Legends of 22

DeletedUser62248

Guest
Rang Naam Verslagen
1 AnToe [Modus] 372,21 Mil.
2 wanderkezanderke [Fear!] 372,17 Mil.
3 IamFamous. [Fear!] 355,48 Mil.

Gefeliciteerd met je rang 1 oda, je bent wander voorbij :O
 

DeletedUser62448

Guest
Het gaat niet lukken die 5 miljoen. Maar is zeker een nette award.. :D

Is er zo slecht gedeft op onderbroek?
Ik weet wel dat het enorm slecht was voorbereidt, hij probeerde alle aanvallen te blocken.
Waardoor je overal lage stacks kreeg & op de dorpen waar Jij bijstuurde er doorheen kwam.;)
Had de vv tot 3 uur, toen was ik overprikkeld (door al die andere vv's die ik ook had).
Volgends mij was er grotendeels alles wel goed gedodged waar teveel verliezen op kwam, soms even de mijn ogen gesloten, omdat de troepen uit meer dan 10 verschillende dorpen kwamen, waardoor het uiteindelijk nog wel meeviel.
Maar 4+Mill ODA? hoe krijg je het voor elkaar man!
Kan niets anders dan verbaast kijken & je feliciteren.;)
 

DeletedUser

Guest
Is er zo slecht gedeft op onderbroek?
Ik weet wel dat het enorm slecht was voorbereidt, hij probeerde alle aanvallen te blocken.
Waardoor je overal lage stacks kreeg & op de dorpen waar Jij bijstuurde er doorheen kwam.;)
Had de vv tot 3 uur, toen was ik overprikkeld (door al die andere vv's die ik ook had).
Volgends mij was er grotendeels alles wel goed gedodged waar teveel verliezen op kwam, soms even de mijn ogen gesloten, omdat de troepen uit meer dan 10 verschillende dorpen kwamen, waardoor het uiteindelijk nog wel meeviel.
Maar 4+Mill ODA? hoe krijg je het voor elkaar man!
Kan niets anders dan verbaast kijken & je feliciteren.;)

Hoezo er werd gedodged? 2-3 tal clears tegen gekomen
Muur <5 werd er niets teruggstuurd. Met 25% geluk cleart dat hard.
Had wel zo een vermoeden. Uit verleden gemerkt dat die graag alles blokt en dat hij fouten ging maken.
+ 20% boost op bijl + lc cadeau door tw door keertje aan dat rad te draaien met gratis staal.

Kmoet gewoon zeggen dat het heel slecht gedeffed was. Kheb gisteren 750-800 rapporten gezien kan genoeg voorbeelden geven ;)

btw twas 40K tekort voor 5 miljoen.
 

DeletedUser

Guest
Rang Naam Verslagen
1 AnToe [Modus] 372,21 Mil.
2 wanderkezanderke [Fear!] 372,17 Mil.
3 IamFamous. [Fear!] 355,48 Mil.

Gefeliciteerd met je rang 1 oda, je bent wander voorbij :O

allemaal omdat mijn clears al 3 maanden lang gedodged worden bij kapikule/javawar/wargh :( hatelijk
 

DeletedUser27049

Guest
Jammer dat mijn verdediger van 7.8 mil nu niet meer zoveel zeggend is :(

weet nog in het jonge stadium van het spel dat het super veel was

3 mil punten en 7.8 mil verslagen tegenstanders, achja, tijd gaat verder en mensen vergeten :p
 

DeletedUser62248

Guest
Jammer dat mijn verdediger van 7.8 mil nu niet meer zoveel zeggend is :(

weet nog in het jonge stadium van het spel dat het super veel was

3 mil punten en 7.8 mil verslagen tegenstanders, achja, tijd gaat verder en mensen vergeten :p

Tja... Die van Vorteks wordt ook helemaal weggeblazen als je gaat kijken naar bijvoorbeeld die gekke mensen in w1. Deffer vd dag van bijna 200M, wtf?
 
Reactiescore
1.367
1 dorpje stacken en daar alle troepen op dumpen :p
 
Reactiescore
1.367
haha nice :)

maar w1 is gespeeld eigenlijk.
ik had er een acc aangeboden gekregen, even rondgekeken en tot de conclusie gekomen dat t alleen BBtjes edelen is :p
 
Bovenaan