Levens en liefdes van CactUrne: ons w78 verhaal

Reactiescore
2.062
Reactiescore
1.699
Gegroet Wereld 78 Forumgangers.

Dit topic zal een rubriek zijn waar Hoofdspeler @Rob. en zijn cospelers waaronder ik, om de zoveel tijd een update zullen geven over hoe het staat met Cacturne. Soms zal het een update zijn over de stam, soms over het account en soms zal een co speler hier het een en ander bekennen.

Dit idee is ons ingevallen nadat Rob en ik al eens eerder een uniek kijkje gaven in de stamzaken van EWS, laten we zeggen dat we de uitgezette lijnen van de stam al eens helder hadden laten zien op het AF. Of het weer zo concreet zal worden is maar de vraag, maar even interessant zal het zeker blijven.

Het eerste wat we willen melden is onze succesvolle prank deze week in de stam. We hebben heerlijk muntjes geslagen (handmatig). Sem heeft de hele dag lopen bedelen voor GS en het wierp zijn vruchten af, hij heeft zelfs Melvin zover gekregen om pakketje te gebruiken voor ons, weet nog steeds niet hoe hij dat geflikt heeft.
De stam vroeg zich af of Cacturne nog niet genoeg gs had gehad en vroeg ons hoeveel edels we al hadden

aa28e4a809cd161493c118f2863f624e.png


Uiteraard waren Zidan en ik niet van zulke persoonlijke vragen gediend en hebben we een fictief getal genoemd. Nog bedankt voor de gsjes @Ezra the King

Komende dagen zal een post volgen waarin Veldmaarschalk Walter en Majoor-Generaal Oussama, het tactische brein waren achter de succesvolle aanvallen op OLW en hoe Cacturne precies de drijvende kracht was achter het verslaan van OLW en vazallen.

Voor nu wensen we jullie een goede nachtrust en tot snel.

Wat een kut verhaal Noah.
 
Reactiescore
2.062
!Votekick Cacturne

te inactief, te weinig updates

Geen daden maar woorden
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Dat ga ik niet lezen, ik wil het niet weten.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Ik leg de schuld bij @Coruscant hij had zijn padawan maar in het gareel moeten houden
 
Reactiescore
524
@Goth Angel, het wordt tijd, net voor je dinsdagdip.
 
Reactiescore
2.433
sorry moet 420 vieren

ik bedoel

ik heb het druk met mijn taak wiskunde
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Wie is deze random en waarom zegt hij slotje maar
 
Reactiescore
1.918
ik stel voor dat we deze nobody een ban geven??? @famdecibel
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.318
dat is al 1 punt aftrek op het cijfer van dit opstel. voor elke dag verder te laat nog een punt aftrek
 
Bovenaan