Legends op 21 - poging 4

Reactiescore
768
En dan verwijt jij Harmen dat hij irriterend post :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Ja daar heb ik alle recht op. Harmen stond bekend als sterke propeganda poster en nu hij irriterend post is dat zwaar jammer en iriterend. Ik ben altijd al een troller geweest, dus maak ik zo'n reactie richting Steven aangezien ik die toch niet meen. Goed he gaaperd ;)
 

DeletedUser

Guest
Met "vernietiging van vijandelijke legers" wordt bedoeld de legers waarmee de aanvaller aanvalt (fake of niet, maakt niet uit) en waarmee de verdediger verdedigt (anti-fake OS of niet, maakt niet uit). Als muay dan zo'n inhaalbeweging heeft gemaakt, zal het wel zijn omdat hij héél veel fakes over zich krijgt in verhouding met jou hé :rolleyes::rolleyes:

Hm ik dacht dat het echt full boerderij zou bedoelt worden maar dat zal ik wel mis gehad hebbe dan:p
 

DeletedUser63278

Guest
Bestaat er een award voor het meeste pa verschijten op 1 week tijd ?

Anders is die zo voor andre68

De roze dorpen zijn dorpen van koz geëdeld door sky, de rode uiteraard die van resist, dorpen van koz geïnterned door andre68.
Een korte berekening leert dat het +/- 4000 pa heeft gekost om die zelfde afgebroken dorpen van koz zo snel te hebben opgebouwd.

Goed bezig Resist :rolleyes:

6GtJ0.jpg
 

DeletedUser60153

Guest
Bestaat er een award voor het meeste pa verschijten op 1 week tijd ?

Anders is die zo voor andre68

De roze dorpen zijn dorpen van koz geëdeld door sky, de rode uiteraard die van resist, dorpen van koz geïnterned door andre68.
Een korte berekening leert dat het +/- 4000 pa heeft gekost om die zelfde afgebroken dorpen van koz zo snel te hebben opgebouwd.

Goed bezig Resist :rolleyes:

6GtJ0.jpg

Dus iemand die werkt mag z'n geld niet gebruiken aan een spel waar hij veel tijd insteekt? Lijkt me toch logisch...
Hij vind 't spel leuk en kan d'r geld aan uitgeven, deal with it.
 

DeletedUser63278

Guest
Blah blah blah blah ....

Iets anders komt er niet uit bij jou :D

Gebrek aan skills in Resist wordt opgevangen door pa, innogames zal nog nooit zo veel verdiend hebben als aan w21.
 

DeletedUser60153

Guest
Blah blah blah blah ....

Iets anders komt er niet uit bij jou :D

Gebrek aan skills in Resist wordt opgevangen door pa, innogames zal nog nooit zo veel verdiend hebben als aan w21.

Lol. Gebrek aan skills? Hoor jezelf lullen en niet eens reageren op 't andere topic. Ach man, blijf lekker dromen en proberen te provoceren. Je faalt daarin hard, gelukkig faal je IG niet zo hard anders zou 't hele spel geen ruk meer aan zijn.
 

DeletedUser63278

Guest
Lol. Gebrek aan skills? Hoor jezelf lullen en niet eens reageren op 't andere topic. Ach man, blijf lekker dromen en proberen te provoceren. Je faalt daarin hard, gelukkig faal je IG niet zo hard anders zou 't hele spel geen ruk meer aan zijn.

Ik provoveer niet, ik stel louter vast dat de helft van Resist meer pa verschijt dan dat ze dorpen verliezen, kan je je al voorstellen hoeveel dat is :D

Het spel wordt IG gespeeld op een manier die enorm irritant is op deze manier en dat is mijn inziens een gebrek aan kwaliteit van de betreffende spelers.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil ook iets posten :)

Misschien zit er wel wat bij :rolleyes:
Bekijk bijlage 6680

Bijlages kunnen niet gelezen worden totdat ze worden goedgekeurd door een mod. Nooit dus ;)


Lol. Gebrek aan skills? Hoor jezelf lullen en niet eens reageren op 't andere topic. Ach man, blijf lekker dromen en proberen te provoceren. Je faalt daarin hard, gelukkig faal je IG niet zo hard anders zou 't hele spel geen ruk meer aan zijn.

Achja, van onze cornetto zijn we wel gewoon dat hij hier de grote jongen komt uithangen met goedkope oneliners en stoere taal.
 

DeletedUser63278

Guest
Achja, van onze cornetto zijn we wel gewoon dat hij hier de grote jongen komt uithangen met goedkope oneliners en stoere taal.

Als ik Resist own IG mag ik me permitteren om hier een grote bek op te zetten ;)

In tegenstelling tot ....
 

DeletedUser

Guest
Neen, een grote bek heb je niet (vergelijk met bv. Warre). Jij bent gewoon irritant. Het verschil tussen jullie 2 is echter dat Warre tenminste af en toe nog deftig post. Een deftige post van jouw kant moet nog komen.
 

DeletedUser63278

Guest
Neen, een grote bek heb je niet (vergelijk met bv. Warre). Jij bent gewoon irritant. Het verschil tussen jullie 2 is echter dat Warre tenminste af en toe nog deftig post. Een deftige post van jouw kant moet nog komen.

Blij dat ik ook op jouw zenuwen werk ;)
 

Deleted User - 24028

Guest
Dus iemand die werkt mag z'n geld niet gebruiken aan een spel waar hij veel tijd insteekt? Lijkt me toch logisch...
Hij vind 't spel leuk en kan d'r geld aan uitgeven, deal with it.

Geld uitgeven aan reduceren van bouwtijden vind ik ook maar laf hoor. Dat zou willen gaan zeggen dat rijke mensen voordeel hebben op armere mensen. Maar helaas is dat in RL ook zo....

Jammer dat het dan op een spelletje ook zo moet gaan ;)

Maargoed, het is nu zo, laat hen pa verschijten en pak dan die dorpen af zonder zelf pa te verspillen en dan is het gewoon een dubbele afgang voor hen ;)

Neen, een grote bek heb je niet (vergelijk met bv. Warre). Jij bent gewoon irritant. Het verschil tussen jullie 2 is echter dat Warre tenminste af en toe nog deftig post. Een deftige post van jouw kant moet nog komen.

Ma jong, liever iemand met een grote bek of een irritante poster die ingame zijn werk doet dan een grote bek en irritante poster die ingame er niks van bakt (en ja zo lopen er hier genoeg rond)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb mezelf er ff bij gezet:

Heldendood (Goud - Level 4)

Verlies bij de ondersteuning van andere dorpen 100.000 van je eenheden!

Totaal: 7.961.590
 
Bovenaan