Leiding TW

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Uiteraard zal hier weer een slotje op komen maar ik wil toch zelf nog wat zaken kwijt en ik vindt het erg vervelend dat ik dit op deze manier moet doen. Ik heb ook niet op het forum geklaagd of wat dan ook maar nu rest mij geen enkele keus meer om toch mijn onvrede te uitten op deze manier.

Daarnaast is dit de enige manier nog voor mij om te communiceren met de mensen in wereld 6 aangezien mijn account na ruim 3 jaar spelen zonder pardon barbaar wordt!!

Ik wordt inderdaad beschuldigd van een dubbel accout.

Ik heb hier zelf niets mee te maken gehad.

Dan volgt er dus van mijn kant uit een bezwaar.

Als je dan ziet wat voor antwoorden ik krijg en hoe lang het duurt voordat er antwoord komt, dan vindt ik dat schandalig.

Bovendien ben ik met iemand in gesprek komt meneer duckje er even door heen en die zegt je mag op nul beginnen.

De rest mogen jullie van mij zelf gaan lezen als jullie dat willen.

Er is nu toch niets meer aan te doen en ik kan wel zeggen dat ik behoorlijk verdrietig ben dat ik na een zeer lange tijd nu op deze manier afscheid moet nemen van mijn stamleden :(

zie hier:

Aanvraag: Bezwaar Simon says
Simon says
2011-07-25 21:58:37
Ik verbaas me dat ik beschuldigd wordt van een dubbel account.

Als dat zo zou zijn hoef ik niet aan iemand anders die zijn vv heeft te vragen of hij dorpen leeg zet.

Ik zou graag bewijzen zien voordat ik zomaar geschorst word.

Ik speel zowel thuis als op een defensie netwerk. Wellicht dat hier een probleem is ofzo.

In afwachting van een reactie verblijf ik,

Groet Simon says
Farmer x
2011-07-26 17:17:00
Beste Simon says,

Zomaar schorsen doen wij niet. Hieronder het bewijs.

Simon says op 20.07. om 20:46 uur 217.169.229.157
niet doen op 20.07. om 20:52 uur 217.169.229.157
Simon says op 20.07. om 21:11 uur 217.169.229.157
niet doen op 20.07. om 21:13 uur 217.169.229.157
Simon says op 20.07. om 21:36 uur 217.169.229.157
Simon says op 20.07. om 21:45 uur 217.169.229.157
niet doen op 20.07. om 21:47 uur 217.169.229.157
Simon says op 20.07. om 21:53 uur 217.169.229.157


In totaal vind ik 9 aanmeldingen op beide accounts op dat ip. Dit tussen 15:20 en 21:53. Dit is duidelijk door 1 persoon gedaan.

Met vriendelijke groeten,

Ingo (Farmer X)
Support Tribalwars.nl
Simon says
2011-07-26 19:35:42
Beste

dat ip adres is van defensie. op dat ip adres spelen honderden zo niet duizenden spelers.

ik heb vaker een melding gehad dat spelers met dezelfde internet verbinding geen gs mochten versturen naar elkaar of ondersteuning.

dit kwam dan doordat degene ook bij defensie werkte en daar dan inlogde.

als ik dan thuis was kon het wel weer.

ik vindt het niet eerlijk als ik hiervoor gestraft zou worden.

ik heb het idee dat iemand mij erin wil luizen ofzo.

wat gaat er nu gebeuren ik wil gewoon weer spelen namelijk.

groetjes Simon





Farmer x
2011-07-27 21:15:11
Klopt, maar in deze zaak ken jij "niet doen".

1) Hij zit bij je in de stam
2) je edeld ervan
3) je communiceerd er mee

Stuk van PM:
Simon says op 21.07. om 12:08 uur
okee edels gaan op pad :)
niet doen op 21.07. om 12:07 uur
leeg
Simon says op 21.07. om 12:02 uur
kun je deze dorpen leeg zetten?

Barbarendorp (736|208) C27

Simon says C27 (734|208) C27

Simon says C27 (734|207) C27


M.a.w jij weet dat hij op dezelfde verbinding als jou speelt, en dus moet je internet delen aanzetten als je niet in fout wilt zijn. Verder bij de geciteerde aanmeldingen in vorige post is ook via onze tools zichtbaar dat de aanmeldingen op 1 en dezelfde pc gebeurd zijn. En vermits er een aanmelding op beide accounts in 2 minuten tijd op 1 pc gebeurd is, is hier overduidelijk sprake van illigale aanmeldingen wat bekeken en bestraf wordt als een multi account.

Met vriendelijke groeten,

Ingo (Farmer X)
Support Tribalwars.nl
Simon says
2011-07-28 12:39:26
Sorry hoor maar nogmaals waarom zou ik aan iemand vragen dorpen leeg te zetten als ik dat volgens jullie zelf zou kunnen doen.

Bovendien ken ik hem niet eens hij zat in een andere stam.

Het enige wat ik weet is dat hij naar onze stam zou komen!

Dit heeft hij tegen iemand uit onze stam verteld.

Het bovenstaande geeft in mijn ogen gewoon aan dat ik er niets mee te maken heb en dat ik er op de een of andere manier ingeluisd wordt.

Ik zou graag zien dat dit probleem snel wordt opgelost.

Aleen in mijn werkruimte staan er al 10 computer die allemaal hetzelfde ip adres hebben dus wat je zegt dat dit 1 computer is geweest klopt gewoon niet.

Ik weet niet of niet doen zelf of iemand anders bij defensie werkt of aan wie hij zijn wachtwoord zou hebben gegeven.

Groetjes Simon says.



Farmer x
2011-07-28 17:08:35
Wij kunnen doormiddel van onze tools zien of het al dan niet dezelfde ip-verbinding is EN dezelfde computer. Het kan dus perfect zijn dat iemand dezelfde verbinding heeft maar op verschillende pc's spelen op dat ip. Echter is er ZEER duidelijk te zien via onze tools dat die bovenstaande aanmeldingen op DEZELFDE pc gebeurd zijn EN op hetzelfde ip.

Verder is het heel toevallig dat jij hem zogezegd niet kent, terwijl er wel opdezelfde pc gelogd is. Dus of jij liegt, of onze tools.

Met vriendelijke groeten,

Ingo (Farmer X)
Support Tribalwars.nl
Simon says
2011-07-28 18:02:33
Ik blijf bij mijn verklaring en zal graag zien dat dit snel wordt opgelost.

Ik hoor graag hoe lang dit nog gaat duren.

Ik mis mijn stamleden ken een aantal nu al langer dan 3 jaar en zou graag weer contact met ze opnemen via het spel in wereld 6.

groet Simon
Simon says
2011-07-30 19:40:51
ik zou toch graag een reactie willen hebben.

na twee dagen kan ik toch wel wat verwachten lijkt mij :)

ik wil graag weer spelen in wereld 6.


groetjes Simon says
Farmer x
2011-07-30 22:00:50
Ik ben aan het overleggen met Duckje/Kaneel. Het kan nog even duren.

Graag geduld.

Met vriendelijke groeten,

Ingo (Farmer X)
Support Tribalwars.nl
Simon says
2011-08-01 16:52:30
Geduld is inderdaad een schone zaak.

Maar ik hoop toch echt de komende dagen weer online te kunnen komen in wereld 6

Groetjes Simon
Duckje
2011-08-01 22:14:14
Beste Simon says,

We hebben onze methoden om te controleren of logins vanaf 1 of vanaf meerdere computers voorvallen. Je kan in dit geval bij je verklaring blijven echter spreken de feiten je verklaring tegen. De bovenstaand gegevens logins waren vanaf dezelfde computer. (wel op het defensienetwerk) Je account kan herstarten vanaf 0.

Met vriendelijke groeten,

Seppe (Duckje)
Community Manager Tribalwars.nl
Simon says
2011-08-02 06:58:58
Ik weet het niet hoor maar stel dat ik er zelf wat mee te maken zou hebben wat ik dus echt niet heb dan zou ik 1/3 van mijn dorpen kwijt moeten raken.

ik heb mijn co nogmaals gevraagd of hij er wat van af weet en hij geeft aan er niets van af te weten.

ik vindt het echt belachelijk dat mijn account helemaal opnieuw moet beginnen.

beetje overdreven vindt je niet.

als er nu echt voordeel zou zijn geweest dan had ik het logisch gevonden maar dit slaat echt nergens op.

ik zou 1/3 accepteren omdat ik het vermoeden heb dat mijn co wellicht iets heeft uitgevreten aangezien jullie zeggen dat het echt 1 computer zou moeten zijn geweest.

ik heb ruim drie jaar voor het account gevochten en nu zeg je me dat ik opnieuw moet beginnen.

is 1/3 niet voldoende?

ik hoor graag van je.

Simon
Simon says
2011-08-05 11:47:47
Beste we zijn ondertussen al weer 3 dagen verder.

Ik zou toch wel heel graag een reactie willen op het bovenstaande.

Groetjes Simon
Simon says
2011-08-07 13:41:06
na 5 dagen nog geen reactie?

gaat die nog komen of wachten jullie gewoon totdat ik 14 dagen niet online kan komen en dus verwijdert wordt uit wereld 6?

beetje kinderachtig dit.

dat ik soms even moet wachten vindt ik prima jullie hebben ook een rl enz.

maar dat er na 5 dagen nog niet is gereageerd is gewoon mensen pesten.

Duckje
2011-08-08 15:54:18
Mijn oprechte excuses voor het late antwoord. Vanwege mijn afwezigheid wegens vakantie het afgelopen weekend heb ik je je niet eerder kunnen beantwoorden.

De bovenstaand gegeven logins zijn vanaf dezelfde computer. Dat staat onomstotelijk vast.

Met vriendelijke groeten,

Seppe (Duckje)
Community Manager Tribalwars.nl
Simon says
2011-08-09 09:31:11
Ja dat antwoord had ik al gekregen en ik had ook gezegd dat ik het vermoeden had dat mijn co hiermee te maken zou kunnen hebben.

Ik heb daarom gevraagd of het mogelijk was om 1/3 van mijn dorpen te verliezen in plaats van alles.

Dit is namelijk vaker gebeurd met andere speler die fouten zouden hebben gemaakt.

Ik hoor nu net dat ik volledig barbaar ben geworden dus ook niet zoals jij hebt gezegd opnieuw kan beginnen in wereld 6.

Beetje jammer dit dus want er wordt met verschillende maten gemeten heb ik het idee.

Ik zelf ben niet oneerlijk geweest en nu moet ik dus de zwaarste straf krijgen terwijl er in mijn ogen geen enkel voordeel behaald is.

Maar goed ik geef het op er is toch niets tegen te doen.

Jullie doen maar lekker wat jullie willen.

Groet Simon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan