Legends of 21 - Poging 2

DeletedUser57071

Guest
Ranking zegt niks, Kijk plague/lawzzz hadden ook vele top 20accounts. In de laaste 2maanden was ong. 80% in de top20 uit lawzz/plague ;)
 

DeletedUser

Guest
Fruit. zit als stam gewoon erg goed in elkaar. Dat de individuele spelers wat lager op de ranglijst staan zegt niets over samenwerking en staminzet. Denk dat dat namelijk nog belangrijker is dan individuele ranking.
 

DeletedUser60153

Guest
Fruit. zit als stam gewoon erg goed in elkaar. Dat de individuele spelers wat lager op de ranglijst staan zegt niets over samenwerking en staminzet. Denk dat dat namelijk nog belangrijker is dan individuele ranking.

Dat klopt. Daarom is juist bijzonder dat er binnen Resist de combinatie tussen hoge rangen en samenwerking kan vinden. Daarnaast hebben wij ons langzaam opgewerkt, enkele maanden geleden stond nog niet eens de helft in de top 40. Nu speelt de helft top 20.

Het is belangrijk om de juiste weg te vinden tussen individuele vrijheid en samenwerking in de stam en ik denk dat wij laten zien dat we dit goed doen als je kijkt naar de rangen.
 

DeletedUser45033

Guest
Dat klopt. Daarom is juist bijzonder dat er binnen Resist de combinatie tussen hoge rangen en samenwerking kan vinden. Daarnaast hebben wij ons langzaam opgewerkt, enkele maanden geleden stond nog niet eens de helft in de top 40. Nu speelt de helft top 20.

Het is belangrijk om de juiste weg te vinden tussen individuele vrijheid en samenwerking in de stam en ik denk dat wij laten zien dat we dit goed doen als je kijkt naar de rangen.


jullie zijn allen no life farmers ja :D
 
Reactiescore
1.700
Dat klopt. Daarom is juist bijzonder dat er binnen Resist de combinatie tussen hoge rangen en samenwerking kan vinden. Daarnaast hebben wij ons langzaam opgewerkt, enkele maanden geleden stond nog niet eens de helft in de top 40. Nu speelt de helft top 20.

Het is belangrijk om de juiste weg te vinden tussen individuele vrijheid en samenwerking in de stam en ik denk dat wij laten zien dat we dit goed doen als je kijkt naar de rangen.

Daar is niks bijzonders aan hoor.
 

DeletedUser55740

Guest
Als ik dit topic nog even moet updaten...
Kom vanavond nog even online.
Hoe gaat hier verder?
 

DeletedUser62436

Guest
Als we naar de top 10 kijken heb je gelijk, maar kijk je naar top 20 zitten daar alweer 8 fruit spelers. Dat is hetzelfde aantal als resist in de top 20 heeft, verder kan ik ook zeggen dat hap weinig spelers in de top 10 heeft :rolleyes:
dat komt natuurlijk door hun geringe aantal leden. Maar zoals je ziet is het maar net hoe je het bekijkt.
 

DeletedUser58227

Guest
Als je kijkt naar het totaal aantal leden van de stam, en daar dan een ratio van maakt komt Resist op nr.1 te staan, Hap! 2e, Fruit op de 3e plaats en eindigt Heidi als laatste
 

DeletedUser

Guest
Ja, zuur voor hun, want ik geloof dat ze enkele minuten voor middernacht nog een dorp hadden waar de toestemming was blijven hangen op 1 :p
 

DeletedUser69049

Guest
Is een gedeelde 3de plaats mogelijk ?
Helaas bleef bij onze laatste trein de toestemming hangen :mad:
 

DeletedUser

Guest
Deze van Dragonghost mag er ook nog bij.

15x Aanvaller van de dag
op 11.07.2013 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (5.136.244 eenheden)!
 

DeletedUser55740

Guest
Goed, met jou?

Met mij gaat het ook goed, momenteel erg druk met studie en werk, volgende week lekker op vakantie :D

Is een gedeelde 3de plaats mogelijk ?
Helaas bleef bij onze laatste trein de toestemming hangen :mad:

Volgens mij hadden we eens bedacht dat een gedeelde 3e plaats niet kan, omdat het knapper is om die award eerder te halen, dan om het te doen in een latere fase in het spel met meer beschikbare troepen en edels.

Deze van Dragonghost mag er ook nog bij.

15x Aanvaller van de dag
op 11.07.2013 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (5.136.244 eenheden)!

Staat erbij.
 

DeletedUser60153

Guest
Hey verwijderd,

Leuk om je hier weer ff te zien rondlopen. :) Lees al dat 't goed gaat, weer tw kriebels aan't krijgen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
16x Rover van de dag
op 12.05.2013 heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (542.480.095 grondstoffen)!

voor .targetxsniper.

17x Rover van de dag
op 07.06.2013 heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (583.197.292 grondstofen)!

en vandaag ook een lekkere

11x Plunderaar van de dag
op 03.06.2013 heb jij de meeste dorpen in deze wereld geplunderd (3.360 dorpen)!
22x Rover van de dag
op 03.06.2013 heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (507.417.377 grondstoffen)!
10x Aanvaller van de dag
op 03.06.2013 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (2.196.097 eenheden)!

Rover is record

Deze nog verwijderd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan