Leeftijdsverschillen in relaties

Reactiescore
770
Ik date iemand waarvan de zoon mijn leeftijd heeft. In het begin raar, maar we zijn nu makkers, plus de yo mama jokes krijgen nu een extra dimensie.

degenerate
 
Reactiescore
534
Duckje heeft het mooi verwoord op de eerste pagina.

Ik vind dat het in prencipe kan als beide partijen oprecht toestemmen. En bij oprecht toestemmen hoort dus ook, dat de jongste van beide niet minderjarig mag zijn.

Dus iemand van 17 en 18 kan al niet? Lekker bekrompe regeltjes.
 
Reactiescore
1.770
Gedeeld door 2, plus zeven.
Gouden regel werkt altijd
/topic closed
 

DeletedUser40402

Guest
Dan zit ik momenteel aan vrouwen met een leeftijd van 21+. Geïnteresseerden mogen zich in pm aanmelden.
 

DeletedUser40402

Guest
Op een bepaald moment moet je door hebben dat je niet te kieskeurig moet zijn. Ik heb dat moment bereikt.
 
Reactiescore
2.367
17 xpxd
 
Reactiescore
756
Het rare is, eerst ging ik opzoek naar een vriendin omdat ik me eenzaam voelde. Nu heb ik een vriendin, wil ik er van af en geraak ik er niet meer van af :eek2:Denk dus goed na vooraleer je stopt met kieskeurig zijn

'T zen dings..
 
Reactiescore
1.770
Het rare is, eerst ging ik opzoek naar een vriendin omdat ik me eenzaam voelde. Nu heb ik een vriendin, wil ik er van af en geraak ik er niet meer van af :eek2:Denk dus goed na vooraleer je stopt met kieskeurig zijn

'T zen dings..
gewoon op een ander kruipen
 
Reactiescore
1.696
Hm ik 20. Persoonlijk is dat wat jong vind ik

Ik zit dan ook aan 20. Vind ik ook te jong voor een relatie. Maar om er een keer overheen te gaan vind ik het geen probleem als ze 20 is. Daarna moet ze wel opzouten en mij niet gaan lastig vallen.
 
Reactiescore
756
Ik zit dan ook aan 20. Vind ik ook te jong voor een relatie. Maar om er een keer overheen te gaan vind ik het geen probleem als ze 20 is. Daarna moet ze wel opzouten en mij niet gaan lastig vallen.
Zorgen dat je niet te goed bent dan. Anders geraak je er niet meer van af.
 
Reactiescore
57
hehehe true, als is het soms nog lastig, de weerstand begint al wat te komen
maar wat pit is ook wel sexy
 
Bovenaan