"Legale" Scripts

Deleted User - 487776907

Guest
Met mijn 1command doe ik daar anders een uur, 46 minuten en 53 seconden over :( Ah wel, zal wel aan mij liggen dan.
 

Deleted User - 24028

Guest
5K op 46 minuten, das beter dan dat ik doe, zie je, 1Command is veeeeeel beter ! Daar zijn we dan ook weer over een ;)
 

Deleted User - 487776907

Guest
5 uur dan :mad:

Komt er op neer dat ik nooit durf te denken 5000 aanvallen te versturen. Mensen die toegang hebben tot jouw SloopAP lijken daar niet tot nauwelijks van terug te deinzen. Vraag me gewoon af waaren ze er niet veel moeite mee hebben :)
 

Deleted User - 24028

Guest
Ooit bij stil gestaan dat de motivatie om dat te doen misschien niet aan de tool ligt maar aan de personen, de in gang trekker en de stam ? En vooral ook de vijand, als ze deffen zoals bij ons krijg je motivatie met hopen ;)
 
Reactiescore
660
Kleine vraag nog, sloopAP. Echt met de bedoeling te katapulteren?
 

Deleted User - 487776907

Guest
Vind het dan alsnog apart dat ik in heel mijn TW carrière enkel mensen die toegang hebben (gehad) tot jouw SloopAP zoveel incomings heb zien sturen. Nooit en te nimmer iemand met 1command.

Mocht er iemand zijn die dit wel heeft gezien, zou ik graag van diegene horen. Al lijkt mij dat diegene niet gaat komen ;)
 
Reactiescore
1.367
Ik heb toegang gehad tot warre zijn script op meerdere werelden. Maar ik deed een uur over 500 aanvalletjes en haalde makkelijk 2k aanvallen in uurtje met 1command.
Zelfs als ik iemand kapot wilt kata'en doe ik dat met 1c, is gewoon simpeler
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ik heb toegang gehad tot warre zijn script op meerdere werelden. Maar ik deed een uur over 500 aanvalletjes en haalde makkelijk 2k aanvallen in uurtje met 1command

Als dat zo is, waarom zijn er dan überhaupt mensen die dat script nog gebruiken?
 
Reactiescore
660
Ik heb toegang gehad tot warre zijn script op meerdere werelden. Maar ik deed een uur over 500 aanvalletjes en haalde makkelijk 2k aanvallen in uurtje met 1command.
Zelfs als ik iemand kapot wilt kata'en doe ik dat met 1c, is gewoon simpeler

Gelukkig wil je nooit iemand kapot katapulteren, toch?
 
Reactiescore
1.367
Als dat zo is, waarom zijn er dan überhaupt mensen die dat script nog gebruiken?

Ligt aan de manier van sturen, ik vind het enter rammen van 1c prima, anderen de manier hoe die van warre het oplost. Ik had hierbij trouwens niets veranderd aan mijn browser.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ligt aan de manier van sturen, ik vind het enter rammen van 1c prima, anderen de manier hoe die van warre het oplost. Ik had hierbij trouwens niets veranderd aan mijn browser.

Oke, dus volgens jou is 1command sneller dan de SloopAP. Warre zegt net dat 1command even snel kan sturen als de SloopAP. Zie je de tegenspraak?

EDIT: Mag ik overigens weten wat de "manier van sturen" bij de SloopAP is? Of ligt daar het voordeel?
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367
Oke, dus volgens jou is 1command sneller dan de SloopAP. Warre zegt net dat 1command even snel kan sturen als de SloopAP. Zie je de tegenspraak?

ALS ik mijn manier van sturen en mijn browser instellingen ga veranderen. Misschien, nooit geprobeerd, ik geef enkel mijn ervaringen aan.
 
Reactiescore
1.367
Oke, dus volgens jou is 1command sneller dan de SloopAP. Warre zegt net dat 1command even snel kan sturen als de SloopAP. Zie je de tegenspraak?

EDIT: Mag ik overigens weten wat de "manier van sturen" bij de SloopAP is? Of ligt daar het voordeel?

Moet je bij warre zijn, ik ga geen onderdelen van anderen zijn scripts openbaren als ze dat zelf niet willen. Onrespectvol zou ik zoiets noemen :p
 

Deleted User - 487776907

Guest
Vind dat er nogal overdreven geheimzinnig gedaan wordt over dit script. Je moet nota bene toegang krijgen via een inlogpagina van Warre's hostsite.

Waarom zo overdreven geheimzinnig over een script wat eigenlijk geen voordeel heeft en daarnaast niet beter is dan 1command, mocht ik de standpunten in deze discussie geloven.
En dan tot slot, sterker nog, waarom zou er zo'n commotie ontstaan als dit script totaal niet verdacht is?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
660
Moet je bij warre zijn, ik ga geen onderdelen van anderen zijn scripts openbaren als ze dat zelf niet willen. Onrespectvol zou ik zoiets noemen :p

Jij praat over onrespectvol in een discussie waar je het hebt over een app die gigantisch snel kan versturen en iemand kapot katapulteren?

Nja, ik ben een oude zagevent aan het worden denk, maar zoiets begrijp ik echt niet meer.

Jij speelt een heel ander spel dan ik.
 

Deleted User - 24028

Guest
Zal het allemaal nog eens herhalen:
1. Voor de snelheid van versturen speelt het script geen grote rol (SloopAP, 1Command, Linkjesgenerator, ...), wel vele andere factoren, een paar details aan SloopAP versnellen het een heeeeel klein beetje, deze zijn gemakkelijk door te voeren in 1Command zijn open source.
2. De snelheid en correctheid van planning is wat tools verschillend maakt, de snelheid en de opties van SloopAP zijn anders (en ik gebruik anders omdat "beter" verkeerd zou zijn gezien het af hangt van het soort aanval) dan die van 1Command.
3. De enter rammen manier is NIET de snelste manier van versturen. Op deze manier zal je dan ook nooit de snelheden halen die ik haal, maar dat is geen bewijs dat het niet mogelijk is om even snel met 1Command te sturen
4. SloopAP is gemaakt om te slopen oorspronkelijk, echter is het verder gewoon een aanvalsplanner die je ook kan gebruiken voor andere doeleinden (waarvoor ik hem de laatste werelden gebruik gezien er kata afspraken zijn waar ik me gewoon aan houd)

Iedereen zijn keuze voor gebruik van tool, maar als je zelf nooit de moeite neemt (zoals Rise Against) om deftig te onderzoeken wat de snelste methode is moet je ook geen uitspraken gaan doen over dat het niet mogelijk is met 1Command of anderen terwijl dat niet zo is.

Geef me je acc naam op W42 en ik zal je met alle plezier aanvallen sturen met 1Command op een snelheid die jij nog nooit gezien hebt van die tool. Spreek me maar aan op skype zodat ik dat 1 malig kan doen dat we van dit gezever af zijn ^^

Toegang tot de site is om de online planner "af te kunnen pakken" van mensen die de stam leaven of dergelijken. En is nota bene de enige reden dat niemand die tool volledig in handen heeft buiten ikzelf. Is niet onlogisch toch, wordt al zeer lang en door zeer veel scripters gedaan. Zoals Vision W11 bv die zo een heel systeem hebben met een verbeterde TBRmap en veel ander lekkers, maar daar wordt niks van gezegd natuurlijk want dat weet de helft hier niet eens.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
660
Ow, ik zat met onvriendelijke Sander van de tw scripters in de stam op w1. Ik ken de snelheden.


Alleen het oorspronkelijke idee, komop amigo, iemand slopen ten eerste al, en dan nog zo. Ben blij dat je ondertussen mee bent met de afspraken, die eigenlijk overbodig zouden moeten zijn. Want anders is het dubbel voordeel natuurlijk.
 
Bovenaan