Legends of 21 - Poging 2

DeletedUser

Guest
Hebben we heir een nieuwe mod ofzow, Die begint alle RL-namen te veriwjderern.
 

DeletedUser

Guest
Na maanden en maanden een modloos w21 AF dumpen ze dan zo'n geval bij ons :eek:
 

DeletedUser

Guest
En hij heeft zich dan nog niet eens voorgesteld :eek: Heb jij een waarschuwing gekregen, J?
 

DeletedUser

Guest
Ja klopt, waar zijn die manieren gebleven?
Nope. Gelukkig voor hem. Hij zou eens wat meemaken :eek:
 

DeletedUser57071

Guest
Werdt wel tijd dat sommige verbroken werden sommige staan er al meer dan 1jaar in :p
 

DeletedUser

Guest
700 mil roven zie ik nog niet zooo snel gebeuren hoor ;) Deffer van de dag zal ook nog wel een tijdje blijven staan.
 

DeletedUser

Guest
Die verdediger kan wel gebroken worden, indien alle aanvallen van een massa op éénzelfde dag aankomen, tot nu toe is dat nog niet echt gebeurd. 700m is niet zo heel moeilijk, indien al je troepen thuis zijn en je een groot farmgebied hebt.
 

DeletedUser58227

Guest
Vvdd is niet verschrikkelijk hoog nee, rover is wel aardig hoog maar met een redelijk goed farmgebiedje is dat wel mogelijk om 't te overtreffen. --Relax-- kan zijn rovertje wel nog eens overtreffen denk ik ;)
 

DeletedUser

Guest
Vvdd is niet verschrikkelijk hoog nee, rover is wel aardig hoog maar met een redelijk goed farmgebiedje is dat wel mogelijk om 't te overtreffen. --Relax-- kan zijn rovertje wel nog eens overtreffen denk ik ;)

In plaats van hier zeveren kun je eens proberen een gooi te doen om mijn vvd te verbeteren, ondertussen lopen de edeltjes nog steeds je deuren plat.
 

DeletedUser

Guest
Klopt, S. heeft er wel de incommings voor, dus dan kan hij wel eens laten zien hoe makkelijk die vvdd te verbeteren is.
 
Bovenaan