"Legale" Scripts

Deleted User - 24028

Guest
Je moet het allemaal niet zo generaliseren, sjongejonge. Er zijn ook genoeg mensen die wel respect en dankbaarheid tonen. "De community is onrespectvol" slaat nergens op.

En waar net in mijn post stond dat ? Straffer zelf, in een eerdere post waar ik al eens had gezegd hoe dat zat stond er zeer nadrukkelijk bij dat dit niet voor iedereen geld...
 

DeletedUser70435

Guest
Zelfs nog meer credits dan ze al krijgen ? Ge zijt er toch mee aan het lachen neem ik aan ? Want hoe kan je zo iets zeggen na een post van mij waarin ik duidelijk stel dat 1 van de redenen waarom scripters scripts niet publiek maken is omdat er vanuit de community geen repect is naar deze scripters toe en er in verhouding zeer weinig credits worden uitgedeeld daar voor.

;)
 

Deleted User - 24028

Guest
Lees de volledige zin. In verhouding zeer weinig credits. In verhouding slaande op dat je als scripter maar weinig credits krijgt ten opzichte van de tijd die er in steekt. Of ten opzichte van de zever die je er door krijgen hier.

Maar snap dat dat niet duidelijk geformuleerd was. Excuses was niet zo bedoelt dat er niemand is die scriptersstandpunt wel credits of respect geeft. Want die mensen zijn er uiteraard, waarvoor dank !
 

DeletedUser17472

Guest
Echt war, ik kan je wel schieten, maar dat was je al duidelijk. Als 1c zoveel beter is, dan zul je toch nog aan de slag moeten met dat o zo geheime sloopscript. Feit is dat jij het niet vrij wil geven omdat het meer kan, anders zou je het niet gebruiken.

En over het algemeen krijg ik hier en beeld van de scripters alsof het een straf is om scripts te maken ipv en uit de hand gelopen hobbie. Ik blijf jullie allemaal egoïsten vinden die het spel niet kunnen spelen met gelijke wapens. Gelijke wapens zijn gelijke mogelijkheden, zijn gelijke scripts.

Dit heeft letterlijk niks meer te maken met wie de beste is in het spel, dit is en wedstrijd aan het worden tussen de scripters. .. Wie krijgt het beste script goedgekeurd en dan de macht aan welke selecte groep ik het zal geven. Het zou echt verboden moeten worden. Dit heeft niks meer met tw te maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 24028

Guest
Mijn zal je nergens zien zeggen dat 1Command beter is, naar mijn mening is mijn script stukken beter, maar bij optimaal gebruik niet sneller. Maar blijf vooral je standpunt herhalen en herhalen Fam, goed wetende dat je aan het zeer klein kortste einde trekt en je er nooit verandering ik zal kunnen brengen.
 
Reactiescore
1.367
Scripten is al sinds het begin onderdeel van het spel... ;)
 

DeletedUser17472

Guest
Respect voor de scripters die niet hun scripts voor eigenbelang houden., maar het beschikbaar stellen voor de community.

En dank je war dat ik gelijk heb. .. dat is de enige redenen dat jij zo'n egoïst blijft.
 

Deleted User - 24028

Guest
Dus je hebt geen respect voor mij, ondanks dat ik een hoop publieke scripts heb, maar wel voor anderen die publieke scripts hebben ? Je probleem ligt dus niet bij de scripts/scripters maar bij mij persoonlijk, je persoonlijke mening over iemand hoort niet in een topic zoals deze thuis...
 

DeletedUser17472

Guest
Nee, met jou als persoon heb ik geen moeite. Je hebt ook je goed kanten en je hebt me in het verleden ook dingen uitgelegd met veel geduld. Met jou als persoon is niks mis.

Ik heb moeite met oneerlijkheid binnen een spel. Ik ben voor gelijke strijd. En dat is ver te zoeken als het inzetten van dezelfde scripts niet mogelijk is voor iedereen. Het is niet dat ik de frustratie van de scripters niet versta, dat zij iets, belangeloos voor een hele community zouden moeten ontwikkelen, ipv voor, laten we zeggen en kleine 100 man. Dit terwijl de makers van dit spel het ten gelde kunnen maken door voor dingen een premium account te eisen. (Vergeet niet, dit spel kun je nog steeds kosteloos spelen als je wilt, er zijn maar weinig online games op dit niveau waarbij dat kan, zelf speel ik op .fr zonder pa).

Ik snap de spelers ook niet, dat ze op deze manier willen winnen. Het heeft in feite niet alleen met de scripters te maken. Al geeft het voor mij aan dat ook zij niet met gelijke wapens willen,/kunnen/durven te strijden. Anders zouden ze zich wel inzetten voor de community.
 

DeletedUser69813

Guest
Nee, met jou als persoon heb ik geen moeite. Je hebt ook je goed kanten en je hebt me in het verleden ook dingen uitgelegd met veel geduld. Met jou als persoon is niks mis.

Ik heb moeite met oneerlijkheid binnen een spel. Ik ben voor gelijke strijd. En dat is ver te zoeken als het inzetten van dezelfde scripts niet mogelijk is voor iedereen. Het is niet dat ik de frustratie van de scripters niet versta, dat zij iets, belangeloos voor een hele community zouden moeten ontwikkelen, ipv voor, laten we zeggen en kleine 100 man. Dit terwijl de makers van dit spel het ten gelde kunnen maken door voor dingen een premium account te eisen. (Vergeet niet, dit spel kun je nog steeds kosteloos spelen als je wilt, er zijn maar weinig online games op dit niveau waarbij dat kan, zelf speel ik op .fr zonder pa).

Ik snap de spelers ook niet, dat ze op deze manier willen winnen. Het heeft in feite niet alleen met de scripters te maken. Al geeft het voor mij aan dat ook zij niet met gelijke wapens willen,/kunnen/durven te strijden. Anders zouden ze zich wel inzetten voor de community.

Kzou zeggen, sluit je aan bij mijn anti privé script pleidooi.
 

Deleted User - 24028

Guest
Nee, met jou als persoon heb ik geen moeite. Je hebt ook je goed kanten en je hebt me in het verleden ook dingen uitgelegd met veel geduld. Met jou als persoon is niks mis.

Ik heb moeite met oneerlijkheid binnen een spel. Ik ben voor gelijke strijd. En dat is ver te zoeken als het inzetten van dezelfde scripts niet mogelijk is voor iedereen. Het is niet dat ik de frustratie van de scripters niet versta, dat zij iets, belangeloos voor een hele community zouden moeten ontwikkelen, ipv voor, laten we zeggen en kleine 100 man. Dit terwijl de makers van dit spel het ten gelde kunnen maken door voor dingen een premium account te eisen. (Vergeet niet, dit spel kun je nog steeds kosteloos spelen als je wilt, er zijn maar weinig online games op dit niveau waarbij dat kan, zelf speel ik op .fr zonder pa).

Ik snap de spelers ook niet, dat ze op deze manier willen winnen. Het heeft in feite niet alleen met de scripters te maken. Al geeft het voor mij aan dat ook zij niet met gelijke wapens willen,/kunnen/durven te strijden. Anders zouden ze zich wel inzetten voor de community.

Wederom een herhaling en geen antwoord / verduidelijking op mijn vraag / stelling. Je noemt mij een egoist, ondanks dat ik scripts publiek heb staan. Tegelijkertijd heb je voor andere scripters die ook gewoon scripts publiek hebben wel respect. Tegelijkertijd heb je niks tegen mij persoonlijk. Die 3 dingen samen zijn niet mogelijk he ;)

Kzou zeggen, sluit je aan bij mijn anti privé script pleidooi.

Kzou zeggen, zij bevind zich in een veel betere positie om zo een pleidooi op te starten dan jij (verwijzend naar mijn reactie daar).
 

DeletedUser17472

Guest
Wederom een herhaling en geen antwoord / verduidelijking op mijn vraag / stelling. Je noemt mij een egoist, ondanks dat ik scripts publiek heb staan. Tegelijkertijd heb je voor andere scripters die ook gewoon scripts publiek hebben wel respect. Tegelijkertijd heb je niks tegen mij persoonlijk. Die 3 dingen samen zijn niet mogelijk he ;)



Kzou zeggen, zij bevind zich in een veel betere positie om zo een pleidooi op te starten dan jij (verwijzend naar mijn reactie daar).

Ik zou niet weten waarom die dingen niet samen gaan. .. ik zeg dat het enige dat ik niet apprecieer aan je is dat je niet alle scripts deelt met iedereen. In mijn ogen is dat de enige manier om het spel eerlijk te houden. .... en dan hoor je me nog niet over de uitleg die ik op papier zou wensen, in gewone Nederlandse taal, over de werking van het script.

En nee, ik ga geen pleidooi starten om alle scripts te verbieden. Ik besef best dat dat op .nl niet redelijk is, maar een herziening van de regel om scripts voor een selecte groep goed te laten keuren zou niet verkeerd zijn. Met datpleidooi ben ik hier nu al dagen bezig, ik hoef dat dus niet op te starten. Openheid, eerlijkheid in het spel is het belangrijkste om het spel voor iedereen leuk te houden. Ik vind het jammer War, dat je dat niet ziet. Heb je nu echt oogkleppen op?
 

Deleted User - 24028

Guest
Dus gaat het niet samen gezien er geen scripters zijn die alleen maar publieke scripts hebben... Dus vind je iedere scripter een egoist etc etc. Toch uit je het alleen naar mij = persoonlijk.

Er is geen argument van jou dat dat logisch is en dat mij kan doen inzien dat mijn kijk hier op verkeerd is. Net zoals dat andersom het geval is. Waar is er met je gebeurd Fam dat je in een discussie mensen egoisten begint te noemen en uitspraken zoals "heb je oogkleppen op" begint te gebruiken ?
 

DeletedUser

Guest
Ik geef het op :mad:
Ipv een algemene discussie gaat de "persoonlijke" kant op....
En krijg beetje stiekum het idee dat wereldgebonden word, en dus met oorlog en/of bangolf te maken heeft..
 

Deleted User - 24028

Guest
Daar heb je volledig gelijk in, dit topic is beetje fucked up. Laten we de andere clean houden, is ook een heel stuk mooier gestart dan deze ;)
 

DeletedUser73696

Guest
Als je het zo graag wilt horen, ongeveer 99% van de community heeft een hekel aan je Warre en spelers zoals jij zijn de reden dat TribalWars dood bloedt.
 

DeletedUser17472

Guest
Dus gaat het niet samen gezien er geen scripters zijn die alleen maar publieke scripts hebben... Dus vind je iedere scripter een egoist etc etc. Toch uit je het alleen naar mij = persoonlijk.

Er is geen argument van jou dat dat logisch is en dat mij kan doen inzien dat mijn kijk hier op verkeerd is. Net zoals dat andersom het geval is. Waar is er met je gebeurd Fam dat je in een discussie mensen egoisten begint te noemen en uitspraken zoals "heb je oogkleppen op" begint te gebruiken ?

Nee, er is geen enkel argument van mij dat is jouw straatje past en je ontwijkt ieder argument door enkel te zeggen dat ik in in herhaling val. Maar je weet dat ik gelijk heb.

Ik geef het op :mad:
Ipv een algemene discussie gaat de "persoonlijke" kant op....
En krijg beetje stiekum het idee dat wereldgebonden word, en dus met oorlog en/of bangolf te maken heeft..

Haarlemmer, ik wil wel degelijk een open discussie voeren tegen het geheim houden van scripts, echter wordt dat door iemand onmogelijk gemaakt omdat die zijn eigen scripts zelfs promoot hier. Dat werkt natuurlijk averechts. Sorry.
 

DeletedUser

Guest
Fam, dat probeer ik gehele tijd al ;)
En eerlijk (niet persoonlijk) vind je soms ook niet echt "tactisch" reageren ..... Sorry

Ik heb Warre er louter bijgehaald vanwege zijn uitgebreide post ivm SloopAp!
En doorgegaan erop, omdat er meer op tafel kwam ivm "prive scripts" en/of scripts die louter en alleen binnen 1 stam gebruikt word!
Eerlijk: vind dat warre zijn balluh op tafel legt en de rdiscussie aangaat, ondanks dat meeste (persoonlijk) op Warre gespeeld word. Wat ik mijn ogen compleet ONTERECHT is!! Discussie ZOU moeten gaan over:

* Scripts die TW.nl goedgekeurd worden. Dat ligt bij CoMa's?
* Er slechte en slecht bereikbare scripts in omloop zijn
* Er binnen stammen aparte site's zijn waar ze scripts halen/maken
* Waarom scripters hun scripts zelden willen delen?
* Krijgen scripters niet te weinig credits aangezien Inno grootste deel in PA zetten?

Op dit moment word het teveel op Warre gespeeld, stammenvetes worden erin betrokken, en emoties lopen TE hoog op...
Maar dat is wellicht persoonlijk! Vind wel prettig dat iemand van team (wellicht op eigen houtje) reageerd op dit topic!!
Vind inbreng van team en/of CoMa's hier eigenlijk een gebrek!
 
Bovenaan