Legends of 21 - poging 3

DeletedUser62862

Guest
Na wat rondkijken in de ranglijsten heb ik de baas gevonden met die monsterscore!


Lord PVV:
8x Verdediger van de dag
op 05.09.2013 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (11.208.578 eenheden)!

mag wel geupdate worden ;)
 

DeletedUser45033

Guest
of misschien is dit geen echte edelmassa maar een sloopmassa:D:D waar heb ik dat excuse nog gehoord :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
of misschien is dit geen echte edelmassa maar een sloopmassa:D:D waar heb ik dat excuse nog gehoord :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Ehm kijk is naar je statistieken. Hoeveel ben jij de laatste tijd gezakt?

Ohnee dat hoort er natuurlijk niet bij bij ons... Stom foutje van mij hoor en dat nog wel als planner..
 

DeletedUser45033

Guest
Ehm kijk is naar je statistieken. Hoeveel ben jij de laatste tijd gezakt?

Ohnee dat hoort er natuurlijk niet bij bij ons... Stom foutje van mij hoor en dat nog wel als planner..

Ik kijk naar mijn statistieken maar ik zie enkel een groei hoor, weet niet waar jij aan het kijken ben ;)


maar weer geen fruiter die natuurlijk snapt dat het een sarcastisch sneertje was. dat de laatste massa van jullie op resist en Hap een dikke fail was (tot nu toe) en dan maar het excuus gebruiken dat het een sloopmassa was die wonderwel geslaagd is. Nu resist een massa doet en wel enkele dorpen edelt (okee, het zijn er slechts enkelen maar denk niet dat het al voorbij is ;)) is het volgens jullie een failmassa omdat er een maar enkele dorpen geedeld worden. En ik weet dat Lord niet bij julie in de stam zit maar we weten allemaal welke stam daar de vv's draait en zorgt voor os.

conclusie : massa mislukt : laten we het sloopmassa noemen
massa lukt : jahoor dit was een echte edelmassa

Maar om met de wijze woorden te eindigen die ik hier al menig fruiter heb horen verkondigen : Een dorp gewonnen is een dorp gewonnen en dat is het enige dat telt.
 

DeletedUser

Guest
Lol er is niet eens geprobeerd te edelen van muay-ray op een CF dorpje na...
 

DeletedUser

Guest
Ik kijk naar mijn statistieken maar ik zie enkel een groei hoor, weet niet waar jij aan het kijken ben ;)


maar weer geen fruiter die natuurlijk snapt dat het een sarcastisch sneertje was. dat de laatste massa van jullie op resist en Hap een dikke fail was (tot nu toe) en dan maar het excuus gebruiken dat het een sloopmassa was die wonderwel geslaagd is. Nu resist een massa doet en wel enkele dorpen edelt (okee, het zijn er slechts enkelen maar denk niet dat het al voorbij is ;)) is het volgens jullie een failmassa omdat er een maar enkele dorpen geedeld worden. En ik weet dat Lord niet bij julie in de stam zit maar we weten allemaal welke stam daar de vv's draait en zorgt voor os.

conclusie : massa mislukt : laten we het sloopmassa noemen
massa lukt : jahoor dit was een echte edelmassa

Maar om met de wijze woorden te eindigen die ik hier al menig fruiter heb horen verkondigen : Een dorp gewonnen is een dorp gewonnen en dat is het enige dat telt.

Ik kan toch posts quoten waarin ik als planner meld dat het om het slopen gaat. Dus het is zeker geen excuus. Verder groei je nu inderdaad maar voordat je dorpen begon te edelen was dr toch echt een dalende puntenlijst te zien
 

DeletedUser60153

Guest
Als het een sloopmassa is is hij gefaalt. Resist sloopte 3 a 4 x zoveel in een massa en dat met minder aanvallen. Meh. Daarnaast wel heel veel ODD voor een sloopmassa. Waarvoor overigens grote dank. Meer ODD dan Dread in 3 massa´s heeft gehad en dat waren sloopmassa´s. Ik realiseer me nu opeens dat jullie echt helden zijn, en ons minder slopen en ons ook nog meer ODD geven. Ik hou van jullie!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als het een sloopmassa is is hij gefaalt. Resist sloopte 3 a 4 x zoveel in een massa en dat met minder aanvallen. Meh. Daarnaast wel heel veel ODD voor een sloopmassa. Waarvoor overigens grote dank. Meer ODD dan Dread in 3 massa´s heeft gehad en dat waren sloopmassa´s. Ik realiseer me nu opeens dat jullie echt helden zijn, en ons minder slopen en ons ook nog meer ODD geven. Ik hou van jullie!

ff een quote uit oorlogs verklaring

Verklaring FTNWO recruiten is niet heel handig. Gaan jullie nog wel merken :)

Op een oorlog zonder deff muren, waar word gestreden om dorpen zoals dat hoort. Oh wacht, das nu al onmogelijk.
________________

ik zie hier een grotere deff wall bij jou dan bij Dread en dan loopt Resist te wenen daarover. Die ODD zal dan ook wel een bewijs zijn dat er daar een grotere deff wall staat dan bij Dread. Dus wees trots op je ODD die zal nog wel hoger op lopen :D

PS pas op je off dorpjes he die moet je wel behouden om deftig te kunnen aanvallen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Oeh faal :D zoiets had je allang moeten zien, dat is zeker noob :eek:
 

DeletedUser58227

Guest
Dit is serieus, volgensmij het meest trieste forum dat ik ooit heb mee gemaakt :eek:
En ben op aardig wat werelden actief geweest op het forum.
 

DeletedUser58227

Guest
Ach, S., je hebt het hier verprutst, en ga je ook nog zielig doen. Ga maar snel weg ;):)

Neuh joh, ik blijf zolang ik wil. Jij hoeft me niet te commanderen, daarbij heb ik hier niets verprutst. Jullie hebben het hier verprutst.
 
Bovenaan