[Inschrijftopic] Leiding 272 & 273

DeletedUser74966

Guest
182kid.jpg


Amerikatrip

Na het al bekende Eurotrip, besloot meester Sander14 om nog een trip te maken, maar dit jaar naar het grote Amerika. Eerste stop Chinatown - San Francisco zo te zien.

Nu ben ik klaar met het verhaaltje komt nog een keer, wat belangrijker zijn de instellingen. Heb veel nieuwe rollen er in gedaan en zal de komende dagen wel aanpassen, vooral omdat ik jullie tips wil horen. Gezien ik 50% van de rollen zelf heb bedacht :D.


Aantal spelers: Minimaal 30, onder de 30 ga ik geen moeite doen!
Klaagmuur: Ja
Hints: Ja

Cupido: Ja, als neutrale rol. Cupido voegt zich bij het team van zijn geliefde en koppelt zich/haarzelf. Er kan dus geen schijt g/s koppel komen, wat een piep toevoeging aan een potje. Mits infectie enzo, maar kans is heel miniem.
Geliefden kennen elkaar: Ja
Geliefden samen winnen: Ja, samen met hun team

Winst wolven: Wolven winnen bij gelijkspel, in elke situatie. Fak dat als dat onlogisch is.

Eindtijd stemmen: 22:00
Speciale Rollen naar: Sander14 & …
Weerwolven Moord naar: Sander14 & …
Lynch: Rood & dikgedrukt in het topic.
Burgemeester: Blauw & dikgedrukt in het topic.


Hoedjes
Burger
Een hoedje zonder extra krachten.


Hopeful
Dankzij Grindr slaapt hopeful nooit meer alleen en is dus nooit thuis tijdens de lunch. Indien er een actie op hem/haar wordt gedaan door de woffen die nacht (dus alleen via lunch) wordt deze speler niet geluncht. Als er een actie wordt gedaan bij de speler waar hij/zij slaapt dan zal zowel de originele target worden gegeten als de slet zelf. Hopeful mag niet 2 dagen achter elkaar bij één dezelfde persoon slapen, want Hopeful heeft bindingsangst.


Gamebreaker:
Gamebreaker wordt ongeacht zijn rol altijd gezien als wof. Zo ook door de ziener.


Democratische Aars:
Iedere avond dronken, dat klinkt voor Democratische Aars als dood normaal. Democratische Aars vergeet wel iedere avond dat hij zienende krachten heeft. Democratische Aars mag iedere nacht 1 iemand zieneren, dit doet hij echter dronken waardoor hij twee rollen ziet. De ene rol is goed, de ander wordt via een randomizer gekozen.


Famdecibel:
Technologie, ik snap er geen reet van? Wat is een eipad? Ach ja, krijg vanwege mijn leeftijd wel genoeg voordelen van de overheid, zoals 65+ korting enzo en extra zorg mogelijkheden. Daardoor kan ik ook de eerste aanval van de woffen overleven. Famdecibel neemt haar kleinkind ter bescherming, maar indien Fam er niet meer is kan haar kleinkind (Capriiikill) helemaal niks meer.


Capriiikill:
Oude mensjes helpen om wat extra zakgeld te krijgen zodat ik met barbiepoppen kan spelen en wat extra energydrank en AH Basic chocolade kan kopen tijdens de middagpauzes. Daarom beschermt onze kleine bengeltje iedere dag 1 keer, mits Famdecibel niet doodgaat. Deze engel is wel tijdens haar eerste dag een vleugel verloren tijdens haar gevecht met Trump, waardoor ze maar maximaal 1 iemand kan beschermen. Indien de slet of een inbreker bij de persoon verblijft die de Bengel beschermd hebben ze dikke vette pech.


Beast Incarnate.
Beast Incarnate denkt nog steeds dat we counter strike spelen, dus degene die de laatste stem op Beast Incarnate stuurt (wanneer Beast Incarnate doodgaat) of een speciale actie uitvoert wat zijn dood veroorzaakt zal Beast Incarnate meteen terugschieten en gaat diegene dood.


Angelinaloveya
Iedereen is in discussie, maar Angelinaloveya speelt totaal zijn eigen spel. Geeft geen fok om wat anderen denken/zeggen en kiest zijn eigen lynchkandidaat, voor hem tellen de andere stemmen niet! Angelinaloveya mag 1 dag kiezen waar zijn eigen lynchstem de enige is die door komt. Dit betekent dus dat zijn stem ook meteen de lynch wordt. Hij mag zelf bepalen wanneer dit is.


TimeforplanB
TimeforplanB heeft als taak om niet gelunched te worden, want indien hij wordt gelunched dan krijgt de wolf die de lunch heeft opgegeven een infectie cadeau. Voor de wolven is het dus de taak om TimeforplanB te zoeken, zodat er een extra infectie komt.


Heterob
De KGB heeft overal in de V.S. afluisterapparatuur kunnen plaatsen voor de ondergang van de Sovjet-Unie en zo ook bij de wolvenchat. Heterob als oud-sovjet fanaat heeft het apparatuur van KGB weten te bemachtigen en krijgt dus iedere dag een stukje van de wolvenchat binnen. Aangezien Heterob zijn buikje graag rond eet, krijg je soms een stukje tekst van een gesprek in een willekeurig fastfood restaurant in plaats van de wolvenchat. Let op dit gesprek kan ook nuttig zijn ;).


Myluv
Aangezien ze zo graag haar mening wil laten horen, ze andere vrouwelijke figuren het liefst de grond in wil boren bij ieder woord dat ze zeggen en ze dat allemaal natuurlijk niet in een beperkt berichten kan, moet zij iedere dag minimaal 20 berichten plaatsen. Wanneer ze haar ei niet kwijt kan (lees = te weinig post), wordt ze ongesteld en valt ze dood.[/COLOR]


Jenskeuh
Jenskeuh vindt zichzelf heel wat en vindt dat hij het recht heeft om iemand uit te sluiten voor 1 potje. Daarom dat Jenskeuh iedere nacht 1 speler opsluit, deze speler doet die nacht ook niet mee met het spel. De speler is hierdoor vrij tegen alle nachtacties, maar kan ook geen nachtactie uitvoeren, daarnaast wordt zijn/haar lynchstem ongeldig verklaard.


Westkieken
Harharharhar, als wraak op de luistervink van een flink aantal potten geleden vermoord deze rare vogel nu alle vogels die niet zijn familie zijn. Dit resulteert dat hij ooit de krachten heeft overgenomen van een raaf. Hierdoor telt zijn stem dubbel.


Neutraaltjes:

Cupido:
Cupido schiet voor de eerste lunch zich/haarzelf aan iemand en zullen geliefden worden. Dit houdt in dat ze samen moeten winnen en dat de andere geliefde ook doodgaat aan liefdesverdriet als z'n liefje sterft. Cupido komt aan de kant van zijn geliefde, indien zijn/haar geliefde een slechtje is zal de cupido ook een slechtje worden, maar het contact met de wolven gaat via zijn/haar geliefde. Een g/s koppel is dit potje dus niet mogelijk, mits infectie.


Yankee60:
Anders dan de meeste mensen heeft Yankee niet een eigen rol gekregen en is het Yankee’s taak om de rol te kiezen waar Yankee zich het meest prettig bij voelt en kiest daarom voor deadline 1 om iemand anders zijn/haar rol te kopiëren.


Slechtjes:

Wof
Gewoon Wof man, bang bang.


Alfawof:
Tijdens de eerste nacht duidt de alfawof aan wie zijn alfaslachtoffer wordt. Als de alfawof komt te sterven, zal zijn alfaslachtoffer meegenomen worden in zijn/haar dood. Wordt gezien als een gewone wof.


Ketterse wof:
De Ketterse wof heeft net als de Priester een flesje met water. Echter is dit geen wijwater maar gewoon kraanwater. Als het water over een willekeurige speler wordt gegooid, gebeurt er niets. De Ketterse wof probeert hiermee verwarring te zaaien. Deze actie zal wel benoemd worden in het topic. De Ketterse wof staat vanaf dag 0 in contact met de gewone wolven. Daarnaast overleeft de Ketterse wof het heilig water van de priester. Wordt gezien als een gewone wof.


Slechte beulenwof:
De slechte beulenwof is een normale wof met de kracht om net zoals de echte beul iemand te vermoorden. De slechte beulenwof mag dit op ieder moment van de dag doen. In het topic komt net als bij de goede beul te staan wat het resultaat is en wie de uitvoerder is. Wordt gezien als een gewone wof.



Verhullende wof:
De verhullende wof kan éénmalig de rollen van gestorven personages (komende dag óf nacht) verhullen, ze worden dan niet bekend gemaakt in het infotopic en blijven de rest van het spel onbekend. Wordt gezien als een gewone wof.


Wep:

Is nog jong en onbezonnen, mag iedere nacht proberen een rol te raden van een speler. Heeft hij/zij het goed, dan gaat diegene dood. Groeit op na 2 succesvolle wepacties of na 3 dagen.

Bijrollen:
Man:
Jij bent minder dan de vrouw!

Vrouw:
Jij bent meer dan de man!

Kim Kardashian
Kim Kardashian geeft geen fok wat anderen vinden en bepaalt wel of de deadline een uur langer duurt of een uur eerder is. Dit kan ze eenmalig doen. Indien een actie na deze tijd wordt ingestuurd worden de acties ongeldig verklaard. De Kim Kardashian stuurt aar actie op naar de spelleiders en er wordt niet van te voren bekend gemaakt of de Kim Kardashian zijn/haar actie heeft gebruikt.



Miley Cyrus:
Miley Cyrus heeft de kracht om eenmalig de nummer 1 lynchkandidaat, zonder enig vorm van talent, een kleine korte periode van fame te geven. Ze zorgt dan net zoals bij haar zusje Noah Cyrus dat de nummer 1 lynchkandidaat haar moment of fame krijgt en daardoor alleen wordt omringd door papparazi. Vanaf dit moment zijn de lynchkandidaat en Miley Cyrus niet meer lynchbaar voor de komende deadline. Indien Miley Cyrus zelf de nummer 1 lynchkandidaat is wordt zij in de gaten gehouden door haar oplettende mede reisgenoten en kan zij niet zichzelf meenemen op excursie.



Donald Trump (Make WvW great again!)
Donald Trump vindt het tijd dat er minder vrouwen komen omdat het niet goed gaat. Donald Trump mag 1 vrouw zo hard in haar pussy te grabben dat zij niet meer wil mee doen en maar tampons gaat halen. De Donald Trump mag alleen ingezet worden als twee lynches achter elkaar niet goed zijn gegaan.


Burgemeester:
Bij een gelijk stand heeft de burgemeester altijd het laatste woord.

Infectiewof:
Een wof kan infectiekrachten verdienen door timeforplanB te lunchen. Deze infectiekracht mag iedere dag ingezet, maar is wel een nachtactie.
[/SIZE]
WHAHAHA mijn rol is zo waar XD
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hopeful
Dankzij Grindr slaapt hopeful nooit meer alleen en is dus nooit thuis tijdens de lunch. Indien er een actie op hem/haar wordt gedaan door de woffen die nacht (dus alleen via lunch) wordt deze speler niet geluncht. Als er een actie wordt gedaan bij de speler waar hij/zij slaapt dan zal zowel de originele target worden gegeten als de slet zelf. Hopeful mag niet 2 dagen achter elkaar bij één dezelfde persoon slapen, want Hopeful heeft bindingsangst.

Ik ben maagd.
 

DeletedUser66129

Guest
Sander. Ik ben teleurgesteld dat ik geen eigen rol heb. Schande.

Maar wil wel mee doen met je ronde, zeker met hints erin. Moet alleen kijken of ik dan tijd heb, gezien ik 6 dagen per week nu werk en precies de belangrijkste tijden zijn.
 
Bovenaan