor ^^
 

DeletedUser50700

Guest
Zo is het wel :p Maar toch ben ik niet van plan iets te halveren, vind het een beetje geldverspilling :eek:
 

DeletedUser40402

Guest
Stal (level 1) 1:01:17 (halveren) vandaag om 13:24 uur annuleren
Stal (level 2) 1:13:40 (halveren) vandaag om 14:38 uur annuleren

Dan nog 1tje te gaan :)
 

DeletedUser

Guest
wie neemt er nu al LC??? :eek:

is zeer duur, en als je hebt: tip: niet gebruiken voor aanval ALLEEN voor farming eh :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan