leuke rapportjes

DeletedUser78760

Guest
Ik bepaal zelf wel waar ik mij voor schaam en waarvoor niet. Natuurlijk zijn er redenen om wel of niet te fuseren. Op ons account zijn we niet te hypocriet om een fusie te verbergen, die is er gewoon. Jij zou dit blijkbaar in stilte doen? :rolleyes:
 

DeletedUser3435

Guest
Ik bepaal zelf wel waar ik mij voor schaam en waarvoor niet. Natuurlijk zijn er redenen om wel of niet te fuseren. Op ons account zijn we niet te hypocriet om een fusie te verbergen, die is er gewoon. Jij zou dit blijkbaar in stilte doen? :rolleyes:
Of wat dacht je van 'niet' in deze fase? Als ik het zo speel kan ik evengoed farmsimulator gaan spelen. Maar eerlijk gezegd doen ik en @MyPride dat soms wel samen.
 

DeletedUser58227

Guest
Wat maakt het anders, of minder erg als we het uit hadden gesteld en over 3 weken hadden gedaan?
 
Reactiescore
2.303
Ik weet waarom er vaak 'minder goede' spelers zijn die ook lekker meedraaien in de start hoor.. PP-boosten, boostdorpjes en/of 'fusies' om zo je zwakke start te bemiddelen. Waarom zouden jullie anders gaan fuseren en geen twee aparte accounts houden? Kom alsjeblieft niet met het 'ik heb niet genoeg tijd en vind geen medespeler' argument. :D Ik heb op nog geen 24 uur meer dan 20 spelers gevonden.

@MyPride wat is jouw mening ivm dit onderwerp?

Phoe je overdonderd mij een beetje met deze vraag Mr. Krepox.
Het is waar dat er veel meer hulp is voor de noobs, voornamelijk dan het PP boosten is er 1 van.
Het is echter wel waar wat mijn collega tw speler aankaart, een wereld spelen ten opzichte van een wereld uitedelen zijn 2 compleet verschillende dingen Imo.
Ik zou dus graag in deze discussie neutraal blijven. Wat ik wel kan zeggen is dat 90% van de starters op de huidige werelden geen deftige start zou kunnen maken op de oudere werelden (zonder pp en dergelijke functies).

Er gooit welgeteld één account kata's op iets dat niet 'binnen de normen valt'. Ik kende trouwens meer dan de helft van die spelers niet dus ik kan er geen oordel over vellen, jij wel dan? Ik ben trouwens nooit vies geweest van onbekende spelers, @YoWhite had ik ook nog nooit van gehoord toen ik W50 met hem ging starten. Ik zou zelfs met @MyPride een classic starten.


Ohja dat van 'dorpen slim kiezen' was ik nog vergeten.. Het is zonde om op ODA te geilen in het begin maar niemand is zo goedgelovig om te denken dat je met nauwelijks ODA zo lekker kan gaan, die fusie bewijst dat overigens ook.

Staat genoteerd.

Of wat dacht je van 'niet' in deze fase? Als ik het zo speel kan ik evengoed farmsimulator gaan spelen. Maar eerlijk gezegd doen ik en @MyPride dat soms wel samen.
Ben vooral voorstander van Farmville, vond ik wel echt nice! Dankje om men oogst water te geven.
 

DeletedUser3435

Guest
Wat maakt het anders, of minder erg als we het uit hadden gesteld en over 3 weken hadden gedaan?
Snap je nu echt het verschil niet tussen een gratis dorpje in de start en dat jij als boostdorpje (clear ook) gebruikt wordt tegenover een fusie tussen twee kleinere spelers in de midgame? Hij bouwt nu een enorm voordeel uit terwijl dat niet voortkomt uit een kwaliteit maar uit opportunisme! Hoe later dat je dit gaat doen, voor welke reden dan ook, hoe minder 'kans' op voordeel hij daaruit zal halen. Ik heb altijd @MyPride dus ik start gewoon lekker op eigen kracht.
 

DeletedUser74966

Guest
Ik weet waarom er vaak 'minder goede' spelers zijn die ook lekker meedraaien in de start hoor.. PP-boosten, boostdorpjes en/of 'fusies' om zo je zwakke start te bemiddelen. Waarom zouden jullie anders gaan fuseren en geen twee aparte accounts houden? Kom alsjeblieft niet met het 'ik heb niet genoeg tijd en vind geen medespeler' argument. :D Ik heb op nog geen 24 uur meer dan 20 spelers gevonden.
Dit verschilt overigens ook echt per persoon he. Niet iedereen in TW heeft een groot netwerk of anders zomaar spelers die even de tijd kunnen en/of willen maken om als co te komen spelen. Ik heb voor deze classic al moeite gehad om überhaupt 1 persoon te vinden die ik genoeg vertrouw en ervaren genoeg acht om bij mij op het account te spelen. De rest startte zelf, had geen tijd, wilde niet oid. Dat je dat argument als onzin gaat bestempelen voor een fusie slaat ook nergens op. Er zullen genoeg spelers zijn die daadwerkelijk daarmee zitten en daarom besluiten te fuseren.

Verder vind ik het inderdaad minder 'eervol', of hoe je het ook wilt noemen, om te gaan fuseren enkel om een boost te krijgen en groter dan je omgeving te kunnen worden. Spreekt niet van strijdlust in mijn ogen. Nog altijd geldt dat wanneer een van de accounts gewoon te inactief is het nog wel logisch is om te doen. Ondanks dat je zo geen strijdlust toont.

Ik weet hier overigens niet wat de redenen waren voor een fusie, en ga daar dus ook niet over oordelen. Wel leuk dat ze er wel openlijk voor uitkomen. Zie je ook niet vaak, totdat het volop in kaart wordt gebracht dan ^^
 
Reactiescore
338
4v8clpbi6sqmc.png


Ik snap het nooit als spelers een combi-dorp maken.
 

DeletedUser78760

Guest
Ik denk niet dat het dé verklaring is, maar dit aantal def zou nog te verantwoorden zijn als snipe-def, gezien we toch een wereld spelen waar je niet optimaal kan stacken door het boerderijlimiet.
 

DeletedUser74966

Guest
Ik denk niet dat het dé verklaring is, maar dit aantal def zou nog te verantwoorden zijn als snipe-def, gezien we toch een wereld spelen waar je niet optimaal kan stacken door het boerderijlimiet.
Snipe-deff zonder verdere echte troepen dan? Lijkt me ook wat gek.
 

DeletedUser78760

Guest
Snipe-deff zonder verdere echte troepen dan? Lijkt me ook wat gek.

op zich mee eens, maar ik heb in werelden waar ik iets meer onder druk stond wel eens de keuze gemaakt in elk offence dorp eerst de snipe def te maken :p Ik denk ook niet dat dit het geval is nu trouwens.
 

DeletedUser3435

Guest
Damn en ik dacht dat de vorige classic een uitzondering was op het vlak van niveau.. Ochja leuk voor jullie!
 

DeletedUser77710

Guest
Oef, ik dacht dat ik de enige was die dit eigenlijk geen leuk bericht vind. Is gewoon een oplossing, omdat hij niet kan ondersteunen na zijn laatste edel.
 
Reactiescore
2.303
Momenteel is het zo dat je geen os kunt sturen buiten de stam.
Goede setting in mijn ogen, echter is het nu tegen actieve spelers bijna niet te doen om dorpen te pakken omdat je gewoon alles simpel kunt recappen want niemand kan os na sturen. En natuurlijk je kunt wel wat truukjes uithalen waardoor het uiteindelijk wel lukt maar ik denk dat het een positief effect heeft als je wel os kunt sturen naar iedereen maar als bij aankomst het dorp niet van jouw stam is (of niet van jouw is als je nog niet 5 dagen in de stam zit) de os weer terug gestuurd word zoals nu ook gebeurd bij dorpen die niet meer van jouw stam zijn bij aankomst.

Jurrien verwoord het anders al mooi genoeg dat dit zo goed als de enige optie is.
 
Bovenaan