Legion vs Honor

DeletedUser

Guest
Aangezien het W8 forum maar doods is hoop ik dat dit wat leven in de brouwerij kan brengen. En dat andere stammen volgen en over hun oorlogen ook wat neerpennen. Het is geen nieuwe oorlog, maar nog wel steeds aan de gang dus .. ENJOY :)

Stammen
Legion
legion2m.jpg

legionleden.jpg
Honor
honors.jpg

honorleden.jpg
Honor2
honor2m.jpg

honor2leden.jpg
Historie
Al van in de tijd dat er nog een Lux bestond zaten 4 spelers in een “oorlog” met BM-8, Privateer – Malfosie – Couvie3 & Monstervangenk. Na de val van Lux hebben deze spelers besloten een stam op te richten, Legion. Ons doel was nog een leuke tijd op w8 te hebben met een toffe groep en ondertussen het leven voor BM-8 zo moeilijk mogelijk te maken. Veel andere keuze hadden we trouwens niet, want onze enigste grenzen waren met BM-8.

Na een goede anderhalve maand vechten als Legion tegen BM-8 werd BM-8 opgedoekt en fuseerden ze met Honor, wat toen een heuse massa stam werd met bijna 60 leden als ik me niet vergis, maar we bleven rustig voort clearen & edelen. Na 8 maanden spelen tegen Honor staan we dan ook al serieus voor, stats volgen later.

In de Golden Awards noemen velen Honor als DE meest onterechte topstam en gelijk hebben ze. Zowel van het aanvallen als het deffen hebben ze blijkbaar geen kaas gegeten. Enkel Strongfoot & Heer Florisss hebben hun grenzen een beetje verdedigbaar opgevuld, maar de rest van de grenzen staan of leeg of slecht gestacked (ODA voor ons ^^ ). Lange tijd werden we door Honor aanzien als maar een klein probleempje in het noorden, dat eens ze moeite deden wel snel zou opgelost worden. Daarom kregen we in de eerste maanden ook niets tegenwerking langs hun kant tot de zomermaanden begonnen. Eind juni, net na de examens kregen we de eerste massa binnen, resultaat = 0 dorpen. Na een maand(!!) opbouwen van de troepen kwam er begin augustus een volgende massa met hetzelfde resultaat.

Heden & Toekomst
Op de moment worden er 4 spelers van Honor bestookt: Heer Florisss, Strongfoot, Check 100x & Chilperic. Chilperic zit dan wel in een andere stam, LegSoa, maar we beschouwen hem nog steeds als Honor. Hij was misschien inactief maar in plaats van proberen te verdedigen heeft de VV'er hem in een andere stam gezet (om stats niet nog erger te maken:confused:), pas na een tijdje werd er soms eens een dorpje volgezet of ongetimede treintjes gesniped. Bij Heer Florisss & Strongfoot staan de dorpjes goed vol, dus daar is het steeds wachten op een dorpje waar de muren iets of wat geraakt worden. En Check 100x heeft nog nooit van boog gehoord blijkbaar, of hij heeft er een fobie van, want bogen zijn nergens te bekennen bij de def.

Individueel proberen de spelers van Honor de laatste tijd ons meer en meer aan te vallen, dus hopelijk gaan we nog een leuke tijd tegemoet ^^

Maps & Stats
Situatie zoals ze was op 6 februari 2010 (Van daarvoor heb ik geen kaartjes)
20100206legionvshonorll.png
Huidige situatie op 30 september 2010
legionvshonor.png
Legion vs Honor & Honor2 (& LegSoa) - voor altijd
Side 1:
Tribes: Legion
Side 2:
Tribes: HONOR, Honor2, LegSoa

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,634
Kant 2: 54
Verschil: 1,580

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 15,195,763
Kant 2: 493,021
Verschil: 14,702,742

chart
Legion vs Honor & Honor2 (& LegSoa) - Laatste 3 maanden
Side 1:
Tribes: Legion
Side 2:
Tribes: HONOR, Honor2, LegSoa

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,058
Kant 2: 33
Verschil: 1,025

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 9,847,600
Kant 2: 302,327
Verschil: 9,545,273

chart
Legion vs Honor & Honor2 (& LegSoa) - Laatste week
Side 1:
Tribes: Legion
Side 2:
Tribes: HONOR, Honor2, LegSoa

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 96
Kant 2: 0
Verschil: 96

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 917,956
Kant 2: 0
Verschil: 917,956

chart

Hierbij wens ik iedereen van Honor & Legion geluk in het verdere verloop van de oorlog.

En als wonder boven wonder dit forum actief gevolgd wordt en bediscussieerd, hou het dan netjes aub!
 

DeletedUser

Guest
Tja, duidelijke stats....

laat ik deze even hier plaatsen :D

Side 1:
Tribes: ROANE
Side 2:
Tribes: HONOR

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 107
Kant 2: 11
Verschil: 96

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,025,620
Kant 2: 107,396
Verschil: 918,224

chart
 

DeletedUser32842

Guest
Inderdaad een leuke post. Zou zo in het TW weekblad kunnen :D.
Zo te is Legion goed bezig en leidt Honor op veel fronten verlies. Ik ben benieuwd of ze zich er nog tegen kunnen verweren.
 
Reactiescore
14
Tja, duidelijke stats....

laat ik deze even hier plaatsen :D

Side 1:
Tribes: ROANE
Side 2:
Tribes: HONOR

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 107
Kant 2: 11
Verschil: 96

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,025,620
Kant 2: 107,396
Verschil: 918,224

chart

Opzich niet verkeerd,
Maar post dan ook de hele stats:

Side 1:
Tribes: ROANE
Side 2:
Tribes: HONOR

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 37,445
Kant 2: 29,299
Verschil: 8,146

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 823
Kant 2: 371
Verschil: 452

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 274,579,352
Kant 2: 214,779,259
Verschil: 59,800,093

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 7,792,887
Kant 2: 3,627,055
Verschil: 4,165,832

chart

Dan wordt het wel een beetje slap kwa overnames die er gebeurd zijn, en zie je dat HONOR ook heel wat op ROANE heeft ingeslagen.
Ik weet niet hoelang jullie oorlog bezig is? Zou iemand mij dat kunnen vertellen?
 

DeletedUser

Guest
Geen idee,
al een hele lange tijd :rolleyes:

We hebben ook geen enorm front met HONOR ;)
zijn een 4-tal spelers van ons.
 

DeletedUser47664

Guest
HONOR zijn nou eenmaal stack jacks maar verder kunnen ze ook niet deffen ofzo

Btw mooie openings post
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Vergeten ze mijn account die bm-8 ook bestookte?

toch goed voor zon 75 dorpen?XD:D
 

DeletedUser33213

Guest
Mooi gemaakt :p. Eindelijk is het forum weer tot leven :D.
 

DeletedUser51260

Guest
mooie begin post idd de feiten liegen niet je hebt groot gelijk alleen je hebt het over dit :

Enkel Strongfoot & Heer Florisss hebben hun grenzen een beetje verdedigbaar opgevuld, maar de rest van de grenzen staan of leeg of slecht gestacked (ODA voor ons ^^ ).


andere spelers dan Strong en HF vallen jullie ook niet aan ( van HONOR van Honor2 vallen jullie idd ook check en chilperic aan klopt )

dus hoe weet je dan of dat niet is gestack :rolleyes:

;)
 

DeletedUser

Guest
Ja maar nadien zat je liever in Divi. dan bij Legion, dus dat telt niet :p

helemaal niet ik heb nooit iets gejoined dat was niek:D

die hem later naar the phoenixx acc was gepeerd...
+ daarna zijn er nog veel Mongols op geweest die tevens het acc hebben verneukt volgende keer druk ik barbaar , want nu krijg je allemaal van die gassies die 2 weken op het acc gezeten hebben en dat in hun ervaring zetten.:eek::(
 

DeletedUser

Guest
mooie begin post idd de feiten liegen niet je hebt groot gelijk alleen je hebt het over dit :

Enkel Strongfoot & Heer Florisss hebben hun grenzen een beetje verdedigbaar opgevuld, maar de rest van de grenzen staan of leeg of slecht gestacked (ODA voor ons ^^ ).


andere spelers dan Strong en HF vallen jullie ook niet aan ( van HONOR van Honor2 vallen jullie idd ook check en chilperic aan klopt )

dus hoe weet je dan of dat niet is gestack :rolleyes:

;)

Verliezen van Hansi/CocaColaCherry/Preayer/Skadi11 vergeten ? En dan vergeet ik er in het verleden wsl nog wel een paar.

Ben eens benieuwd naar jullie volgende aanval ;)
 

DeletedUser

Guest
Verliezen van Hansi/CocaColaCherry/Preayer/Skadi11 vergeten ? En dan vergeet ik er in het verleden wsl nog wel een paar.

Ben eens benieuwd naar jullie volgende aanval ;)

cocacolacherry dat was een ubernoob en ook hansi en skadi11 dikke naabs.

toendertijd had ik hg71 naar plek 11 odd gebracht:D

toen werd hij geinternd door heer floriss kurf en strongfoot vlakdaarna stopte ik;)
 

DeletedUser

Guest
cocacolacherry dat was een ubernoob en ook hansi en skadi11 dikke naabs.

toendertijd had ik hg71 naar plek 11 odd gebracht:D

toen werd hij geinternd door heer floriss kurf en strongfoot vlakdaarna stopte ik;)

maar goed ook anders was er minder voor ons om te edelen :D
 

DeletedUser35115

Guest
Verliezen van Hansi/CocaColaCherry/Preayer/Skadi11 vergeten ? En dan vergeet ik er in het verleden wsl nog wel een paar.

Ben eens benieuwd naar jullie volgende aanval ;)

You guys are so funny

Een pluim van de meester en een bank vooruit. Goooo Legion :D
 

DeletedUser

Guest
goededag,

Keith Moon is de naam, diplomaat van Honor sinds jaar en dag.

Laat ik als eerste zeggen dat ik, zeer tot mijn spijt, Legion en in mindere mate Roane moet feliciteren met hun winst.

Enkele leden van mijn stam maakten mij attent op deze discussie, vandaar dat ik maar eens een kijkje kwam nemen. En ik moet eerlijk zeggen, ik ben nogal geschrokken. Niet zozeer van de stats, die waren bij mij bekend en dorpen overnemen hoort bij het spelletje. Nee, ik ben geschokt door de manier waarop enkele spelers hier op dit forum te keer gaan tegen Honor.

Bij Honor staat spelplezier en solidariteit met elkaar voorop. wij zijn een stam die elkaar door dik en dun steunen. Inmiddels niet alleen hier op TW, maar ook in real life. En wat dat betreft, konden we onze lol op de laatste tijd. Ivm de privacy van leden zal ik hier verder niet over uitweiden. Het punt is dat bepaalde spelers vanwege privé omstandigheden minder goed in staat waren zichzelf te verdedigen. Zij waren zeg maar de ouwe omaatjes van de stam.

Feit is dat juist in die periode heeft Legion besloten de aanvallen te intensiferen, en nogmaals dat is hun goed recht. Waar ik van geschrokken ben is het feit hoe enkele Legion spelers hier op dit forum opscheppen over hun daden. Hoe Legion spelers opscheppen over het beroven van die ouwe omaatjes. Hoe zij zonder gêne zich hebben verlaagd tot een stel dorpjesdieven, en daar trots op zijn. Zichzelf daardoor zelfs indentificeren. En tot mijn grote schrik huilt de de grote massa zonder meer mee.

Het is alsof een stel grafschenders opschept over hoe weinig weerstand het slachtoffer bood. Waar ik van schrik is de ongezonde agressie waarmee enkele spelers zich tooien. Zij schijnen bijna te zijn vergeten dat Legion spelers en Honor spelers niet echt in oorlog zijn, elkaar niet naar het leven staan.

Waar ik van schrik is dat elk stukje respect voor het spelletje ontbreekt, elk stukje respect voor je medemens ontbreekt.
 
Bovenaan