"Legale" Scripts

Reactiescore
581
Iedereen weet nu dat ze gelukkig wel te detecteren zijn. En een aantal heeft dat mogen ondervinden. Nu inderdaad op naar de volgende stap. Kijken met wat voor ideeën jullie komen, ik heb al genoeg gezegd denk ik zo.
Ik ook, mijn standpunt in deze is wel duidelijk.

Dat andere spelers zich ook maar mogen uitspreken voor of tegen de scripts en/of met goede ideeën mogen komen.

Ik zal niet meer spammen in dit onderwerp ;)
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik heb die stam opgericht (mijn account was El terror amenaza) en ben er altijd leider geweest, zolang ik speelde. Vanaf het moment dat ik de stam verlaten heb, vanwege de oneerlijke tool van nota bene mijn eigen stam, is het bergafwaarts gegaan met Modus en heb ik juist tegen ze gestreden. Dat is een feit, dat kan je navragen.

Zolang ik leider was in Modus, was er geen enkele stam die in de buurt kwam of in de buurt kon komen. Ik heb echter mijn account aan de stam gegeven (niet fair om midden in de safe zone te leaven en/of om de stam daar aan te vallen) en ik ben op een account van ~FP~ gaan spelen. Toen het duidelijk was dat Modus ten onder ging (met tool en al) was mijn missie voltooit.

En zoals ik toen dacht, geen scripts of wel scripts, maar dan ook voor iedereen... zo denk ik er nog steeds over. Zonder jouw scripts, stel jij niet zoveel voor en heb je ook niet zoveel aanhangers (die bang zijn dat ze anders je scripts niet meer mogen gebruiken) en ben je slechts pure middelmaat.

Oh deze had ik niet zien komen, ik had niet verwacht dat het in die periode was en zeker niet in die omstandigheden dat jij in Modus speelde. Zeker niet omdat het dezelfde periode was als ik er speelde. Toch straf dan hoe ik ooit in zo een aanvaringen met jou verzeilt ben geraakt zo veel later terwijl dat in eerste instantie op W22 geen probleem was. Nja W22 Modus was zoiso wel nogal een gekke elite stam met veel ego's (me and you included).

Ik speelde op Timon2, samen met S/Stores (gekend onder die naam op TW), en wij zijn er niet van begin modus bij geweest maar wel korte tijd er na. We lagen omringd door 3 leden van modus en kregen op een bepaald moment een massa (zoals de massa's toen nog waren, strak getimed op 07:01:00 uur) over ons heen die we voortreffelijk (zonder dorpsverlies) puur door snipen hebben afgehandeld. Daarop zijn we gerekruteerd door modus waarop we daar nog een hele tijd uit gegroeid zijn en ook vaak vv draaide. We zijn eigenlijk een beetje gestopt op de moment dat het spel zich zo begon te vormen dat we een mooie massa plande en uitvoerde om de volgende ochtend te zien dat de tegenstander gewoon alles zwaar gestackt had. Ik ben daarop een hele tijd gestopt op W22 maar S was in de tussentijd op account lost cause gekomen, ik heb daar dan ook nog even gespeeld, maar dat was nooit meer hetzelfde als voorheen :(

Waarom ik dat nu vertel, ik ga er van uit dat jij dit niet wist, net zoals ik niet wist waar en of jij w22 speelde. Terug inlevend in dit en je voor de geest halend waar ik toen speelde en hoe ik toen speelde stel ik me toch de vraag of je bij je standpunt lijft dat ik gewoon een middenmoter ben zonder skills die het enkel met scripts doet...
 

DeletedUser71618

Guest
Fam, dat probeer ik gehele tijd al ;)
En eerlijk (niet persoonlijk) vind je soms ook niet echt "tactisch" reageren ..... Sorry

Ik heb Warre er louter bijgehaald vanwege zijn uitgebreide post ivm SloopAp!
En doorgegaan erop, omdat er meer op tafel kwam ivm "prive scripts" en/of scripts die louter en alleen binnen 1 stam gebruikt word!
Eerlijk: vind dat warre zijn balluh op tafel legt en de rdiscussie aangaat, ondanks dat meeste (persoonlijk) op Warre gespeeld word. Wat ik mijn ogen compleet ONTERECHT is!! Discussie ZOU moeten gaan over:

* Scripts die TW.nl goedgekeurd worden. Dat ligt bij CoMa's?
* Er slechte en slecht bereikbare scripts in omloop zijn
* Er binnen stammen aparte site's zijn waar ze scripts halen/maken
* Waarom scripters hun scripts zelden willen delen?
* Krijgen scripters niet te weinig credits aangezien Inno grootste deel in PA zetten?

Op dit moment word het teveel op Warre gespeeld, stammenvetes worden erin betrokken, en emoties lopen TE hoog op...
Maar dat is wellicht persoonlijk! Vind wel prettig dat iemand van team (wellicht op eigen houtje) reageerd op dit topic!!
Vind inbreng van team en/of CoMa's hier eigenlijk een gebrek!

Kijk, dit vind ik een van je beste posts hieromtrent. Meer discussie opzoeken ipv op het persoonlijke/specifieke vlak. Dat is inderdaad hoe het zou moeten lopen.


Kan er niet op zijn minst een lijstje komen met daarop alle goedgekeurde privé scripts in omloop met naam en maker? Dan kan er iig nooit meer een misverstand zijn over of een script nou legaal is of niet, omdat dan daadwerkelijk álle scripts terug te vinden zijn.

Wat zou dit oplossen? Slechts een naam is maar een symbool en dus misleidend. Je kan dan beter een lijst met scripts en werking maken om dit echt te kunnen herkennen als het tegen je gebruikt wordt. Toch denk ik niet dat dit een oplossing is.
 
Reactiescore
581
Tria moet hier nog antwoorden :eek:
Dat hebben we al per PM gedaan Warre... laten we dan de rest ook mee laten genieten van je verbale 'kwaliteiten' en extreme zelfoverschatting...

Triador zei:
warre zei:
Triador zei:
warre zei:

Warre, je was destijds al zeer geïnteresseerd in scripts... in Modus. Ik kon de onderstaande conversatie tussen ons nog terughalen in mijn TW archief:

Destijds op W22, zie ook de conversatie hier boven, was ik behoorlijk standvastig in genomen besluiten of mijn meningen. Ik ben niet veranderd, nog steeds niet.

Hoewel je een erg goede scripter bent geworden, was je op W22 zeker geen topper in mijn ogen, daar moest je nog naar toe groeien. Op W37 hebben we in Mental enkele aanvaringen gehad en vind ik zelfs dat je -juist vanwege je prestaties in het scripten- nog minder bekwaam bent geworden in de contacten met andere spelers. Je TW skills zullen ongetwijfeld wel gegroeid zijn, maar per saldo ben je (en dit is mijn mening, andere spelers zullen er misschien geheel anders over denken) in mijn ogen nog steeds geen topper.

Ik speel altijd alleen, kom ook altijd moeiteloos door de start heen en sta ik no-time in de top 3 zonder scripts, zonder PA op GS... alleen met standaard PA en de FA. En zelfs een stam die eigenlijk niet kan winnen (vanwege de vele beginners), leid ik elke keer weer naar de top en/of overwinning. Dat is een topspeler... Zonder jouw scripts en zonder 1-3 co-spelers, haal jij die doelen niet. Dat is nogmaals mijn persoonlijke mening, wie weet was W37 een incidentje (ik wist inderdaad totaal niet wie je was), en wie weet is je skill level ook nog verder gestegen na Modus... maar zonder dat aan de lijve ervaren te hebben, blijf ik bij mijn eerdere mening.

MvG,

Edwin

hahaha en dan zeggen mensen dat ik een ego heb. Je zal mij nooit horen zeggen dat jij geen goede speler bent hoor, maar jezelf nog vele malen beter achten dan mij is gewoonweg belachelijk.

Ik ging er vanuit dat jij me uit de w22 tijd niet meer zou kunnen, daarom dat ik die situatie even beschreef. Modus waren allemaal goede spelers, en het was echt niet zo dat er nog iemand echt meters bovenuit stak zoals jij eigenlijk beweerd dat je zelf deed. En ja ik was gedesinteresseerd in scripts, maar in die tijd werd er zonder scripts (op die farmscripts na) gespeeld en kon ik zelf niet scripten. Alles met de hand dus, en met die hand heb ik (samen met S weliswaar, maar dat maakt niet dat ik de nodige skills niet bezat het alleen te doen) als ingesloten account 3 van jou top leden van modus geownt, de mensen die jij opgeleid hebt (naar eigen zeggen), zo hard geownt dat het Modus was die kwam vragen of ik hen niet bij hun wou toevoegen.

En na dat durf jij te zeggen dat ik geen goede speler ben lol, daarmee zeg je dus eigenlijk dat de personen die jij opgeleid zou hebben nog eens zwakker waren en daarmee is het al wel duidelijk dat je jezelf zwaar overschat.

Ik ben geevolueerd zoals ze dat noemen naar de moderne speel manier tegen dat we elkaar terug zagen op W37, werelden zijn (soms jammer genoeg) niet meer zoals toen, dat is niet iets dat mijn schuld is. Jij hebt er voor gekozen om in de middeleeuwen te blijven steken, en dat is je goede keuze, maar dat maakt dat je nu geen schijn van kan meer maakt in verhouding met mij, laat dat duidelijk zijn.

Met de huidige speelwijze, tacktieken en technische mogelijkheden maak jij, de zelfgeheten oper pro, geen schijn van kans tegen mij, en dan heb ik het alleen nog maar over TW spelen en nog niet over mentale zaken. Want ook dat is onderdeel van dit spel en mogelijk wel jou zwakste schakel, kijk naar hoe lang ik er over deed als je stamgenoot (maw nog sterk inhoudend) om je op grijs te krijgen, denk hoe snel dat zou lukken moest ik me niet ingehouden hebben in de tijd.

Ik vind het zeer jammer dat dit gesprek weer zo gelopen is, echt waar heb ik die post geschreven hopende dat je zou reageren met "ohw die speelde daar, op w22 was die toen idd wel goed, misschien moet ik men mening toch even herzien", maarnee blijkbaar draag jij na al die tijd nog steeds persoonlijke problemen en agressie naar mij toe mee die je verblinden voor de realiteit.

Het is goed dat je gestopt bent, het maakt werelden beter en je kan toch niet mee met de evolutie ! Dit is exact doorzetten wat er zo lang geleden is gebeurd in Mental, dat ja na zo veel tijd nog steeds niet dat naast je neer kan leggen is gewoon triest.

Veel suc6 nog verder in RL, probeer daar wel een beetje mee te gaan met de evolutie he ^^

W.

Je reactie zegt alweer genoeg Warre... je overschat jezelf schromelijk en tot een normaal gesprek ben je niet in staat. Je kan het niet laten om denigrerend te doen en je zoekt je gelijk (zelfs als je die niet hebt). Laat ik dan ook maar eindigen met een wens... namelijk dat jij ooit nog leert om mensen in hun waarde te laten... ook als ze jouw mening niet delen.
 

Deleted User - 24028

Guest
Hahaha ik was al aan het wachten tot dit hier kwam te staan, laat ik stellen dat je nogal voorspelbaar bent ;)
Maar dit kan je niet serieus menen man, jij vind dus echt zelf dat ik degene ben die hier zwaar over de schreef ga en dat wat jij allemaal zegt gewoon normaal is :eek:

We mogen niet vergeten dat het begon met:
Oh deze had ik niet zien komen, ik had niet verwacht dat het in die periode was en zeker niet in die omstandigheden dat jij in Modus speelde. Zeker niet omdat het dezelfde periode was als ik er speelde. Toch straf dan hoe ik ooit in zo een aanvaringen met jou verzeilt ben geraakt zo veel later terwijl dat in eerste instantie op W22 geen probleem was. Nja W22 Modus was zoiso wel nogal een gekke elite stam met veel ego's (me and you included).

Ik speelde op Timon2, samen met S/Stores (gekend onder die naam op TW), en wij zijn er niet van begin modus bij geweest maar wel korte tijd er na. We lagen omringd door 3 leden van modus en kregen op een bepaald moment een massa (zoals de massa's toen nog waren, strak getimed op 07:01:00 uur) over ons heen die we voortreffelijk (zonder dorpsverlies) puur door snipen hebben afgehandeld. Daarop zijn we gerekruteerd door modus waarop we daar nog een hele tijd uit gegroeid zijn en ook vaak vv draaide. We zijn eigenlijk een beetje gestopt op de moment dat het spel zich zo begon te vormen dat we een mooie massa plande en uitvoerde om de volgende ochtend te zien dat de tegenstander gewoon alles zwaar gestackt had. Ik ben daarop een hele tijd gestopt op W22 maar S was in de tussentijd op account lost cause gekomen, ik heb daar dan ook nog even gespeeld, maar dat was nooit meer hetzelfde als voorheen :(

Waarom ik dat nu vertel, ik ga er van uit dat jij dit niet wist, net zoals ik niet wist waar en of jij w22 speelde. Terug inlevend in dit en je voor de geest halend waar ik toen speelde en hoe ik toen speelde stel ik me toch de vraag of je bij je standpunt lijft dat ik gewoon een middenmoter ben zonder skills die het enkel met scripts doet...

Dat was ik die dacht dat na een half jaar er wel al wat water bij de wijn was gedaan wanneer het ging over onze discussies op W37. Ik val in heel die post jou niet persoonlijk aan, ik licht op een gewone manier toe waar ik toen speelde, en stel jou dan de vraag hoe je tot je constatie "Warre is een dikke noob die niks kan" komt wanneer ik door jou stam op W22 gerecruteerd ben nadat ik 3 van je stamgenoten inmaakte, zonder scripts dan ook nog eens - daar kun je het dus ook al niet op afschuiven.

In jou reactie daarop (zie hierboven) zijn dit de dingen die jij zegt:
- Warre is noob en enkel nog wat door zijn scripts (jaja woord noob wordt niet gebruikt maar komt er op neer)
- Je hemelt jezelf helemaal op alsof je de beste speler bent die er is, alsof je zo veel beter bent dan mij
- Je beschrijft een ideale speler naar je eigen evenbeeld
- Je valt mij persoonlijk weer volle bak aan

Het was al wel weer duidelijk dat je de persoonlijke toer op wou gaan, ook de enige reden dat je hier in dit topic bent beginnen posten, een persoonlijke vendetta, je mening over scripts speelt totaal geen rol, je zag een kan om mij persoonlijk nog eens aan te vallen. En ik ben niet de enige die dat inziet, zo is mij gemeld op skype als zijnde "zullen wel new gens zijn of mensen die een persoonlijke vete hebben tegen jou (zoals die triador)"...

Dus proficiat, je bent er weer in geslaagd om mij te tricken en van mij een hevige reactie uit te lokken. Daarom ook dat het voor mij gen verrasing was dat het hier verscheen, dat was sinds het begin je bedoeling. Ik weet heus ook dat ik niet de beste speler ben die er is, maar dat ik zo veel slechte ben dan jij geloof ik ook niks van. Veel in mijn reactie is overdreven en zullen veel weer zien als een groot ego, maar wanneer je gesprekspartner zijn ego ophemelt moet de andere mee om het vergelijk correct te houden.

Feit blijft dat, zelfs als jij ooit een top spelers was, je tijd al lang vervlogen is en je niet mee kan in deze (digitale) wereld. Vind je jezelf zo veel beter, ze zoeken vast nog spelers in Seau - w42. Ben benieuwd of je je woorden ook met daden kan ondersteunen !

Heb plezier in deze "overwinning" van je en deze zieke poging om mij zwart / belachelijk te maken, voor zo lang het duurt. Deze kan op slot denk ik, open maar een nieuw topic met de naam "persoonlijke vete tegen Warre" als je me verder zwart wilt maken ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
581
I rest my case... Warre, ik herhaal wederom mijn wens:

...dat jij ooit nog leert om mensen in hun waarde te laten... ook als ze jouw mening niet delen.
 

Deleted User - 24028

Guest
Maak je maar geen zorgen, ik laat mensen in hun waarde die dat effectief verdienen, "fijn" je nog eens gesproken te hebben ;)
 
Reactiescore
660
Je hebt het toch niet helemaal door wanneer je over de schreef gaat nochtans. Want twee maal op korte tijd reageer ik brutaal op uw brutale posts waarop je dan verwijtend gaat reageren dat ik brutaal word. Beetje scheef.
 

Deleted User - 24028

Guest
Zeker dat het niet jij was die brutaal op mijn niet brutale post reageerde waarop ik brutaal op jou brutale post reageerde ? Zoals tria dus eigenlijk... Mgoed, dit topic heeft geen zin meer he, het andere loopt alvast beter en cleaner. Nog 10 nieuwe topics en we hebben een echt nuttig topic :D
 
Reactiescore
660
Morgen als ik niet op de GSM zit krijg je het zwart op wit. Hopelijk negeer je het dan niet weer.
 

Deleted User - 24028

Guest
Zo lang ik je nog maar niet eens moet wijzen op dat je er niks van af weet zeker ^^ Maar ik kan soms nogal kort zijn hoor, is ook niet zo moeilijk gezien hoe hard ik wordt uitgedaagd :eek:
 
Reactiescore
660
Het is dat ik heel veel van het spel ken, en jij heel veel van je scripts, misschien zit daar het verschil. Ik weet het niet. Ik heb niet het gevoel dat ik niet mee ben in de discussie. En heb nooit voor gehad dat ik iets niet zou snappen na een deftige uitleg. Ben dan geen burgerlijk ingenieur, maar toch ook geen uilskuiken.

En je verwijten in die richting negeerde ik daar ze totaal niet kloppen. Ik begrijp de discussie volledig. Zelfs het standpunt en de denkwijze van de beide kanten.

Ik ga mijn laptop even opzetten want ik wil even een klein dingetje nu al rechtzetten. Iets dat jij niet snapt.
 
Reactiescore
660
Doping is verboden. Scripts niet. Zo lang dat zo is stop je beter met je belachelijke uitspraken want je valt in herhaling.

weinig respectvol, heb hier op gereageerd.


Peut. Laat de naam van een script je niet misleiden.

Wederom vrij onrespectvol.


En nee ik wil geen geld voor mijn scripts, daar draait dit allemaal niet om. Had van veel mensen verwacht dat ze het zo zouden gaan draaien nadat ik er paar keer iets over aanhaalde, maar had jou hoger in geschat. Duidelijk fout ingeschat, blijkbaar wanneer je je mening niet kunt door drukken zoek je naar elk woord waarmee je de andere wat zwart kan maken he. Allesinds hier op het AF, want in de mods kringen heb je daar de balle niet voor he Fam ;)

en wederom totaal overbodig, hier heb ik zelfs niet meer op gereageerd daar je het de twee vorige keren al niet leek te snappen, en blijkt dat ik gelijk heb want je hebt het nog altijd niet helemaal door.


Ik weet dat dit niks met de discussie heeft te maken, maar wilde je toch even aantonen dat ik wel degelijk reageer op u en niet andersom.

En nu ik die hele reutepeteut heb teruggelezen moet ik zeggen dat ik me toch niet meer van het idee kan ontdoen dat de geldkwestie er absoluut wel voor een stukje tussenzit. Ik zeg niet dat het DE hoofdreden is, maar het heeft er zeker mee te maken. Je hebt het vrij in het begin iets te veel genuanceerd waardoor je dat nu niet meer kan wegvagen. Indien je wenst zal ik ook daar tijd in steken om wat copie pastejes te doen??
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 24028

Guest
weinig respectvol, heb hier op gereageerd.
NIks onrespectvol aan, het is gewoon zo, als uitspraken belachelijk zijn zijn ze dat ook gewoon.

Wederom vrij onrespectvol.
Peut als in "Dit klopt niet", niet onrespectvol, gewoon andere verwoording om ik niet graag mijn eigen exacte woorden constant herhaal.

en wederom totaal overbodig, hier heb ik zelfs niet meer op gereageerd daar je het de twee vorige keren al niet leek te snappen, en blijkt dat ik gelijk heb want je hebt het nog altijd niet helemaal door.
No arguments here, dit was pure uitdaging en was idd onrespectvol, dat moet ik toegeven.

En nu ik die hele reutepeteut heb teruggelezen moet ik zeggen dat ik me toch niet meer van het idee kan ontdoen dat de geldkwestie er absoluut wel voor een stukje tussenzit. Ik zeg niet dat het DE hoofdreden is, maar het heeft er zeker mee te maken. Je hebt het vrij in het begin iets te veel genuanceerd waardoor je dat nu niet meer kan wegvagen. Indien je wenst zal ik ook daar tijd in steken om wat copie pastejes te doen??

Denk wat je wilt, maar als ik geld voor men scripts wou zou ik ze gewoon verkopen hoor, denk je nu werkelijk dat mensen zich een hol interesseren of het mag van het TW team terwijl het niet eens te controleren valt ? En denk je werkelijk dat ik nog geen aanbiedingen hiertoe gekregen heb ? Note bene heeft ook nog steeds niemand de regel aangegeven die dat zegt, gezien jij toch graag dingen quote, kan je die miss even opzoeken ? :p

Het enige doel van al mijn reageren is tegengewicht bieden tegenover de anti script mensen om er voor te zorgen dat dit ook gewoon niet verder door gezet wordt en eindigt in een doofpot om over een jaar nog eens die discussie te kunnen hebben. Wie weet met mij aan de andere kant tegen doen lol
 
Reactiescore
660
Het enige doel van al mijn reageren is tegengewicht bieden tegenover de anti script mensen om er voor te zorgen dat dit ook gewoon niet verder door gezet wordt en eindigt in een doofpot om over een jaar nog eens die discussie te kunnen hebben. Wie weet met mij aan de andere kant tegen doen lol

Wat ook goed is.

Alleen zitten er in deze discussie anti-script mensen maar vooral ook mensen die sommige scripts te ver gaan vinden. Ik hoop dat ze de koppen eens bij elkaar steken en denken over het doel van het spel. Eigenlijk is dat voor u geen probleem. Je past je script aan zo dat die net iets minder goed wordt. Klaar is Kees.
 

DeletedUser17472

Guest
Aanvalsbeperking per uur er op. De scripters kunnen script en iedereen is tevreden.

Hoe simpel kan de oplossing zijn?
 
Bovenaan