Levens en liefdes van CactUrne: ons w78 verhaal

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
Sorry deze laster ga ik rapporteren.

Trouwens, Zidan komt deze avond nog met een verhaaltje hierover
 
Reactiescore
864
Kon ik ooit maar zo cool zijn als jullie

Hoezo als jullie? Team Achilleus heeft ook iemand die het gemiddelde recht trekt in het drugsgebruik, genaamd Sean. Sean gebruikt geen drugs. Be like Sean.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Sorry deze laster ga ik rapporteren.

Trouwens, Zidan komt deze avond nog met een verhaaltje hierover
we wachten nog steeds op het verhaaltje van de vorige keer dat dit werd gezegd
 
Reactiescore
903
Reactiescore
736
Reactiescore
864
Zidan heeft ramadan. Beste jongen heeft weinig energie atm om zulke lange verhalen te typen.

Beetje respect voor zijn situatie.

Gr gr

Beter dikke massa doen op Ramadan, inshallah!
 
Reactiescore
2.477
wllh mehhhh
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
2.064
Reactiescore
736
Hahahhaahhahhhhhhahahahahahahagahahhahaha

Waar haal je die screen nou weer vandaan? Stuur me is, kan me niet voorstellen dat ik zulke ongepaste dingen zeg

Is dit dan eindelijk het einde van Rene?...
 
Reactiescore
5.683
Hahahhaahhahhhhhhahahahahahahagahahhahaha

Waar haal je die screen nou weer vandaan? Stuur me is, kan me niet voorstellen dat ik zulke ongepaste dingen zeg
Je hebt
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
Hou jullie vast aan de bretellen want de nieuwste Cacturne speler @maretan komt vanavond met een verhaal
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
En de opties tot verhaal zijn;

-hoe cacturne de dragende kracht binnen EWS is
-hoe shock het corona virus heeft uitgevonden en verspreid

Stemmen maar
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Reactiescore
1.918
HET EINDE VAN EEN TRIBALWARS LEGENDE????????????????????????


Beste fans en vijanden

ik meld jullie het tragische nieuws dat zich zonet heeft afgespeeld. Voor de -16 jarigen onder ons wil ik het volgende zeggen; lees niet verder en sluit je computer meteen af want deze tragedie zal je als jonge adolescent mentaal niet meer teboven komen.

Nadat ik een beetje aan het sporten was kreeg ik plots 10 tags kort na elkaar, ik wist meteen dat het een noodgeval moest zijn. Had Lotje me onmiddelijk nodig om haar te plezieren? Had Warre weer mijn mening nodig over de toegelaten scripts? Had Zidan eindelijk beslist zijn haar te laten knippen?

Neen. Het was allemaal veel erger dan aanvankelijk gedacht. Tot mijn grote verbazing las ik het volgende;


1621863644494.png


Tranen vulden mijn ogen. Was dit een prank? Was dit de waarheid? In dat laatste geval zag het er echt niet goed uit voor onze geliefde Rob.


Na lang research en discussiëren kwam Alex met de volgende conclusie;

1621863746500.png


Wij als cacturners zijn bikkelhard en als echte venten die we zijn gingen we meteen over naar de acceptatiefase. Wat zou Rob willen doen in zijn laatste uren hoor ik jullie massaal denken? Dit was eveneens wat er door mijn hoofd ging:


1621863795193.png
Rob is nog steeds in leven en zoals het befaamde beeld 'le penseur' van Rodin zit ook Rob nog even op een stoeltje te piekeren over wie nu precies dat lid van Cacturne zal wezen.




Helaas was niet iedereen van Cacturne zo medelevend. Tot onze grote verbazing kwam Sem, aka de opblaascactusverdeler, met het volgende verzoek;


1621863871217.png


Had Sem een slechte dag? Wilde hij oprecht een laatste mooie foto van Rob om in te kaderen?


Er resten ons nog veel vraagtekens en Rob rest er nog maar bitterweinig tijd.



jullie horen spoedig meer
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Tot grote spijt moeten we mededelen dat de grote legende ons is ontvallen.

Een groots man, die tijdens zijn sterfie nog heeft gekozen voor een laatste keer met ons aller vader
1621868329639.png

Een man die ons moge bij blijven om zijn (anti)drugsbeleid, zijn (in)activiteit, en zijn grootste en inspirerende woorden.

Helaas heeft het mogen blijken, hij was net als zijn noten al 2 jaar over datum

press F for Rob
 
Reactiescore
1.918
BREAKING NEWS


1621868526966.png
 
Bovenaan