Leerling Mentorsysteem

DeletedUser80716

Guest
Hallo,

een aantal weken geleden heb ik mezelf al aangemeld voor het mentorsysteem in W66. tot heden heb ik nog geen mentor toegewezen gekregen maar zou hier wel graag gebruik van willen maken.
weet iemand hoelang dit zou kunnen duren aangezien ik eigenlijk overal lees dat er meer mentoren dan leerlingen zijn?

alvast bedankt

Raaayman
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Als ik je zou mogen adviseren: plaats dit bericht op het forum van wereld 66. De kans is dan heel groot dat één van de AF'ers je wel een ingame accountnaam geeft waarmee je contact kunt hebben en tips kunt krijgen. Grote kans ook dat deze AF'er capabeler is dan de meeste mentoren.
 

DeletedUser17472

Guest
Als er meer leerlingen zijn dan mentoren, dan kan het even duren. Hoe lang het duurt is dus afhankelijk van het aanbod van leerlingen en mentoren en daar hebben wij ook geen zicht op.
 

DeletedUser80716

Guest
Als ik je zou mogen adviseren: plaats dit bericht op het forum van wereld 66. De kans is dan heel groot dat één van de AF'ers je wel een ingame accountnaam geeft waarmee je contact kunt hebben en tips kunt krijgen. Grote kans ook dat deze AF'er capabeler is dan de meeste mentoren.

bedankt, zal ik dat eens proberen
 
Bovenaan