Legends op 21 - poging 4

DeletedUser

Guest
KLopt enigste dorpen die hebben weten te pakken is uit de nacht. Dus zorg eerst maar dat je dorpe nvan mij edelt voordat je mij bekritiseert :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dat je iemand anders in een zwart daglicht zet terwijl jullie zelf er niets van bakken:eek:
 

DeletedUser69459

Guest
KLopt enigste dorpen die hebben weten te pakken is uit de nacht. Dus zorg eerst maar dat je dorpe nvan mij edelt voordat je mij bekritiseert :rolleyes:

Ik heb voor zover ik weet nog geen massa van 40k over jou heen gestuurd( met stamhulp). Dan mag ik toch zeggen dat het een mager resultaat is? Jij mag ook zeggen dat ik nog niets van jou heb ge-edeld mr dan is de vorige zin nog steeds een feit.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb voor zover ik weet nog geen massa van 40k over jou heen gestuurd( met stamhulp). Dan mag ik toch zeggen dat het een mager resultaat is? Jij mag ook zeggen dat ik nog niets van jou heb ge-edeld mr dan is de vorige zin nog steeds een feit.

Je komt niet elke massa er door dat is logisch. Maar dat jullie nu een opmerking maken dat ik niet kan edelen van jullie slaat ook nergens op dat ik er nog nacht bij er apart bij zeggen slaat wederom nergens op. Als jullie nu eens gaan edelen van mij en ook werkelijk behouden kom dan terug hier erover praten maar tot die tijd kunnen jullie beter jullie mond houden over mijn edel gedrag op de vijand. ;)
 

DeletedUser

Guest
Wat voor een opmerking is dit nu weer.
Toen de oorlog tussen Fruit en Resist begon en Resist de eerste sloopmassa uitgevoerd had, waren er hier ook allerlei Fruit'ers die kwamen roepen dat we niets genobled hadden. Omdat het een sloopmassa was! Hadden jullie toen al iets van Resist gepakt? Neen. Kwamen wij toen aandraven met zulke domme opmerkingen? Neen.
Jullie doen nu een massa waarbij jij werd verondersteld te edelen, een massa van 40k. En alsnog slagen jullie er niet in dat te doen. Waarom zou daar geen opmerking mogen worden over gemaakt? Moeten we je ego'tje strelen door te zeggen dat de massa geweldig goed was? Neuh. Het doel was edelen en dat is jullie amper gelukt. Terwijl jij, Jorn, dan ook nog genacht hebt.

Jannetje, ik hoor ook bij spammers :rolleyes:

Maar dat wist ik al :p
 

DeletedUser73169

Guest
Duck, wij schijnen beter ons doel te behalen dan jullie wat edelen betreft :D

Zijde 1:
Stammen: Fruit.
Zijde 2:
Stammen: Resist

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,221
Kant 2: 1,072
Verschil: 1,149

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 20,298,242
Kant 2: 9,426,375
Verschil: 10,871,867

chart
 

DeletedUser

Guest
En dan heb je geeneens vanaf het begin van de oorlog geteld trollie! :p
 

DeletedUser69459

Guest
Duck, wij schijnen beter ons doel te behalen dan jullie wat edelen betreft :D

Zijde 1:
Stammen: Fruit.
Zijde 2:
Stammen: Resist

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,221
Kant 2: 1,072
Verschil: 1,149

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 20,298,242
Kant 2: 9,426,375
Verschil: 10,871,867

chart

Dat is het punt toch niet? Jatu heeft 5 dorpen kunnen edelen van mij, conclusie: de massa was geen succes.
Heb ik al dorpen kunnen edelen van hem? Neen, conclusie: aanvallen is nog geen succes geweest.

Idioten :eek:
 

DeletedUser

Guest
Dit topic is niet bedoelt voor alle onzin, jullie spammen 3 topics vol. Dit is een topic om mooie hoge awards te posten. Niet om te verneuken met een boel spam. Als je het in dit topic doet prima: Wie wint W21? Resist of Fruit? maar laat de rest spamvrij..
 

DeletedUser69459

Guest
Dit topic is niet bedoelt voor alle onzin, jullie spammen 3 topics vol. Dit is een topic om mooie hoge awards te posten. Niet om te verneuken met een boel spam. Als je het in dit topic doet prima: Wie wint W21? Resist of Fruit? maar laat de rest spamvrij..

Een plusje voor speedie :eek:
 

DeletedUser69459

Guest
Een nieuwe mijlpaal op w21, muay ray heeft 2miljard OD :cool: ( ik wacht al een week om dit te zeggen :D:D)
 
Bovenaan