[Inschrijftopic] Leiding 272 & 273

Deleted User - 487871837

Guest
Is er al iemand?

Capri stelde anders voor dat ik hem zou leiden met haar als controleur. Als daar geen problemen mee zijn dan vind ik het leuk.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Wilde het even vragen omdat ik vrij recent ook al heb geleid, vandaar :)

Dit keer zonder al teveel vrouwelijke invloed :cool:
 
Reactiescore
182
Hi allemaal.

Gezien 271 al gedaan wordt, vroeg ik mij af of dit topic niet eens geopend moest worden.

Ik heb binnenkort wel weer interesse om een potje te leiden, want ik ben ervan overtuigd dat ik beter kan leiden dan mijn welbekende geflopte pot.
Graag zou ik wel een ervaren medeleider hebben. Dit potje zal echter pas plaatsvinden na mijn eigen zomervakantie (dus na 20 augustus).
Mogelijk, als ik inspiratie heb, wordt het een themapotje.

De instellingen zijn als volgt:

Eerste deadline: Nader te bepalen.

Aantal spelers: Naar inschrijving. Inschrijving sluit 48 uur voor laatste deadline.
Klaagmuur: Ja
Hints: Nee
Jager: Mogelijk
Heks: Mogelijk, 1 heks met doodsdrankje en 1 heks met levensdrankje
Dorpsoudste: Mogelijk
Beschermengel: Mogelijk
Ziener: Nee
Beul: Mogelijk
Priester: Mogelijk
Slet: Mogelijk

Cupido: Ja, meerdere (2-4), als bijrol
Geliefden kennen elkaar: Ja
Geliefden samen winnen: Ja

Wolven: Ja
Welp: Mogelijk, groeit ergens tussen 2 en 5 nachten op, of na een succesvolle welpactie.
Infectiewolf: Ja
Sjamaan: Mogelijk
Ketter: Mogelijk

Voor rolomschrijvingen, zie:
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/wvw-guide-voor-beginners.196730/

Deadline: 21.00
Speciale Rollen naar: maroen101 op skype
Lunch naar: maroen101 op skype
Lynch: Rood en dikgedrukt in het topic.
Burgemeester: Blauw en dikgedrukt in het topic.

Stem verwijderen: Stem

Zwarte Dood: Nee

Inbreker:
- Mag één keer bij iemand inbreken en krijgt dan zijn rol te zien.
- In die nacht is hij niet thuis en kan dus ook niet geluncht worden. Wel kan hij geluncht worden, wanneer de speler, waar hij bij inbreekt, dood gaat. Een soort van slet is het dus

Wijze Burger:
- De wijze burger kan aan de spelleider de volgende vraag stellen:
Hoeveel x zitten er in het spel? (bijvoorbeeld: hoeveel burgers/beschermengelen/wolven etc.)
- Het gaat om de rollen, die er vanaf het begin in zaten. Wanneer iemand vraagt, hoeveel burgers er nog in zitten, zal door de spelleider het aantal genoemd worden, dat er aan het begin in zat en niet hoeveel er nog in zitten!
- De vraag kan slechts één keer gesteld worden en vóór nacht 3.
- In de vraag moet het om één specifieke rol gaan.
- De speler krijgt direct antwoord op de vraag.
- Kan geen bijrollen opvragen!

Verhullende Wolf:
- De verhullende wolf kan éénmalig de rollen van gestorven personages tijdens de lynch/lunch van een dag verhullen. De rollen worden dan niet bekend gemaakt en blijven voor de rest van de ronde onbekend.
- Geldt alleen voor de lynch/lunch en eventuele andere acties, die tijdens de nacht plaatsvinden, zoals de welpactie/heksendrankje e.d..

Vos:
De vos mag elke nacht 3 namen opsturen. Na de nacht krijgt de vos te horen of er een wolf tussen deze spelers zit. Is het antwoord ja mag de vos de nacht erop nogmaals proberen. Is het antwoord nee dan verliest de vos zijn krachten voor die nacht erna. Dan moet hij één nacht overslaan en daarna mag hij/zij weer een poging doen.

Toegewijde Dienstmeisje:
- Het toegewijde dienstmeisje doet alles voor haar meester, zelfs zijn taak volbrengen als hij sterft. Eén keer in het spel kan het dienstmeisje voor de lynch aangeven dat zij de rol van de gelynchte speler (haar meester) wil overnemen. Zij doet dit door een bericht te sturen naar de spelleiding.
-,De speler die gelyncht wordt, sterft dan als Het Toegewijde Dienstmeisje. Het dienstmeisje zelf neemt de rol en alliantie over van de gestorven speler.

Engel:
De engel heeft als doel op dag een gelyncht te worden.
De engel wint dan, faalt hij dan verandert hij in een burger.

Wethouder/Assistent van de Burgemeester:
- Krijgt na de BM verkiezing dezelfde rol als de verkozen BM.
- Neemt geen bijrollen over.

Netwerken/Claimen: Nee/Ja
Extra instellingen: -

Er zullen avonden zijn dat de lynch en lunch niet direct na de deadline bekend zullen worden. Dit zou later kunnen worden

Dag/nachtvolgorde:
Cupido (moment van doorsturen, maar voor de eerste deadline)
Beul (moment van doorsturen)
Priester (moment van doorsturen)

BM verkiezing
Lynch
Heks/beschermengel/slet/dorpsoudste
Lunch
Infectie
Welp

Extra instellingen:
- Niet alle vermelde rollen zullen ook daadwerkelijk aanwezig zijn.
- Sommige rollen kunnen er meermaals inzitten.
- Geslacht in gebeurtenissen zal nooit een hint zijn naar het echte geslacht van de speler met die bewuste rol
- Inactiviteit: 1x niet stemmen is waarschuwing, 2x niet stemmen is waarschuwing mits er wel voldoende activiteit was of dood mits er niet voldoende activiteit was, 3x niet stemmen is dood ongeacht rol of activiteit.
- Bij gelijkspel winnen de wolven.
- Instellingen kunnen nog steeds aangepast worden tot net voor de start van het potje, rolomschrijvingen kunnen op elk moment aangepast worden als dat nodig is voor extra verduidelijking.
- Spelleiding heeft het recht om spelers uit te sluiten bij speldbederf, onsportief gedrag of vals spelen.
- Post die stemmen bevatten mogen niet bewerkt worden.

Graag zou ik op/ aanmerkingen op deze instellingen willen vragen, en of er een ervaren speler deze met mij wil leiden.

Als je instellingen hebt liggen :p

Met wat aanpassingen nog (vooringedeelde koppels etc), zoals met gijs besproken.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Met wat aanpassingen nog (vooringedeelde koppels etc), zoals met gijs besproken.

Interessant wel, een potje wat ik normaal zo veel mogelijk zou willen vermijden (brr koppels) maar als je een medeleider zoekt wil ik best helpen :)
 

DeletedUser64575

Guest
Dus wie doet de volgende? Want het huidige potje is al bijna voorbij en het is wellicht slim om het inschrijftopic ditmaal tijdig te openen.
 

DeletedUser64575

Guest
Ik wil best de volgende leiden, maar dan start ik hem wel pas op zondag 27 augustus. Misschien dat een weekje rust van WvW goed is voor de spelers en dat biedt een kans op een speedpotje te spelen, wat ook alweer een tijdje geleden is.

Volgens de planning zou Game leiden, dus mocht hij graag willen dan heeft hij mijn zegen.
 
Bovenaan