Levens en liefdes van CactUrne: ons w78 verhaal

Reactiescore
145
Het onmogelijke... is MOGELIJK, met de kracht van VRIENDSCHAP

Beste lezer van dit topic, zoals de meesten van jullie weten is het leven van een grepolitaan tribalwars speler geen makkelijk leven. Elke dag is keihard bikkelen en u kunt zich dan misschien ook wel voorstellen dat het leven van een LOL-TW esporter nog dubbel zo zwaar is.

sIdasaP.png


Na een vroege correctie van teamleider Semen was er reëel perspectief op een succesvolle avond. Echter kent het noodlot nimmer genade en stond er om 8 uur nog niemand klaar...

XM0rw3S.png


Na vloekende tirades en vurige gebeden lukte het de helden van dit verhaal om bijeen te komen om samen een potje (@potje) tot voltooiing te brengen.
Vol zelfvertrouwen lukte het iedereen om zijn karakter in te locken en viel er eigenlijk al te spreken van een eerste overwinning.

Treurig als het is zijn het juist deze euforische momenten die ruimte geven voor cruciale fouten.
"Overconfidence is a slow and insidious killer"

Kt3mVGa.png


Zonder na te denken leek het Alex (om objectief te blijven verwijs ik naar mijzelf als Alex) een machtig goed idee om een ruilverzoek te versturen naar Sem.
Dit verzoek werd tot zijn grote verbazing geaccepteerd en zoals sommige onder u weten kan een ruil tussen karakters niet zomaar ongedaan gemaakt worden.

Koortsig werd naar een oplossing gezocht, meerdere ruilverzoeken werden gedaan om alsnog het juiste karakter bij de juiste speler te krijgen.

ef888a161842e4934f4f4d215d23a27a.gif

NEEN...
Gelukkig kan ik u geruststellen beste lezer, dit verhaal heeft namelijk een happy ending.

UTtHpZl.png
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Mag ik spreken van een bijna zwarte bladzijde in de Cacturne geschiedenis?
 
Reactiescore
1.918
Waar is de powerpoint van Aleks?
 
Reactiescore
2.064
Graag bij @Vleesje doen, het is echt een naar mannetje.
 
Reactiescore
1.918
Rinus wat is dit? Hoop dat je een goede verklaring hebt voor deze anti cac houding
 
Reactiescore
2.064
Rinus wat is dit? Hoop dat je een goede verklaring hebt voor deze anti cac houding

Sinds de nieuwe recruits op cacturne is het team niet meer wat het is geweest.

Het abuser gehalte op cacturne wordt verlaagd en vervangen door alpaca lovers en drugsgebruikers.

Ik hoop dat ik met mijn agressiviteit naar jou toe, je stimuleer de macht samen met @PTXgamer terug te pakken.

Indien dit niet het geval is zal angry rinus als undercoveragent zich bij cacturne voegen en alles om zeep helpen.

Dit kan niet langer, stop het wangedrag op Cacturne!
 
Reactiescore
524
Sinds de nieuwe recruits op cacturne is het team niet meer wat het is geweest.

Het abuser gehalte op cacturne wordt verlaagd en vervangen door alpaca lovers en drugsgebruikers.

Ik hoop dat ik met mijn agressiviteit naar jou toe, je stimuleer de macht samen met @PTXgamer terug te pakken.

Indien dit niet het geval is zal angry rinus als undercoveragent zich bij cacturne voegen en alles om zeep helpen.

Dit kan niet langer, stop het wangedrag op Cacturne!

Heb aardig het gevoel dat je met deze tekst ook hoort bij het kopje 'drugsgebruikers'
 
Reactiescore
864
Reactiescore
2.064
Heb aardig het gevoel dat je met deze tekst ook hoort bij het kopje 'drugsgebruikers'

Helaas ben ik ook onlangs van het account Cacturne gekickt wegens wangedrag. Ik heb hier echter veel spijt van, en sem heeft het me onlangs vergeven.

Tegenwoordig school ik bij op het account kyuka, melvin neemt me door deze lastige fase heen nu romana is overleden.
 
Reactiescore
524
Helaas ben ik ook onlangs van het account Cacturne gekickt wegens wangedrag. Ik heb hier echter veel spijt van, en sem heeft het me onlangs vergeven.

Tegenwoordig school ik bij op het account kyuka, melvin neemt me door deze lastige fase heen nu romana is overleden.

Jammer en dan bedoel ik beide punten.
 
Bovenaan