Legion vs Honor

DeletedUser

Guest
Hallo allemaal,

Samen met Da Fawkes heb ik weer eens een artikel geschreven voor het TWw.
Het gaat over HONOR, meer vertel ik niet.
Als jullie het willen lezen: Maandag rond 20.00 te vinden op het TWweekblad forum.

Groetjes,
Rico



Geen artikel van w8 gevonden, laat staan iets met HONOR
 
Reactiescore
14
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
afgezien van het slechte kaartje (aangezien het veel te ver naar het westen ligt en je daardoor dus een aardig stuk van de stammen mist), wel leuk om te lezen.. hopelijk dat volgende keer er ook werkelijk spelers aan het woord komen ipv alleen wat stats en daaruit getrokken conclusies;) Maar super chill dat wereld 8 weer vertegenwoordigt is in TwW^^ en zie alweer uit naar volgende week^^
 

DeletedUser

Guest
Ben het met Lonnetje (<3) eens.

Volgende keer mag er wat intervieuws bij.. of van de leiders.. of van de mensen die er midden in zitten.



Voor de rest wel grappig te lezen ;)
 
Reactiescore
14
afgezien van het slechte kaartje (aangezien het veel te ver naar het westen ligt en je daardoor dus een aardig stuk van de stammen mist), wel leuk om te lezen.. hopelijk dat volgende keer er ook werkelijk spelers aan het woord komen ipv alleen wat stats en daaruit getrokken conclusies;) Maar super chill dat wereld 8 weer vertegenwoordigt is in TwW^^ en zie alweer uit naar volgende week^^

Oeps, dat kaartje had ik nog niet eerder opgemerkt.. Is inderdaad iets bij fout gegaan. Mijn excuses.


Wat volgende week betreft: Als de stam(men) meewerken zijn er mensen aan het woord + stats + afgewerkte HELE kaartjes + langer artikel. :)
 

DeletedUser

Guest
haha hele kaartjes zou wel chill zijn idd:p oke leuk klein tipje van de sluier waar het volgende week over gaat?
 

DeletedUser

Guest
Tof om weer eens iets te lezen over W8 in het TWw :D

Spijtig van het kaartje. En had eventueel nog wat leuker geweest met een klein interviewtje langs beide kanten.

Kijk naar volgende week uit ^^
 

DeletedUser20836

Guest
leuk stukje:)

en ik wil mij account

Yo Gerard, huidige speler geeft Taal noch teken maar heeft wel WW veranderd. Ik heb oude, originele speler mail gestuurd of die het WW (met behulp van zijn email adres) weer wil veranderen.

FF gezeik, sorry.

krijg je zo iets te horen :p
 

DeletedUser20836

Guest
Noemde jij niet iets anders :eek:? Of ben je de originele speler niet van Sjeff?

Heb hem blijkbaar verwijderd op msn, dus ben de naam vergeten :(.

ik ben de co maar speel al half jaar ong nu op sjeff.....

Dus ben 1 van de eigenaren...

Gerard, jij bedoelt Jeffrey?
 
Bovenaan