Legion vs Honor

DeletedUser51619

Guest
Tekenend voor 90% van de spelers die op ons pad liggen/lagen.

H2 was minder dorpen aan jullie verloren als ze meer nadachten over dorpen stacken etc.
Niet 20k speer, zwaard en boog bijv.

Daarbij was het een stam met veel kinderziektes om het zo te noemen.
En als die kinderziektes niet verholpen willen worden. Dan heb je nog 1 ding om te doen en dat is opheffen.
 

DeletedUser

Guest
*zucht*
De manier waarop Keith Moon zijn gelijk probeert te halen verloopt niet echt soepel. Maakt gebruik van de verkeerde argumenten en probeert de stats te weerleggen.

Als we enkel de stats Legion vs Honor bekijken voor altijd staan we 1100 dorpen voorsprong (toch niet mis)
Als we de stats Legion vs Honor en Honor2 erbij nemen komen we aan 1700 dorpen voorsprong.

Jij noemt het met stats zwaaien en dat is het ook MAAR stats liegen niet. Jullie hebben al meerdere malen mislukte aanvallen op couvie3 gestuurd zonder succes. Oké jij beschouwd ons als een lastige bloedzuiger waar je in 123 vanaf bent maar die bloedzuiger blijft maar zuigen en jullie krijgen hem momenteel niet kwijt.

Even voor de duidelijkheid. Wij zijn met 13 leden, jullie met 40. Jullie hebben de laatste week 264 dorpen pure winst gemaakt. Dat wil zeggen 6,6 dorpen per speler in 1 week tijd.
Legion heeft de laatse week 230 dorpen pure winst (auch komt aardig dicht in de buurt ondanks jullie groter ledenaantal ^^) en dat wil zeggen dat elke speler gem. 17,6 dorpen heeft ingenomen.

Dus op dat gebied winnen we ook al. Jij probeert onze stats te weerleggen door jullie algemene groei te vergelijken met de onze en inderdaad alles tesamen nemen jullie meer dorpen in dan legion maar is dat ook niet logisch volgens het aantal spelers in de stam??

Als je echter op de juiste manier gaat nadenken kan je er niet naast kijken dat legion honor ownt op het vlak van dorpen veroveren van de vijand maar ook het gem aantal dorpen per speler die worden overgenomen ligt bij ons meer dan het dubbele hoger.
Nu ik weet dat je trug zal proberen om ons als respectloos af te schilderen en dan een bende nolifers die met stats staan te zwaaien maarjah de waarheid kwetst en daarom ben jij gefrustreerd. Of niet?
 

DeletedUser53131

Guest
dit forum staat al lang stil dus ik kom me ff moeien ^^

oorlogstatistiekjes :D

Side 1:
Tribes: HONOR
Side 2:
Tribes: Legion

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 33,742
Kant 2: 9,513
Verschil: 24,229

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 47
Kant 2: 1,189
Verschil: 1,142

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 253,728,469
Kant 2: 83,207,502
Verschil: 170,520,967

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 406,484
Kant 2: 10,849,414
Verschil: 10,442,930

chart
 
Reactiescore
14
Ja, ik snap eigenlijk ook niet waarom juist jij dit hier plaatst?

Waarom zou je op zo'n positieve manier plaatsen dat je eigen stam wordt afgeslacht om leven in de brouwerij te brengen?

Snap ik het nu niet, of hoe zit dat?
 

DeletedUser51619

Guest
Ja, ik snap eigenlijk ook niet waarom juist jij dit hier plaatst?

Waarom zou je op zo'n positieve manier plaatsen dat je eigen stam wordt afgeslacht om leven in de brouwerij te brengen?

Snap ik het nu niet, of hoe zit dat?

Nee idd, dat gaat mijn petje ook te boven :confused:
 

DeletedUser53131

Guest
Ja, ik snap eigenlijk ook niet waarom juist jij dit hier plaatst?

Waarom zou je op zo'n positieve manier plaatsen dat je eigen stam wordt afgeslacht om leven in de brouwerij te brengen?

Snap ik het nu niet, of hoe zit dat?

bwa, mss gaat het nog keren :)
 

DeletedUser51619

Guest
Zijn die van jouw al weggewerkt dan ?
Ik wacht nog altijd op de dag dat je ons gaat 'vernietigen' :D Of moet je de NAP nog hebben ? :p

Die nap was gewoon omdat we dan even konden opbouwen ^^
Jullie vroegen ons of wij met jullie HONOR wouden aanvallen :D

Ik wacht tot ik de stekker eruit kan trekken maar kan jullie huis niet vinden :( dus kan de stroom der ook niet uithalen :(
 

DeletedUser

Guest
Die nap was gewoon omdat we dan even konden opbouwen ^^
Jullie vroegen ons of wij met jullie HONOR wouden aanvallen :D

Ik wacht tot ik de stekker eruit kan trekken maar kan jullie huis niet vinden :( dus kan de stroom der ook niet uithalen :(

Probeer het maar om te draaien ja, success ;)
 
Bovenaan