Legends of 21 - poging 3

DeletedUser

Guest
Kan spammer ook niet geüpdatet worden? Maikel, victus en Niels posten hier al lang niet meer, of ja, Niels 1 keer in de maand ofzo. Kan dit niet veranderd worden naar actieve posters?
 

Deleted User - 24028

Guest
sgls83.png
 

DeletedUser45033

Guest
Muurbreker (Goud - Level 4)
Je hebt 93.079 muurlevels vernietigd!


De heerser over het slagveld (Goud - Level 4)
Je hebt 12.585 vijandelijke legers volledig vernietigd!

Rover (Goud - Level 4)
Je hebt 15.975.336.139 grondstoffen buitgemaakt!


Versterking (Goud - Level 4)
Je hebt 22.951 andere spelers in gevechten ondersteund.


Plunderaar (Goud - Level 4)
Je hebt 161.326 andere dorpen geplunderd!


Vandaal (Goud - Level 4)
Je hebt al 63.550 gebouwlevels vernietigd!


Aanvoerder (Goud - Level 4)
Je hebt al 344.715.175 vijandelijke eenheden overwonnen!


Heldendood (Goud - Level 4)
Bij de ondersteuning van andere dorpen stierven 4.765.619 van je eenheden een eervolle dood!



Van deze laatste twee zie ik nog geen awards alhoewel ik die toch belangrijker vind in een oorlogsspelletje dan enkele andere idiote awards die er hier bij staan :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De aanvoerder = ranglijst OD :p Die laatste ga ik er bijzetten.
 

DeletedUser

Guest
Update gedaan. Weet al weer waarom ik heldendood er niet bij gezet had; omdat die award eerder negatief is als je die hoog hebt.
 

DeletedUser45033

Guest
Update gedaan. Weet al weer waarom ik heldendood er niet bij gezet had; omdat die award eerder negatief is als je die hoog hebt.

vind ik niet. Ik vind die eigenlijk positief want dit wilt zeggen dat je uw stamgenoten helpt als ze aangevallen worden. Zou het eerder negatief vinden als hij laag staat of je stam zou natuurlijk nooit moeten aangevallen worden :eek:
 

Deleted User - 24028

Guest
vind ik niet. Ik vind die eigenlijk positief want dit wilt zeggen dat je uw stamgenoten helpt als ze aangevallen worden. Zou het eerder negatief vinden als hij laag staat of je stam zou natuurlijk nooit moeten aangevallen worden :eek:

Of jijzelf bent degene die altijd onder aanval ligt ?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb der nog eentje die er nu bij kan.

Heldendood:
Tot nu toe ben je 5.789.807 troepen verloren.
 

DeletedUser45033

Guest
bij heldendood gaat het enkel over de os die van je gesneuveld wordt. Zoals je (hopelijk) weet komt deze niet zelf bij je ODD lijst.
Je eigen troepen die sneuvelen bij aanvallen op je eigen account worden niet bij heldendood geteld. Maar jullie explaque'ers moeten toch geweldige score's hebben daar jullie je toch geweldig voor plaque hebben ingezet en dus hier hoge score's moeten hebben voor al de os die jullie gestuurd hebben ;)
 

DeletedUser57071

Guest
Versterking is bijna evenhoog als de jouwe alleen me heldendood niet. Dus met mijn def werdt beter omgegaan dan met de jouwe :p
 

DeletedUser

Guest
Ik heb er ook 1.

Heldendood (Goud - Level 4)
Bij de ondersteuning van andere dorpen stierven 7.507.765 van je eenheden een eervolle dood!
 

DeletedUser62862

Guest
Oow dan heb ik er ook 1 :D

Pechvogel
Door een van jouw aanvallen daalde de toestemming van een dorp naar +1!
Deze award is verborgen
 
Reactiescore
1.729
Kan spammer ook niet geüpdatet worden? Maikel, victus en Niels posten hier al lang niet meer, of ja, Niels 1 keer in de maand ofzo. Kan dit niet veranderd worden naar actieve posters?

Nee. Ik was op vakantie, daarom postte ik niet zo vaak. Maar ben weer terug en ik claim die nummer 1 positie.
 

DeletedUser60881

Guest
Nee. Ik was op vakantie, daarom postte ik niet zo vaak. Maar ben weer terug en ik claim die nummer 1 positie.

Stem voor Niels als nummer 1 spammer :D

En ik heb misschien ook eentje voor in de top 3

De heerser over het slagveld (Goud - Level 4)
Je hebt 20.189 vijandelijke legers volledig vernietigd!
 
Bovenaan