Leuk nieuws over Done!

DeletedUser50487

Guest
Iets minder leuk nieuws nu, Done! verliest terug dorpen.
Na de bvz volgt estylo... Zou foxhnd dan toch niet zo slecht zijn?

Grts
Nick
 

DeletedUser

Guest
Iets minder leuk nieuws nu, Done! verliest terug dorpen.
Na de bvz volgt estylo... Zou foxhnd dan toch niet zo slecht zijn?

Grts
Nick

Foxhound remake Nr. 10? Dorpen verliezen hoort er bij, zolang het binnen de perken blijft gaan we er ons niet druk om maken.

Anne verliest trouwens ook dorpen, wat maakt het uit.


done-sa is sinds oorlogsverklaring 5-5 ;)

En jullie staan al meer dan 600 dorpen achter, das om trots op te zijn dan.
 

DeletedUser

Guest
het was een reactie op het bericht van mrsorry dat done voor zou staan, maar dat is dus niet zo. En bij die enorme achterstand zit ook mitchelkuh, die nooit wat van zich liet horen en die we alleen in de stam hielden om dss te helpen, dus zo'n 9 miljoen is wel weg te strepen, aangezien we daar niets aan konden doen. Die dorpen hebben we vanaf het begin af aan al opgegeven
 

DeletedUser

Guest
Als je zo graag de wijsneus wilt uithangen doe het dan wel goed. Je vergat er een hoofdletter van te maken: "Jouw".

Iedereen snapt wel dat er een hoofdletter moet staan, maar niet iedereen begrijpt dat het 'jouw' moet zijn ipv 'jou'. :rolleyes:

Iets minder leuk nieuws nu, Done! verliest terug dorpen.
Na de bvz volgt estylo... Zou foxhnd dan toch niet zo slecht zijn?

Grts
Nick

Jij durft Rune wel uit te dagen zeg! Zomaar je RL naam posten! :eek:
 

DeletedUser

Guest
Iets minder leuk nieuws nu, Done! verliest terug dorpen.
Na de bvz volgt estylo... Zou foxhnd dan toch niet zo slecht zijn?

Grts
Nick

En ook Anne verliest weer dorpen ;)

Edit: Zie net pas dat brecht dit ook al zei.

@ Steef, dat was over gister avond, na vanacht staat het idd gelijk, maar niet voor lang zoals jullie zelf ook wel zullen weten :p

Edit 2: 6-5 Steef :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser42972

Guest
En ook Anne verliest weer dorpen ;)

Edit: Zie net pas dat brecht dit ook al zei.

@ Steef, dat was over gister avond, na vanacht staat het idd gelijk, maar niet voor lang zoals jullie zelf ook wel zullen weten :p

Edit 2: 6-5 Steef :p

9-5 nu
 

DeletedUser

Guest
goh, allemaal van 1 speler, die al weken onder aanval ligt, ik vind het nog knap dat hij zo weinig verliest
 

DeletedUser

Guest
het was een reactie op het bericht van mrsorry dat done voor zou staan, maar dat is dus niet zo. En bij die enorme achterstand zit ook mitchelkuh, die nooit wat van zich liet horen en die we alleen in de stam hielden om dss te helpen, dus zo'n 9 miljoen is wel weg te strepen, aangezien we daar niets aan konden doen. Die dorpen hebben we vanaf het begin af aan al opgegeven

Ons probleem niet dat jullie puntengeilers zijn ;)

Ik zou niet weten waarom we mitchel uit de statistieken zouden moeten halen, hij was een lid van SA. Dat hij niets van zich liet horen is jullie probleem, dan moet je hem maar niet in de stam opnemen.
 

DeletedUser

Guest
zo kunnen we het ook hebben over gerbi, die is toen ook heel wat dorpen verloren voordat hij zijn account had verlaten
 

DeletedUser

Guest
hoor veel onzin van je, harder terug kan edelen ? onder vv ? zijn dat de geldige redenen om dorpen te verliezen dan ?

als je zou zegge van kan gebeuren is t acceptabeler dan het antwoord wat je nu geeft.
 

DeletedUser

Guest
hoor veel onzin van je, harder terug kan edelen ? onder vv ? zijn dat de geldige redenen om dorpen te verliezen dan ?

als je zou zegge van kan gebeuren is t acceptabeler dan het antwoord wat je nu geeft.

je leest niet goed, ik had het over twee gevallen, 1e is gerbi, die heel lang onder vv heeft gestaan, en brabo, die al heel lang onder aanval ligt

Jullie verklaren ons de oorlog, dan moeten jullie ook maar voorbereid zijn!;)

15-5!:D

naar het schijnt zijn heel veel boerderijen van ingez al naar de filistijnen, ik heb wat rapportjes langs zien komen
 

DeletedUser

Guest
je leest niet goed, ik had het over twee gevallen, 1e is gerbi, die heel lang onder vv heeft gestaan, en brabo, die al heel lang onder aanval ligt



naar het schijnt zijn heel veel boerderijen van ingez al naar de filistijnen, ik heb wat rapportjes langs zien komen


Boerderijen boeien ons geen zak zolang je geen dorpen verliest. ;)
 
Bovenaan