Levens en liefdes van CactUrne: ons w78 verhaal

Reactiescore
2.477
Duidelijk fotoshop??
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Zidan je bent bij deze terug een free agent en bent vrij om een nieuw account te vervoegen

groetjes, een teleurgesteld team cacturne
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
off record: Trouwens vragen over lsd mag je ook gewoon aan mij vragen?
 
Reactiescore
1.918
Ik start een onderzoek naar aanleiding van dit gegeven.


Jullie horen later meer
 
Reactiescore
524
Het was een rustige avond in de Cacturne discord..... Dachten we tenminste!


Goedenavond lezers van dit geweldige forum, vandaag gaan we het hebben over maandagavond 22 maart 2021, een dag die ons van team Cacturne als fijn en plezant onthouden zal worden.

Het begon allemaal met een bericht in CAPS LOCK van Robbert!

HET BEGIN.png




Er werd een vieze sneer uitgedeeld aan Noah, maar dat deerde Noah niet! Hij had al een plan in gedachte welke hij zeker zou gaan gebruiken deze avond!


De tijd werd afgesproken om 20:00, helaas kon carry toplaner Corné niet aanwezig zijn omdat er een staaf in zijn neus gedouwd moest worden. Na wat woorden wisselingen kwam de nieuwe aanvangstijd snel naar voren.

DE TIJDSWIJZIGING.png

Het was 19:26 en er werden al wat afspraken gemaakt in de nieuwe discord 'E-sports Cacturne' en Sem had geen goed vooruitzicht, dat liet hij merken door volgende bericht....

AFSPRAKEN WERDEN GEMAAKT.png


En zo begonnen we onze reis samen als teamgenoten, maar we hadden nog geen plan in ons hoofd, wie zouden we bannen? Wie zouden we firstpicken. Gelukkig kwam Corné met de juist oplossing en uit SOLIDARITEIT voor het team vergat hij zijn pick te locken... (Vroeger ging dat automatisch 'kuch kuch') Zo hadden we 5 hele minuten om ons plan op te bouwen en de puntjes op de i te zetten.

Daar gingen we als een hecht team zo de Summoners Rift in! We voelden ons als koeien die na de winter weer de wei in mochten, geweldig!


Kills werden gemaakt en we waren goed bezig hieronder zal een teamoverzicht staan van de 2 games die we gespeeld hebben.

DE GAMES.png


Dit was een van de leukste avonden die ik in team Cacturne beleeft heb en er zullen er vast nog meer volgen!

HIER NOG EEN FOTO MET DE TEAMOPSTELLING:

DE TOPPERS.png


Groeten,

Alleenstaande toplane Corné!
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Waarom toon je mijn score niet
 
Reactiescore
524
En zo begonnen we onze reis samen als teamgenoten, maar we hadden nog geen plan in ons hoofd, wie zouden we bannen? Wie zouden we firstpicken. Gelukkig kwam Corné met de juist oplossing en uit SOLIDARITEIT voor het team vergat hij zijn pick te locken... (Vroeger ging dat automatisch 'kuch kuch') Zo hadden we 5 hele minuten om ons plan op te bouwen en de puntjes op de i te zetten.

Daar gingen we als een hecht team zo de Summoners Rift in! We voelden ons als koeien die na de winter weer de wei in mochten, geweldig!

Dit was mijn leukste moment van de avond! Ik dacht al vooruit zonder dat ik het doorhad!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ik heb je niet gemist de voorbije jaren Alex
 
Bovenaan