"Legale" Scripts

DeletedUser73696

Guest
Zijn script is ergens in een achterkamertje goedgekeurd. Waarschijnlijk ook de reden dat Poo en Duckje niet durven te reageren.
 

DeletedUser17472

Guest
Fam, dat probeer ik gehele tijd al ;)
En eerlijk (niet persoonlijk) vind je soms ook niet echt "tactisch" reageren ..... Sorry

Ik heb Warre er louter bijgehaald vanwege zijn uitgebreide post ivm SloopAp!
En doorgegaan erop, omdat er meer op tafel kwam ivm "prive scripts" en/of scripts die louter en alleen binnen 1 stam gebruikt word!
Eerlijk: vind dat warre zijn balluh op tafel legt en de rdiscussie aangaat, ondanks dat meeste (persoonlijk) op Warre gespeeld word. Wat ik mijn ogen compleet ONTERECHT is!! Discussie ZOU moeten gaan over:

* Scripts die TW.nl goedgekeurd worden. Dat ligt bij CoMa's?
* Er slechte en slecht bereikbare scripts in omloop zijn
* Er binnen stammen aparte site's zijn waar ze scripts halen/maken
* Waarom scripters hun scripts zelden willen delen?
* Krijgen scripters niet te weinig credits aangezien Inno grootste deel in PA zetten?

Op dit moment word het teveel op Warre gespeeld, stammenvetes worden erin betrokken, en emoties lopen TE hoog op...
Maar dat is wellicht persoonlijk! Vind wel prettig dat iemand van team (wellicht op eigen houtje) reageerd op dit topic!!
Vind inbreng van team en/of CoMa's hier eigenlijk een gebrek!

Ik reageer hier ook als speler en zit toevallig in het team. Het is binnen het team niet onbekend hoe ik tov scripts sta.

Ik zal me even rustig proberen te houden om de discussie niet te belemmeren, maar ik lees alles mee en zo nodig zal ik, niet scriptgebonden van bepaalde personen, reageren.
Zijn script is ergens in een achterkamertje goedgekeurd. Waarschijnlijk ook de reden dat Poo en Duckje niet durven te reageren.

Dat is onzin, zoals ik eerder zei is die keuring aan strenge regels verbonden en er zijn mods met kennis van scripten die deze scripts keuren. Dat de coma hier niet reageert is omdat er door hen ook weinig te reageren valt. Dit is een discussie tussen spelers en hun reactie voegt weinig toe. Ze lezen echt wel mee hoor. Als het echt nodig is, kun je reactie verwachten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Als je het zo graag wilt horen, ongeveer 99% van de community heeft een hekel aan je Warre en spelers zoals jij zijn de reden dat TribalWars dood bloedt.


Dus spelers die al JAREN spelen en blijven spelen zorgen er voor dat tribalwars kapot gaat? Het spijt me mike, maar dat slaat nergens op. Voordat jij begon met spelen was het spel al bijna dood en scripts veranderen daar niets aan. Ook heel laf om zo direct op iemand te reageren die een discussie probeert te voeren. Als ik hem was had ik ALLANG mijn andere scripts weggehaald...

Zijn script is ergens in een achterkamertje goedgekeurd. Waarschijnlijk ook de reden dat Poo en Duckje niet durven te reageren.

Waarom zouden poo/duckje moeten reageren? Wat zou dat toevoegen?
Heb je er trouwens bewijs van dat "het ergens in een achterkamertje is gekeurd"? Je snapt toch zelf hopelijk wel dat je het script instuurt via support en dat dat de enigste manier van goedkeuring is?
 
Reactiescore
1.138
De meeste mensen zijn het er wel over eens dat grote accounts makkelijker en leuker te bespelen zijn als er wat scripts zijn. Alleen het probleem is dat mensen zonder skills, zoals Warre, misbruik maken van deze gedachte gang. Spelers als Warre gebruiken deze scripts in een eerdere fase van het spel, in bovenmatige proportie. Warre heeft met een account van 600 dorpen nu 15k+ aanvallen lopen, wat nergens op slaat. Dit heeft hij gedaan, omdat hij geen skills heeft en toch wel weet dat na een maand, anderhalve maand niemand meer zin heeft om dat te gaan deffen. Het is leuk voor een weekje, maar daarna is het wel weer goed geweest.

Met andere woorden, alleen skilloze mensen geef je met die scripts de mogelijkheid om de wereld te gaan winnen zonder skills. Is dat waar TribalWars heen wilt? Dat werelden gewonnen gaan worden door stammen die geen skills bezitten, maar gewoon met de hele stam 35k inc gooien elke dag op 1 account. Dit is geen TW meer spelen, maar gewoon spelbederf.

Als je het zo graag wilt horen, ongeveer 99% van de community heeft een hekel aan je Warre en spelers zoals jij zijn de reden dat TribalWars dood bloedt.

Zijn script is ergens in een achterkamertje goedgekeurd. Waarschijnlijk ook de reden dat Poo en Duckje niet durven te reageren.

Je begon zo goed aan deze discussie ff los van of je nu gelijk had. maar dit soort reacties zijn gewoon kansloos en voegen niks toe als je daar nu is mee zou kappen dan gaan mensen je misschien is serieus nemen.
 

DeletedUser69813

Guest
Kan er niet op zijn minst een lijstje komen met daarop alle goedgekeurde privé scripts in omloop met naam en maker? Dan kan er iig nooit meer een misverstand zijn over of een script nou legaal is of niet, omdat dan daadwerkelijk álle scripts terug te vinden zijn.
 

DeletedUser17472

Guest
Kan er niet op zijn minst een lijstje komen met daarop alle goedgekeurde privé scripts in omloop met naam en maker? Dan kan er iig nooit meer een misverstand zijn over of een script nou legaal is of niet, omdat dan daadwerkelijk álle scripts terug te vinden zijn.

Dan zijn ze niet prive meer he. Die scripters vinden het juist zo leuk dat ze de macht hebben het onbekende in bezit te hebben.
 

Deleted User - 24028

Guest
Precies of dat zou er voor zorgen dat bepaalde indiviuen wel op een normale niet zouden reageren wanneer ze in aanraking komen met een bepaald script / persoon...
 

DeletedUser

Guest
@ Fam : weet dat je op eigen naam reageert hierop ;)
Weet hoe het werkt!! Zelfde wat ik zei over Warre, toon jij ook ballah om te reageren!

@ Mike: Zeg wat productiefs en opbouwends, of lees mee en moei je er niet mee! ;)
 
Reactiescore
579
Als je het zo graag wilt horen, ongeveer 99% van de community heeft een hekel aan je Warre en spelers zoals jij zijn de reden dat TribalWars dood bloedt.

Hear hear... kan mij er alleen maar bij aansluiten.

Totaal over het paard getild en een grote mond omdat hij iets kan (en dat gebruikt), dat de meeste anderen spelers niet kunnen.

Voor de rest een middelmatige speler.

Ik herhaal mijn standpunt:

1.
Alleen scripts toestaan die voor iedereen toegankelijk zijn.

2.
Deze scripts moeten door TW zelf gehost worden.
 

Deleted User - 24028

Guest
Middelmatige speler die jou zonder 1 aanval op BB'en heeft gekregen :D
 
Reactiescore
579
Middelmatige speler die jou zonder 1 aanval op BB'en heeft gekregen :D

Wees er maar trots op.

Blijft nog steeds overeind, dat ik altijd tegen het gebruik van privé scripts ben geweest. Ook ten tijden van Modus heb ik als leider van die stam en later als speler tegen dat stamscript gevochten.

Iedereen is voor mij gelijk en niemand zou uit een script talent, spelvoordeel of macht moeten halen ten opzichte van een ander.
 

Deleted User - 24028

Guest
Moet ik er om wenen dat een speler zoals jij op BB'en gaat ? lol
Nu snap ik waarom modus verslagen is uiteindelijk, dat was vast toen jij er in kwam en alles naar de kloten deed. Dat verklaard wel een boel.
 

DeletedUser

Guest
Zijn script is ergens in een achterkamertje goedgekeurd. Waarschijnlijk ook de reden dat Poo en Duckje niet durven te reageren.

Iknben moderator geweest!
Scripts worden NIET in achterkamertje gekeurd!
En zijn binnen het TW speciale script moderatoren, die volgens de richtlijnen die nu bestaan en volgens richtlijnen van Inno scripts keuren!
Dat was toen ik er was en dat is nog steeds zo.
Deze beheren trouwens ook deel op forum hier, en de site waar goed gekeurde scripts staan!

Dat wat jij beweert is dus complete onzin!
En in mijn ogen beledig je hiermee dus meer dan competente moderatoren en tw team!
Laat staan de scripters die hier reageren en daarmee zegt dat ze valsspelen dus!
Dus reageer inhoudelijk correct of trek je terug uit discussie aub
 
Reactiescore
660
Scripten is al sinds het begin onderdeel van het spel... ;)

Kwa overleggen is dit wel een dooddoener van formaat. Bedankt daarvoor. Jij hebt de discussie gewonnen.
 
Reactiescore
579
Moet ik er om wenen dat een speler zoals jij op BB'en gaat ? lol
Nu snap ik waarom modus verslagen is uiteindelijk, dat was vast toen jij er in kwam en alles naar de kloten deed. Dat verklaard wel een boel.
Ik heb die stam opgericht (mijn account was El terror amenaza) en ben er altijd leider geweest, zolang ik speelde. Vanaf het moment dat ik de stam verlaten heb, vanwege de oneerlijke tool van nota bene mijn eigen stam, is het bergafwaarts gegaan met Modus en heb ik juist tegen ze gestreden. Dat is een feit, dat kan je navragen.

Zolang ik leider was in Modus, was er geen enkele stam die in de buurt kwam of in de buurt kon komen. Ik heb echter mijn account aan de stam gegeven (niet fair om midden in de safe zone te leaven en/of om de stam daar aan te vallen) en ik ben op een account van ~FP~ gaan spelen. Toen het duidelijk was dat Modus ten onder ging (met tool en al) was mijn missie voltooit.

En zoals ik toen dacht, geen scripts of wel scripts, maar dan ook voor iedereen... zo denk ik er nog steeds over. Zonder jouw scripts, stel jij niet zoveel voor en heb je ook niet zoveel aanhangers (die bang zijn dat ze anders je scripts niet meer mogen gebruiken) en ben je slechts pure middelmaat.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb die stam opgericht (mijn account was El terror amenaza) en ben er altijd leider geweest, zolang ik speelde. Vanaf het moment dat ik de stam verlaten heb, vanwege de oneerlijke tool van nota bene mijn eigen stam, is het bergafwaarts gegaan met Modus en heb ik juist tegen ze gestreden. Dat is een feit, dat kan je navragen.

Zolang ik leider was in Modus, was er geen enkele stam die in de buurt kwam of in de buurt kon komen. Ik heb echter mijn account aan de stam gegeven (niet fair om midden in de safe zone te leaven en/of om de stam daar aan te vallen) en ik ben op een account van ~FP~ gaan spelen. Toen het duidelijk was dat Modus ten onder ging (met tool en al) was mijn missie voltooit.

En zoals ik toen dacht, geen scripts of wel scripts, maar dan ook voor iedereen... zo denk ik er nog steeds over. Zonder jouw scripts, stel jij niet zoveel voor en heb je ook niet zoveel aanhangers (die bang zijn dat ze anders je scripts niet meer mogen gebruiken) en ben je slechts pure middelmaat.

En dat is juist d hele discussie, nu in andere woorden.
Scripts, fijn, makkelijk, maar meer balans dan nu?!
 
Reactiescore
579
Geen scripts, of voor iedereen toegankelijke scripts.

Ik heb ten tijde van Modus tot in Duitsland het Modus script (dat toen al werkte met externe identificatie) aangevochten. Alles (ook hier aan Duckje en co)... voorgelegd... die destijds het script (aangeleverd en wel) onderzocht hebben en min of meer tot de conclusie kwamen: niet te detecteren.

Ik hoop dat men -zeker gezien een recente actie- daar nu beter toe in staat is en dat: alleen voor iedereen toegankelijke scripts een weg vinden naar de spelers. Zodat iedereen weer een beetje meer gelijk is... en niemand extreme voordelen kan behalen (of uitdelen aan een selecte groep) uit het scripten.
 

DeletedUser69459

Guest
Wauw, jij was dus de grondlegger van tegenwerking door achterlandaccounts in Modus :eek:
 
Reactiescore
579
Wauw, jij was dus de grondlegger van tegenwerking door achterlandaccounts in Modus :eek:
Kwaad moet je met kwaad bestrijden.

Modus grote voordeel kwam uit de farmtool (die ook als aanvalstool gebruikt kon worden) en dus was het zaak om eerst al hun BB's plat te leggen... wekenlang hebben we toen kata's laten lopen op de BB opslagen. Net zolang tot het voordeel van deze farm/aanvalstool voor een flink aantal accounts teniet was gedaan.

Verder lag ik in het centrum, naast Vorteks met mijn ~FP~ account en stond 95% van mijn defence bij hem (en met de tijd die die twee gasten erin staken en met mijn defence, viel die account niet). Grumpy Old Noob, lag direct tegen mijn account aan, maar aangezien Gerard (en die Belg, ben even zijn naam kwijt) daar niet meer speelde hield ik de twee overgebleven dames met die 5% defence moeiteloos van mijn lijf.

De vele VV's op accounts die eigenlijk opgegeven waren door de eigenaars en daar Modus leden mee demotiveren, veel backdraften en de aanvallen laten stoppen binnen 24-48 uur na de overdracht van de VV... en de bovenstaande zaken waren slechts stap 1.

Fear kreeg hierdoor tijd, die konden rustiger doorgroeien, harde propaganda ook op het AF (via mijn 24-7 offline en 24-7 -edwin- offline accounts) Modus raakte steeds verder gedemotiveerd en kreeg ook onderling ruzie (vanwege het ontbreken van sterke leiders)... en zo kantelde heel langzaam het evenwicht en ging de onoverwinnelijke geachte stam ten onder...

Mede ook dankzij de samenwerking en goede contacten met Ellen en Gilgamesjke, die op Sharbelsz speelde en die ik nog kende van W17 (waar ik speelde op BUBBLEGUM.).

Maar goed, dat hoort hier niet ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser17472

Guest
Geen scripts, of voor iedereen toegankelijke scripts.

Ik heb ten tijde van Modus tot in Duitsland het Modus script (dat toen al werkte met externe identificatie) aangevochten. Alles (ook hier aan Duckje en co)... voorgelegd... die destijds het script (aangeleverd en wel) onderzocht hebben en min of meer tot de conclusie kwamen: niet te detecteren.

Ik hoop dat men -zeker gezien een recente actie- daar nu beter toe in staat is en dat: alleen voor iedereen toegankelijke scripts een weg vinden naar de spelers. Zodat iedereen weer een beetje meer gelijk is... en niemand extreme voordelen kan behalen (of uitdelen aan een selecte groep) uit het scripten.

Iedereen weet nu dat ze gelukkig wel te detecteren zijn. En een aantal heeft dat mogen ondervinden. Nu inderdaad op naar de volgende stap. Kijken met wat voor ideeën jullie komen, ik heb al genoeg gezegd denk ik zo.
 
Bovenaan