Legends of 21 - Poging 2

DeletedUser

Guest
Wil je anders farmsletje zijn op Hurei?

Niet betaald, je verdoet je kostbare tijd en we zijn zeer neerbuigend tegenover je, maar dan speel je eindelijk op een echt bazenaccount.
 

DeletedUser

Guest
J. speelt niet binnen Resist. Alleen snap ik wel dat hij pro resist is, hij ziet wat jullie niet zien :) Een bazenstam :D

Dat moet nog maar blijken ;)

Het zou af en toe kunnen dat ik pro Resist post, ja. Maar dat is niet omdat ik daar speel, maar wel omdat ik vind dat zij het op dit moment beter doen dan FTNWO. Moet ik mijn mening dan onder stoelen en banken schuiven? Dacht het niet. Sowieso vond ik Resist ten tijde dat ik nog in LawZzZ speelde ook al een goeie stam, dus dat ik nu helemaal opeens pro Resist ben is bullshit. En als je voorkeur uiten voor iets/iemand bij jou al kontlikken is, zit de hele wereld vol van kontlikkers. Denk de volgende keer na voor je weer zoiets post.

Ik denk wel degelijk na voordat ik iets post. Je post de laatste tijd alleen maar pro Resist. En dat valt inderdaad onder de definitie kontlikken bij mij. Heeft niks met bullshit te maken etc. Voorheen was je toch wisselvalliger in het kiezen van een kant en kon je andere acties ook waarderen. Je praat alleen over Resist, maar spreekt in feite niet over het defwerk dat verricht wordt door de FTNWO spelers. Want buiten dat Resist een goede aanval heeft opgezet, heeft FTNWO ook puik defwerk laten zien en zijn er nog maar weinig dorpjes verloren gegaan.

Maarja daar hoor ik je niet over :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik denk wel degelijk na voordat ik iets post. Je post de laatste tijd alleen maar pro Resist. En dat valt inderdaad onder de definitie kontlikken bij mij. Heeft niks met bullshit te maken etc. Voorheen was je toch wisselvalliger in het kiezen van een kant en kon je andere acties ook waarderen. Je praat alleen over Resist, maar spreekt in feite niet over het defwerk dat verricht wordt door de FTNWO spelers. Want buiten dat Resist een goede aanval heeft opgezet, heeft FTNWO ook puik defwerk laten zien en zijn er nog maar weinig dorpjes verloren gegaan.

Maarja daar hoor ik je niet over :rolleyes:

Ik ben nooit wispelturig geweest in mijn keuze voor stammen, omdat ik ook nooit voor stammen heb gekozen. Ik kies voor acties, leuke resultaten en goeie propaganda. Nog steeds kan ik nu acties van andere stammen waarderen hoor. Ik vind bijvoorbeeld dat er echt goed gedeft wordt op Dread, mijn respect gaat daarvoor uit naar jorny. Ik kan dus moeilijk voor de kant van FTNWO/Fruit kiezen als dit geen actie van de gehele stam is, maar grotendeels van één speler. Ook op Jbo is goed gedeft, maar dat zou dan ook de defbunker van Fruit/FTNWO zijn, dus echt moeilijk zal het daar ook wel niet geweest zijn.
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk. Lul je er maar weer onderuit. Het is bekend dat je wel speelt en ook waar je speelt. Dus maak je niet belachelijk en geef het maar gewoon toe.
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk. Lul je er maar weer onderuit. Het is bekend dat je wel speelt en ook waar je speelt. Dus maak je niet belachelijk en geef het maar gewoon toe.

Daarom dat er mensen aan mij komen vragen waar ik speel zeker. Als het zo bekend is, zou iedereen het toch weten? Of zou het toch kunnen dat onze grote verwijderd ongelijk heeft?
Maar kom op, maak maar bekend waar je denkt dat ik speel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Daarom dat er mensen aan mij komen vragen waar ik speel zeker. Als het zo bekend is, zou iedereen het toch weten? Of zou het toch kunnen dat onze grote verwijderd ongelijk heeft?
Maar kom op, maak maar bekend waar je denkt dat ik speel.

Tja dat jij er geheimzinnig over blijft doen en daarom vragen krijgt kan ik niks aan doen. Ik en mijn stam weten in ieder geval waar je op speelt omdat je door een van je soort genoten verraden bent ;) daar kan ik ook niks aan doen natuurlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als jullie het toch zo goed weten, hebben jullie toch helemaal geen vragen nodig? :) Dus wat wordt het? Weten jullie het zeker of niet? Want jullie gevis is toch echt te opvallend.
 

DeletedUser

Guest
Jij niet, anderen wel, terwijl iedereen zou weten waar ik speel.
 

DeletedUser60153

Guest
Ach joh boeie. Hij is een van m'n lieftallige co's. Naast 3 extreem geile wijven :) Vandaar is Jan ook weer komen spelen.
 

DeletedUser

Guest
Maar ff voor mij he. Waarom mag niemand weten waar jantje speelt?
Snap het voordeel niet..
 

Deleted User - 24028

Guest
Je verraad toch nooit waar de pro uit de stam speelt :eek:
 
Bovenaan