Levens en liefdes van CactUrne: ons w78 verhaal

Reactiescore
280
neeeen vrienden, uit onderzoek is gebleken dat straffen niet helpt, maar belonen wel???

Misschien kunnen we je belonen met een weekje actief loggen op Cacturne? Ik denk dat je het de volgende keer dan wel laat om buiten de deur te snoepen!

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.779
Ik ben reeds gekickt van het account. Cacturne en ik slaan nu onze eigen weg in, ik wens ze alle succes

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.439
1 van de oudere bewoners van het gesticht

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.779
eenskes dit heeft ons enkel versterkt

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.779
Noah en ik hebben die hindernis al overwonnen en staan nu nog dichter bij elkaar

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.299
Nigel als u op cacturne wil komen spelen, kunt i gerust langskomen voor een interview.

Deze rituele dans is mooi geweest

Reactiescore
383
Met veel pijn moet ik jullie vertellen dat er iets enorm tragisch gebeurd is. Walter, de grote carry van het Cacturne account heeft vanavond een tragisch ongeluk gehad, met grote gevolgen.

Walter, de koning der biefstukken heeft een ongelukje gehad in de badkamer. Bij het doen van zijn avondlijke hygiëneronde heeft hij zich in zijn hand gesneden aan een scheermesje bij het pakken van zijn tandenborstel. Deze tragische gebeurtenis heeft ervoor gezorgd dat hij voorlopig niet meer inzetbaar zal zijn voor team Cacturne.

Gaan de grass/drak stekelingen zich hier overheen kunnen zetten? Zal Walter ooit weer terugkeren na zo'n incident?

De tijd zal het leren

Laatst bewerkt:

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.439
Pas op voor als rob met pindas aankomt

Bovenaan