"Legale" Scripts

DeletedUser

Guest
Ga morgen even kijken naar de opmerkingen!
Meisje wil film kijken, uitgebreid antwoord gaat niet " snel" ;)
 
Reactiescore
660
Ik heb hier even een kwartiertje wat zitten lezen. Heb me kostelijk vermaakt.

Mensen die zeggen dat ze makkelijk 1000-3000 aanvallen per half uur versturen met 1 command. Raar daar er een vrij groot verschil zit tussen 1000 en 3000. Dus ofwel stuur je er 1000 of wel kan je 3000? En 3000 per half uur is gewoon gelogen. Op zijn plat Antwerps "dikke bullshit". Ik ben trouwens niet tegen 1 command, zo goed vind ik het niet, ik gebruik het wel, maar het is uiterst onnauwkeurig, sangu is oneindig veel beter, natuurlijk een stukje trager.

En dan komen we ineens tot het punt waar ik vind dat Mike gewoon gelijk heeft. Het gaat niet meer over nauwkeurigheid. Iemand geeft aan een massa te willen plannen, dat staat gewoon gelijk aan coördinaten copieren en die verdelen over de leden die hebben aangegeven te willen mee doen (ook al dikke bull shit, iedereen moet gewoon mee doen) en dan via 1 command versturen op een afgesproken moment laten aankomen. Dat is het strak plan van tegenwoordig. Het gaat dus absoluut niet over kwaliteit van de aanval, de tactiek is gewoon met veel clears bestoken, amen.

Op w1 hadden ze jaaaaaaaren geleden (!) al een script of programma (legaal) dat van de server dorpen ID kon downloaden of afhalen. Die ID's draaide ze dan door een scriptje, wat de tabs opende, en dan met sneltoetsen versturen als een bliksem. Het is toegelaten en 100% legaal. Heel raar want je creeert op het moment van het ophalen van die ID's lag op de server, dat is geen leugen maar gewoon de waarheid. Ik vermoed dat Mike ook wordt aangevallen door een programma en/of script combinatie en dan vind ik het openen van dit topic absoluut een goed idee.

Ik ben het volmondig eens met Fam (ja dat kan hoor Fam), waar is de tijd dat we op internet explorer vier tabjes met de [ok] knopjes dicht bij elkaar moest schuiven om dan als een gek te proberen dat binnen een seconden allemaal af te drukken. Natuurlijk evolueert een spel, gelukkig maar, maar een leuk spreekwoord zegt : "trop is te veel!"

4k - 5k aanvallen op één uur door eenzelfde speler gaat er ver over. Doe daar nog het feit bij dat ze tegenwoordig kata's gebruiken want ja (niveau is al lang voorbij), dan houdt het wel op.

@ warre, natuurlijk heeft Fam overschot van gelijk dat je als enorm goede scripter een voordeel kan krijgen dat het eigenlijk niet meer te belopen is voor je tegenstander. Daar moeten ze iets aan doen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
41
Verder geef ik de scripters de uitdaging om eens een deftig defscript te maken, binnen de regels van tw.nl, en dit openbaar te maken, als tegenwicht op al die 'verborgen' aanvalscripts.

np, als iemand met een echt goed uitgewerkt idee daarvoor komt maak ik het wel, heb niet ook nog de tijd om alle functionaliteiten te verzinnen :p
en met echt goed uitgewerkt bedoel ik inclusief een "designtje" in dit geval ^^
maarja, dan weet ik eigenlijk nu al dat niemand zin heeft om daar tijd in te stoppen ondanks dat ze toch wel graag een goed defscript willen hebben :p

dus dan heb je direct de uitdaging voor de niet-scripters om de functionaliteiten voor een goed deffscript te verzinnen en daar wat schetsjes voor te maken (scripten kost al veel tijd, dus waarom dan niet de taken iets verdelen, is dan toch voor iedereen beter lijkt mij ;) )
 

DeletedUser

Guest
np, als iemand met een echt goed uitgewerkt idee daarvoor komt maak ik het wel, heb niet ook nog de tijd om alle functionaliteiten te verzinnen :p
en met echt goed uitgewerkt bedoel ik inclusief een "designtje" in dit geval ^^
maarja, dan weet ik eigenlijk nu al dat niemand zin heeft om daar tijd in te stoppen ondanks dat ze toch wel graag een goed defscript willen hebben :p

dus dan heb je direct de uitdaging voor de niet-scripters om de functionaliteiten voor een goed deffscript te verzinnen en daar wat schetsjes voor te maken (scripten kost al veel tijd, dus waarom dan niet de taken iets verdelen, is dan toch voor iedereen beter lijkt mij ;) )

Dit is het dus. Scripters die er dus wel veel tijd in willen steken om dit te bedenken en te maken die hebben naar mijn mening het volledige recht om dit voor hunzelf te houden, want wat hebben die andere er aan gedaan om het een mooi script te maken? Juist, niks.
 
Reactiescore
660
Dit is het dus. Scripters die er dus wel veel tijd in willen steken om dit te bedenken en te maken die hebben naar mijn mening het volledige recht om dit voor hunzelf te houden, want wat hebben die andere er aan gedaan om het een mooi script te maken? Juist, niks.

Bedankt om alles te bevestigen.
 

DeletedUser17472

Guest
Dit is het dus. Scripters die er dus wel veel tijd in willen steken om dit te bedenken en te maken die hebben naar mijn mening het volledige recht om dit voor hunzelf te houden, want wat hebben die andere er aan gedaan om het een mooi script te maken? Juist, niks.

Ja, met fietsen vonden ze ook een motortje uit zodat ze harder kon fietsen. .. maar brengt wel oneerlikke strijd mee. De UCI verbiedt zoiets omdat ze voor een eerlijke strijd gaan.

Dit spel wordt kapot gemaakt door al die scripters. Echt jammer. Afschaffen dus, allemaal.
 

DeletedUser68252

Guest
Ja, met fietsen vonden ze ook een motortje uit zodat ze harder kon fietsen. .. maar brengt wel oneerlikke strijd mee. De UCI verbiedt zoiets omdat ze voor een eerlijke strijd gaan.

Dit spel wordt kapot gemaakt door al die scripters. Echt jammer. Afschaffen dus, allemaal.

Doping geeft een oneerlijk niet haalbaar voordeel aan gebruikers tov niet gebruikers, dergelijke scripts doen dit niet. Zonder scripts, met de huidige openbare scripts kun je exact hetzelfde bereiken als wat mensen met prive scripts kunnen. Niet vergelijkbaar dus. :)
 

DeletedUser17472

Guest
Doping geeft een oneerlijk niet haalbaar voordeel aan gebruikers tov niet gebruikers, dergelijke scripts doen dit niet. Zonder scripts, met de huidige openbare scripts kun je exact hetzelfde bereiken als wat mensen met prive scripts kunnen. Niet vergelijkbaar dus. :)

Doping is ook verboden.

Als dat zo zou zijn, dan zouden ze hun scripts gewoon openbaar moeten maken. Ik geloof et niks van dat ze die niet geheim zouden houden als ze het geen voordeel op zou leveren.
 

Deleted User - 24028

Guest
Doping is verboden. Scripts niet. Zo lang dat zo is stop je beter met je belachelijke uitspraken want je valt in herhaling.
 
Reactiescore
41
Doping is ook verboden.

Als dat zo zou zijn, dan zouden ze hun scripts gewoon openbaar moeten maken. Ik geloof et niks van dat ze die niet geheim zouden houden als ze het geen voordeel op zou leveren.

Het levert geen voordeel op, het maakt het alleen makkelijker voor de gemiddelde speler.

En je kunt wel denken dat ik als scripter makkelijk zoiets kan zeggen maar ikzelf gebruik erg weinig scripts ondanks dat ik echt wel de mogelijkheid heb om veel scripts te gebruiken, maar het levert gwn geen voordeel op voor mij.

Net zoals dat spelers gaan zeggen dat je met sloopap veel sneller aanvallen kunt versturen dan met andere openbare tools, is ook niet persé zo.
 

DeletedUser

Guest
Dit is het dus. Scripters die er dus wel veel tijd in willen steken om dit te bedenken en te maken die hebben naar mijn mening het volledige recht om dit voor hunzelf te houden, want wat hebben die andere er aan gedaan om het een mooi script te maken? Juist, niks.

Heb nergens gelezen dat scriptersergens worden verplicht om de scripts delen....
Ten eerste is het scripten op zich al ontzettend knap, ten tweede gaat daat discussie niet over in mijn ogen!
En mijnsinziensligt "probleem" de CoMa's . Zij keuren de scripts goed!
Het voordeel van goede scripts is TE groot tov spelers zonder script. Dat mag in mijnogen wel veranderen!
Zeker aangezien .nl leegloop en dezelfde groepen/ stammen werelden winnen d.m.v. scripts

Dit spel wordt kapot gemaakt door al die scripters. Echt jammer. Afschaffen dus, allemaal.

Hier ben ik niet helemaal mee eens ;) Door de scripts en vaste scriptsvan stammen, is de balans denk ik compleet zoek.
Allemaal openbaar, elk toegekentscript openbaar maken, OF voor elk off script een deff script?
Meer balans en openbaarheid!


Doping geeft een oneerlijk niet haalbaar voordeel aan gebruikers tov niet gebruikers, dergelijke scripts doen dit niet. Zonder scripts, met de huidige openbare scripts kun je exact hetzelfde bereiken als wat mensen met prive scripts kunnen. Niet vergelijkbaar dus. :)

Dus, als mensen zonder scripts spelen, maken zij evengrote kans om de wereld t winnen?
Het voordeel van (prive) scripts is TE groot en geeft dus een TE groot voordeel naar de rest.....

Afschaffen lijkt me opzich niet nodig,
Echter ben ik van mening dat er meer openheid over mag komen en dat de vorodelen niet TE groot mogen worden!
 
Reactiescore
41
Ja, zonder de privé / stam scripts maak je een net zo grote kans want die leveren niet echt voordeel op, en ik ken meer dan genoeg scripts om te weten waar ik het over heb.

Ikzelf speel ook met alleen de scripts die openbaar zijn en zelfs daarvan gebruik ik er nog weinig omdat de meesten het niet echt veel makkelijker maken
 
Reactiescore
660
Doping is verboden. Scripts niet. Zo lang dat zo is stop je beter met je belachelijke uitspraken want je valt in herhaling.

Doe niet zo onwetend om je belachelijk voordeel te houden. Dopinglijsten worden ook voortdurend aangepast. Die discussies voeren ze intern. Deze discussie voeren we nu op een openbaar forum. Klein kind.
 

Deleted User - 24028

Guest
En waarom denk je dat ze het intern voeren over doping en niet met iedereen van de wereld ? Juist om dit soort discussies zoals hier te voorkomen toch ? Dus wanneer ik al 3 keer zeg dat dit nutteloos is, dat we in herhaling vallen en dat de personen die dit echt kunnen veranderen op een ander niveau zitten (zoals de beslissers over doping) en de discussie daar moet plaats vinden of afgerond worden dan is dat plots verkeerd dat ik dat zeg ?

Doe jij niet zo belachelijk omdat je per toeval niet de hersencapaciteit, kennis, tijd of inzet hebt om zelf te scripten :rolleyes:
 
Reactiescore
660
Ow, dus we gaan de discussies herleiden naar hersencapaciteiten. Ok, dat geeft inderdaad iets weer ja. Nu begrijp ik dat je je scripts niet kan missen. Ik zet me in voor en tijdens het spelen. Niet om een spel die toevallig een soort vrijheid heeft gecreëerd om er zelf wat aan te prutsen te verkrachten om die vrije keuze dan zo te gaan professionaliseren dat het de bedoeling voorbij gaat.

De eerste scripties waren dan ook massarecruiteer spullen etc. Maar dat werden dan als snel time scriptjes en nu ook stuur veel aanvallen op een korte tijd scriptjes enz. Naar mijn mening en ook die van Fam ver overdreven.

Om het weer met fietsen te vgl, maar niet met doping. De werelduurrecord pogingen hebben ze ook strenger gereguleerd omdat de fietsen geen fietsen meer waren maar halve vliegmachines. Gevolgen zijn bekend.

Het is dus totaal niet nutteloos om die discussie openbaar te voeren, want hier blijkt dat er toch wel wat mensen zwaar tegen de scripts zijn. Wat jij natuurlijk niet zo leuk vindt.


En om dan eens echt belachelijk te doen wil ik best eens onze beide behaalde prestaties op tw naast elkaar leggen. Iets waar ik eigenlijk liever niet te veel mee te koop loop, maar dan kunnen we zien of hersencapaciteit inderdaad bepaalde linkjes heeft met stripten en of spelen.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 24028

Guest
Ik herleid de discussie daar niet naar, ik het leid jou agressieve reactie naar mij toe naar daar. Want wees eens eerlijk, moest jij een op en top scripter zijn en het wel kunnen, zou dit je reactie niet geweest zijn he. Dus jou reactie is bevooroordeeld, net zoals die van mij, maar jij bent wel degene die mij verwijt voor oordelen te hebben. Pot verwijt de ketel, je weet wel.

Verder is discussie en je mening vormen prima, maar de meningen zijn hier duidelijk gemaakt en dat de ene de andere niet kan overtuigen zegt genoeg. Dus blijf ik bij mijn standpunt dat de beslissing hoger ligt dan ons.

Slotje dan maar ^^ En tot die tijd leer je er beter mee omgaan lol
 
Reactiescore
660
Volgens mij speel ik die agressief geworpen bal naar fam gewoon terug?
 

Deleted User - 24028

Guest
agressief misschien wel die laatste. Maar ze wou het de vorige 6 keer niet begrijpen, dusja :p
Nu wel, want ze heeft nog steeds niet nogmaals herhaald dat ze geen scripts in het spel wilt zien :eek:
 

Deleted User - 487776907

Guest
Maak die sloopAP is openbaar joh, ik wil ook 5.000 aanvallen versturen in 16 minuten en 40 seconden :(
 

Deleted User - 24028

Guest
Niet zo overdrijven joh, en je kan even snel sturen met 1Command dus top met klagen xD
 
Bovenaan