Legends of 21 - poging 3

DeletedUser

Guest
Of waar het meeste def zit :rolleyes:

Haha stacken kan elke idioot he :p hoef je niet voor te kunnen deffen :p

ja ik speel al een tijdje w21 ik weet het :p


Jullie hebben net zoveel safe als wij hebben, daar er nog maar 2 toonaangevende stammen zijn en de rest niet meer op veel draait.

We zijn van gelijkbare grootte nu. Dus het verschil in def tussen beide stammen zal weinig verschillen ;)
 
Reactiescore
217
naja de verhouding kan anders liggen op de accounts maar idd we zijn ongeveer even groot.
 

DeletedUser

Guest
dat is ook nog plek 3 voor JD en fruit :D

Verdediger van de dag
vandaag heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (9.603.792 eenheden)!
 

DeletedUser

Guest
Dan heeft Fruit nu alle top 3 awards van de verdedigers ^^ je kunt wel zien waar de beste deffers zitten :p

Als jullie nou ook is grote massa's gaan doen komen wij misschien ook nog wel in de top 3 :D:D

En netjes gedaan Jorntje :)
 

DeletedUser

Guest
Dankje :)

Misschien doen wij een iets andere tacktiek dan blind knallen met 40-60 clears op het front te gooien :p
 

DeletedUser60153

Guest
Lol. Alsof jullie massa's 't wel waard zijn. Het is dat er op Aegon winst is gemaakt destijds maar voor de rest is het niet echt iets soeps geweest.
 

DeletedUser

Guest
Lol. Alsof jullie massa's 't wel waard zijn. Het is dat er op Aegon winst is gemaakt destijds maar voor de rest is het niet echt iets soeps geweest.

Zoals ook al eerder is gezegd ook niet echt moeite gedaan daar we we jullie bezig moesten houden doordat er andere prioriteiten waren
 

DeletedUser

Guest
Dreadje! :)
(Te) lang geleden dat ik jou nog ergens online heb gezien. :D
 

DeletedUser57071

Guest
ben je 't er niet mee eens?
Maar wat nou als iedereen zijn top 5 legendes van W21 maakt? Kan hier wel een nieuw topic voor maken en bij houden?
 

DeletedUser62436

Guest
Das een hele goede!
Extra posts voor w21 :D
(vraag wel om beargumentatie ;))
 
Bovenaan