Leaven AX leden

DeletedUser78183

Guest
Ik wens Tip een leuke eindstrijd.
Jammer om te zien dat ESFR dit pad bewandeld. Hoewel ik me engszins kan verplaatsen in het account..
 
Reactiescore
58
En dit is precies die kortzichtigheid die ik bedoel. Alles ligt aan één account, terwijl de werkelijke reden dat jullie tegen waren was dat jullie wat edelruimte moesten inleveren. Lekker makkelijk om alles dan in andermans schoenen te schuiven, terwijl er uiteindelijk gewoon een compromis werd gesloten om zowel Shakedown als Conservative te laten joinen. En dat is het verschil tussen stamspelers en jullie egoïsten: stamspelers als dat ene account die jij benoemt zijn bereid compromissen te sluiten als daar de stam beter van wordt, iets wat jullie niet kunnen. Nee, jullie kiezen er uiteindelijk voor om met de speler die jullie nooit in Maai hadden gewild in zee te gaan en Maai te laten stikken, op uiterst slinkse en hypocriete wijze, wat precies aansluit bij jullie egoïstische gedrag in jullie Maai-tijdperk. En Conservative moet ook gek zijn om met het enige account dat hem nooit in Maai wilde vervolgens een stam te vormen, hoe idioot :p

Bovendien was verder vrijwel heel Maai vóór de recruit van Conservative, dus dat dat ene account de enige was die hem wilde is gewoon klinklare onzin. Jullie waren de enige die dwarslagen.

egoïstische gedrag... Volgens mij waren wij het account wat altijd 70-90% def hadden uitstaan, En altijd clears wilde doneren/ vvs wilde draaien.

En dan noem je ons egoïstisch?

Alleen omdat wij niet netjes een stampost hebben gemaakt?

Als iemand een spion op mijn account zet om het account onder controle te houden, Is dit voor mij een teken voor wantrouwen en is het tijd om de stam te verlaten.
 
Reactiescore
972
egoïstische gedrag... Volgens mij waren wij het account wat altijd 70-90% def hadden uitstaan, En altijd clears wilde doneren/ vvs wilde draaien.

En dan noem je ons egoïstisch?

Alleen omdat wij niet netjes een stampost hebben gemaakt?

Kan je niet lezen? Volgens mij heb ik al meer dan 5 redenen genoemd waarom ESFR een egoïstisch account was. Als jouw tegenreactie is dat je deff/clears doneert en af en toe een vv'tje draaide, dan weet ik genoeg. Als je het leveren van deff/clears al bijzonder vindt in een stam, bevestigd dit precies mijn standpunt :p
 
Reactiescore
58
Kan je niet lezen? Volgens mij heb ik al meer dan 5 redenen genoemd waarom ESFR een egoïstisch account was. Als jouw tegenreactie is dat je deff/clears doneert en af en toe een vv'tje draaide, dan weet ik genoeg. Als je het leveren van deff/clears al bijzonder vindt in een stam, bevestigd dit precies mijn standpunt :p

Volgens mij hadden wij toch juist de compromis gesloten dat Conservation joinde maar ook Shakedown?

Noem is 1 ding (behalve de leave) wat wij niet voor het stam belang hebben gedaan.
 
Reactiescore
2.303
Volgens mij hadden wij toch juist de compromis gesloten dat Conservation joinde maar ook Shakedown?

Noem is 1 ding (behalve de leave) wat wij niet voor het stam belang hebben gedaan.
De Leave?
 
Reactiescore
972
Volgens mij hadden wij toch juist de compromis gesloten dat Conservation joinde maar ook Shakedown?

Noem is 1 ding (behalve de leave) wat wij niet voor het stam belang hebben gedaan.

Ik ga niet 2 keer dezelfde discussie voeren met 2 man die op hetzelfde account spelen. Ik verwijs je terug naar mijn vorige posts en bepaal of jij of je medespeler het wordt gaat voeren namens ESFR. Ik ben geen printer die 100 keer hetzelfde uit kan typen in een minuut.
 

DeletedUser77704

Guest
Ik ga niet 2 keer dezelfde discussie voeren met 2 man die op hetzelfde account spelen. Ik verwijs je terug naar mijn vorige posts en bepaal of jij of je medespeler het wordt gaat voeren namens ESFR. Ik ben geen printer die 100 keer hetzelfde uit kan typen in een minuut.
CTRL + C / CTRL + V?
 
Reactiescore
2.303
Ik ben inderdaad blij dat je weg bent.
 
Reactiescore
2.303
Was dat jij die op w49 ook weggespeeld werd?
Of waren dat je co's?
 
Reactiescore
2.063
Was dat jij die op w49 ook weggespeeld werd?
Of waren dat je co's?

Kom laten we historische werelden erbij pakken om iemand de mond te snoeren!
 
Reactiescore
2.303
Kom laten we historische werelden erbij pakken om iemand de mond te snoeren!

Ik probeer gewoon een schets te krijgen van wie aan het front zal liggen.
Je moet niet meteen zo op je tenen getrapt zijn als ik een normale vraag stel?

Snoer ik hem hier mee de mond dan?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.325
Jeroen je kent onze grammarnazi zonder grammar niet?
 

Deleted User - 487776907

Guest
Succes mannen, dat het een leuke strijd mag worden :)
 
Reactiescore
2.303
Bovenaan