Leaven AX leden

DeletedUser81357

Guest
Ik heb nog nooit wat op het AF gepost en dit is mijn eerste keer. Helaas is het om deze omstandigheden maar ik vind dat ik toch hier een topic over moet maken.
Het spel Tribalwars spelen we allemaal voor ons plezier maar hoe het na vanavond is verlopen maakt dit het zeer moeilijk.
Het heeft voor mij (Casper) co van Barnix een enorme vervelende nasmaak achter gelaten en hoop dat dit gedrag niet word geaccepteerd door anderen en dat anderen zien met wat voor soort spelers ze te maken hebben.

Ax heeft op 10-9-2019 rond 19:00 4 leden verloren namelijk:
[player]TheWitch[/player]
[player]Thomas Shelby Jr.[/player]
[player]Gendry Baratheon[/player]
[player]The Wolfpack[/player]

Dit was niet zomaar een leave helaas maar wij (AX) zijn hier gebruikt en gestabbed.

4 week geleden zijn de 4 bovengenoemde leden gejoind om samen een strijd te vormen tegen de stam maai. We zagen allemaal dat maai een grote kanshebber was/is voor een wereld winst en hebben toen ons vertrouwen in de bovengenoemde spelers gestoken. Dit vertrouwen is echter misbruikt omdat we er dus vandaag achter zijn gekomen dat ze ons gewoon gebruikten voor hun eigen doeleinden.
De leden in kwestie waren in een strijd met de speler ''zuur'' en ''mind of a murder''. De seconde nadat ''zuur'' is weggespeeld hebben we een berichtje op het stam forum gekregen dat ze ons niet meer nodig hadden en onder het smoesje van een leuke driestrijd zijn ze naar tip gegaan. Dit is natuurlijk de grootst mogelijke onzin omdat AX de spelers de ruimte gaven op deze mensen te focussen en ze anders meerdere fronten hadden. Op het moment dat de speler(zuur) weg was hebben ze ons gelijk medegedeeld dat ze weg gingen (ons dus niet meer nodig hadden). Ze zijn in onze stam geweest voor 4 week om een tegenstander weg te spelen en altijd de intentie gehad om hem te smeren op het moment dat hun agenda was voltooid. Natuurlijk zijn edel richtingen, eindspel strategieën en andere gevoelige informatie allemaal gedeeld in die 4 week omdat we ze vertrouwden. Nu kan ik natuurlijk niet bewijzen dat ze deze informatie gaan gebruiken maar als je instaat bent 4 week lang te liegen en te doen alsof je samen een team bent om je doel te bereiken kan er wel gesteld worden dat mijn vertrouwen in hun moreel kompas niet zeer groot is. En zelfs als deze informatie niet gedeeld wordt is dit natuurlijk alsnog een voordeel voor de spelers zelf. In deze 4 week is er ook gewoon netjes gecommuniceerd en gebeld met veel leden en was er nooit een probleem. Het was altijd geacteerd dat er niks aan de hand was om ons onwetend te houden.

Om het verhaal nog mooier te maken is er 5 dagen geleden een lid van ons gekickt (lukepvm) voor Dewitch. Dit is 5 dagen geleden gebeurt terwijl ze donders goed wisten dat ze in die dagen uit AX gingen. We hebben een van onze eigen leden aan de kant gezet voor een van hun. De spelers die ons gestabt hebben zijn natuurlijk ook de leden die het hardste lobbyden dat we een van onze leden gingen kicken voor dewitch. Natuurlijk gebeurt het op Tribalwars dat bepaalde leden wegvallen en vervangen worden. Maar hier is door de spelers in kwestie op gehamerd dat de speler in AX zou komen terwijl ze donders goed wisten dat ze zo weg zouden gaan. Dit is natuurlijk overduidelijk om even extra veel schade binnen AX te verrichten voordat ze weggaan.

Nu denk je het verhaal is nu wel afgelopen maar het gaat nog verder! Nu kreeg de speler wolfpack een ''zogenaamde'' massa binnen van zuur en mind of a murderer. Hier was ook stamdef voor gevraagd en dit is natuurlijk gestuurd. Op het moment ik dit schrijf loopt er nog steeds def naar het front van wolfpack omdat dit snel voor hun leave was aangevraagd!!!! Nu is de grootste verrassing dat de speler waar meneer wolfpack def voor nodig had nu heel toevallig ineens bij hem in de stam zit: mind of a murderer. Er stond meer dan 1mil aan def bij wolfpack en heeft daar ook enige tijd gestaan en heeft wolfpack enorm geholpen in zijn strijd met zuur die nu is afgelopen. Niet alleen had hij ons ontzettend hard nodig maar heeft hij snel nog even wat def aangevraagd vlak voordat hij er vandoor ging. De stam def was trouwens ook echt nodig omdat ze al een aantal dagen incommings kregen.

Nu was dit een erg lang verhaal dus zal ik voor het overzicht kort de punten benoemen die ik hierboven heb gemaakt:
- Join van ax met als doel zichzelf verder te helpen en ons op een later moment te stabben als ze er beter voor staan.
- Onze eigen leden laten kicken vlak voor ze de stam verlaten.
- Snel def aanvragen vlak voordat ze de stam verlaten.
- Vrolijk de stam def hebben gebruikt voor incommings en te leaven op het moment dat deze niet meer nodig zijn(massa afgelopen).
- De manier waarop de leave heeft plaats gevonden. (gewoon een lullig berichtje op het stam forum van jongens we gaan er vandoor en na 15min leaven)
- Weken lang in ons gezicht liegen over dat er niks aan de hand is en vrolijk doen in gesprekken en berichten om ons onwetende te houden.

In mijn ogen join je niet een stam voor een paar weekjes om vervolgens tegen ze te gaan strijden. Ze hebben natuurlijk alles kunnen zien binnen onze stam en hebben een volledige lay-out van onze plannen en edelrichtingen. Ons vertrouwen in de bovengenoemde mannen was misplaatst en ze hebben ons goed gebruikt en voor de gek weten te houden. Persoonlijk was ik ook erg geschokt en zag het niet aankomen. Ik dacht een goede band te hebben met gendry baratheon en heb mijn vertrouwen in deze mensen geplaatst. Ik vind het ook stom van mijzelf dat ik het niet zag aankomen en ga hier proberen aan te werken dat ik niet weer zo bespeeld wordt.

Het maakt mij eerlijk waar niet uit of ik een wereld winst krijg ofniet zolang er maar netjes gespeeld wordt en we allemaal met plezier inloggen. Backstabben en misbruiken horen hier niet bij en wil ik ook niets mee te maken hebben.
Je mag mij een noob noemen, je mag zeggen als ik domme dingen doe, je mag zeggen dat ik een pp abuser ben (niet waar trouwens) maar je kan ook prima sportieve concurrentie hebben in mijn ogen! Wat ik belangrijk vind is dat we niet onze normen en waarden weggooien om in een betere positie te komen op tribalwars! In mijn ogen is loytaliteit, eerlijkheid en voornamelijk respect iets wat de reputatie van een speler maakt. En misschien is het omdat ik zelf nog van de oude garde ben maar reputatie vind ik alles op tribalwars. Ik zou liever weggespeeld worden dan dat ik bekend zou staan als een backstabber.

Ps: Taalkundig ben ik niet de sterkste dus excuus als het verhaal wat lastig te volgen was of dat ik spelfouten heb gemaakt.

Casper
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Ik heb nog nooit wat op het AF gepost en dit is mijn eerste keer.

Jij mag vaker posten Casper, je verhaal steekt gewoon helder en goed in elkaar. Ik was nog niet zo goed tot in de puntjes in de hoogte. Maar wat ik eerder al schreef; de manier waarop de TiP'ers hun stammen hebben verlaten is aan alle kanten gewoon 'vuil' en dat is precies wat jij hier gedetailleerd beschrijft.
 
Reactiescore
116
Nu denk je het verhaal is nu wel afgelopen maar het gaat nog verder! Nu kreeg de speler wolfpack een ''zogenaamde'' massa binnen van zuur en mind of a murderer. Hier was ook stamdef voor gevraagd en dit is natuurlijk gestuurd. Op het moment ik dit schrijf loopt er nog steeds def naar het front van wolfpack omdat dit snel voor hun leave was aangevraagd!!!! Nu is de grootste verrassing dat de speler waar meneer wolfpack def voor nodig had nu heel toevallig ineens bij hem in de stam zit: mind of a murderer.

Wist niet eens dat ik zowat gedwongen ging worden om stamgenoot met hem te worden. Bovendien zou het me netjes lijken dat Wolfpack alle DEF gewoon stante pede terugstuurt en een NAP met mooie opzegtermijn afspreekt?

Wil trouwens niet zeggen dat ik (imo) met mijn rug tegen de muur stond om in te gaan op het verzoek om TIP te joinen dat ik niet vol voor TIP zal gaan nu^^
 

DeletedUser81357

Guest
Wist niet eens dat ik zowat gedwongen ging worden om stamgenoot met hem te worden. Bovendien zou het me netjes lijken dat Wolfpack alle DEF gewoon stante pede terugstuurt en een NAP met mooie opzegtermijn afspreekt?

Wil trouwens niet zeggen dat ik (imo) met mijn rug tegen de muur stond om in te gaan op het verzoek om TIP te joinen dat ik niet vol voor TIP zal gaan nu^^

Vergeten te noemen maar ze hebben ons wel een nap aangeboden. Maar goed een nap van een paar dagen maakt niet goed hoe hier gehandeld is. Ik verwijd jou tevens ook niets, groot gelijk om een stam te joinen waarin jij vertrouwen hebt. Maar het is natuurlijk wat anders hoe onze oud leden dit gedaan hebben.
 
Reactiescore
215
"Om het verhaal nog mooier te maken is er 5 dagen geleden een lid van ons gekickt (lukepvm) voor Dewitch. Dit is 5 dagen geleden gebeurt terwijl ze donders goed wisten dat ze in die dagen uit AX gingen. We hebben een van onze eigen leden aan de kant gezet voor een van hun"

Geen leden kicken he vind niet dat je dat anderen kwalijk kan nemen. Want luke slachtofferen gaf he waarschijnlijk een minder gevoel nu heb jij dat ook.

Verder vind ik het ook geen fijne actie, komt op mij over dat het een mix is van spelers die echt een 3-strijd willen aangevuld met spelers die gewoon kansloos waren. Al met al bied het voor velen weer plezier en perspectief. Dus niet getreurd.
 
Reactiescore
972
Wat een gigantisch trieste spelers zijn die Wolfpack en Gendry toch, met daarbij de andere twee stabbers. Ook Conservative heeft een soortgelijk spelletje gespeeld binnen Maai en ESFR (dat zijn gehele account en toekomst te danken heeft aan Maai) is in zijn val getrapt. Ik denk dat er maar 1 oplossing is voor dergelijke stabbers en dat is een tijdelijk verenigde wereld, om dit smerige spel van TiP te veroordelen. Op deze manier voor een driestrijd kiezen is dusdanig onsportief, dat een tijdelijke tweestrijd tegen deze idioten op zijn plaats is. Het moet slechts een kwestie van tijd voor deze stabbers van de wereld verdwenen zijn.

Mooie verhelderende post verder Barnix! Voor ons is nu ook een hoop duidelijk.
 

DeletedUser81346

Guest
Hebben we @.MortuaMemoria weer, de Draggy van Maai. Je leest een ontieglijke eenzijdige forumpost vanuit Barnix en hebt je mening alweer klaar en je excuus te pakken om te gaan massa teamen met andere stammen. Elke keer als er een scheet gebeurd op deze wereld gebruikt Maai dat om maar te suggereren dat iedereen moet gaan samenwerken daartegen, maar als er twee stammen tegen jullie teamen is het janken geblazen en is de hele wereld tegen Maai.

Zoek de volledige waarheid OF kom daadwerkelijk met aanvallen, maar die losse flodders die jij nu weer uit je mouw schud zijn nog lachwekkender dan Najib in z'n beste dagen.
 
Reactiescore
2.303
Hebben we @.MortuaMemoria weer, de Draggy van Maai. Je leest een ontieglijke eenzijdige forumpost vanuit Barnix en hebt je mening alweer klaar en je excuus te pakken om te gaan massa teamen met andere stammen. Elke keer als er een scheet gebeurd op deze wereld gebruikt Maai dat om maar te suggereren dat iedereen moet gaan samenwerken daartegen, maar als er twee stammen tegen jullie teamen is het janken geblazen en is de hele wereld tegen Maai.

Zoek de volledige waarheid OF kom daadwerkelijk met aanvallen, maar die losse flodders die jij nu weer uit je mouw schud zijn nog lachwekkender dan Najib in z'n beste dagen.

Zijn toch geen losse flodders?
Het is toch wel degelijk zo dat ze samenwerken tegen ons.

Maar voor de rest wel gelijk dat hij beter zijn mond houdt.
 
Reactiescore
972
Hebben we @.MortuaMemoria weer, de Draggy van Maai. Je leest een ontieglijke eenzijdige forumpost vanuit Barnix en hebt je mening alweer klaar en je excuus te pakken om te gaan massa teamen met andere stammen. Elke keer als er een scheet gebeurd op deze wereld gebruikt Maai dat om maar te suggereren dat iedereen moet gaan samenwerken daartegen, maar als er twee stammen tegen jullie teamen is het janken geblazen en is de hele wereld tegen Maai.

Zoek de volledige waarheid OF kom daadwerkelijk met aanvallen, maar die losse flodders die jij nu weer uit je mouw schud zijn nog lachwekkender dan Najib in z'n beste dagen.

Geen idee wie jij bent, maar mij de Draggy van Maai noemen getuigt van weinig inzicht in dit spel en deze wereld in zijn algemeen. Als er hier iemand in de buurt komt van de post-stijl van Draggy, ben jij het. Het enige wat je doet is zeggen dat ik onzin post, zonder iets te ontkrachten of iets te onderbouwen. Welkom op het AF, waarbij de waarheid zo waar is als de mensen die de opinie dragen.

Kom met een onderbouwing waarmee je Barnix zijn post ontkracht, of post niet. Met een post als deze bewijs je jezelf alles behalve een dienst en maak je het voor mij enkel makkelijker, en krijg je de publieke opinie enkel meer tegen je. Daarbij, de hele wereld wás inderdaad tegen Maai, dat is gewoon feitelijk onderbouwd. Dat jullie jezelf kapot willen maken door hier een einde aan te maken, is jullie eigen keuze. Daar heeft Maai geen enkele invloed in gehad. Volgens mij heb je nog wat te leren over het gebruik van het AF, dus denk 2x na voor je je nieuwe stam nog belachelijker maakt dan het al is.

En over Draggy gesproken, zelden zoveel one-liners gezien in een post :p

????

En als dit tegenwoordig al een stab is...

Ach, zoals gezegd, noem het een stab of een dolksteek of wat dan ook. De manier waarop jullie Maai hebben verlaten, zonder ook maar iets te laten weten aan de stam zelf, is gewoon uiterst onrespectvol en bevestigd mijn beeld dat ik had bij ESFR. Hoe jullie geen probleem hadden eigen belang boven stambelang te zetten en de leiding te chanteren om veranderingen teweeg te brengen binnen Maai was al tot daaraantoe, maar hoe jullie nu weeral eigenbelang, boven ieders belang zetten en daarmee zelfs vrienden van je naait, zegt zeker en vast wat voor simpele zielen er op ESFR spelen. Geen greintje respect van mijn kant, met dat soort jongens hoef ik nooit meer in een stam te spelen.
 
Reactiescore
183
Eigen belang boven stambelang? Esfr riep al weken dat er zuid iets moest gebeuren en er gebeurd niets, en nu? 30 cfs verder? En wij moesten wel clears gooien op targets waar wij verder weinig aan hadden maar zodra wij een klein beetje hulp vragen krijgen we terug "fix het zelf maar". Je kan de oorzaak bij ons zoeken maar dat is niet het hele verhaal.
 

DeletedUser77704

Guest
Eigen belang boven stambelang? Esfr riep al weken dat er zuid iets moest gebeuren en er gebeurd niets, en nu? 30 cfs verder? En wij moesten wel clears gooien op targets waar wij verder weinig aan hadden maar zodra wij een klein beetje hulp vragen krijgen we terug "fix het zelf maar". Je kan de oorzaak bij ons zoeken maar dat is niet het hele verhaal.

Jouw logo is wel leuk :cool:
 
Reactiescore
972
Eigen belang boven stambelang? Esfr riep al weken dat er zuid iets moest gebeuren en er gebeurd niets, en nu? 30 cfs verder? En wij moesten wel clears gooien op targets waar wij verder weinig aan hadden maar zodra wij een klein beetje hulp vragen krijgen we terug "fix het zelf maar". Je kan de oorzaak bij ons zoeken maar dat is niet het hele verhaal.

Post dan het hele verhaal, ben erg benieuwd. Misschien moet je je eens achter de oren krabben hoe jullie zélf zaken aanpakten, in plaats van de schuld altijd bij anderen zoeken, iets wat jullie altijd gedaan hebben. Denk maar aan de recruit van (notabene) Conservative en Shakedown, hoe jullie je destijds misdragen hebben is echt schandalig.
 
Reactiescore
183
Post dan het hele verhaal, ben erg benieuwd. Misschien moet je je eens achter de oren krabben hoe jullie zélf zaken aanpakten, in plaats van de schuld altijd bij anderen zoeken, iets wat jullie altijd gedaan hebben. Denk maar aan de recruit van (notabene) Conservative en Shakedown, hoe jullie je destijds misdragen hebben is echt schandalig.

Shakedown wouden wij erin, die solli heeft t forum niet eens gehaald omdat 1 acc het er niet mee eens was (zal wel weer gezegd worden dat dit niet waar is)

Conservative wouden wij niet maar hadden we gewoon niets over te zeggen, omdat 1 acc hem zo nodig moest hebben.
 
Reactiescore
972
Shakedown wouden wij erin, die solli heeft t forum niet eens gehaald omdat 1 acc het er niet mee eens was (zal wel weer gezegd worden dat dit niet waar is)

Conservative wouden wij niet maar hadden we gewoon niets over te zeggen, omdat 1 acc hem zo nodig moest hebben.

En dit is precies die kortzichtigheid die ik bedoel. Alles ligt aan één account, terwijl de werkelijke reden dat jullie tegen waren was dat jullie wat edelruimte moesten inleveren. Lekker makkelijk om alles dan in andermans schoenen te schuiven, terwijl er uiteindelijk gewoon een compromis werd gesloten om zowel Shakedown als Conservative te laten joinen. En dat is het verschil tussen stamspelers en jullie egoïsten: stamspelers als dat ene account die jij benoemt zijn bereid compromissen te sluiten als daar de stam beter van wordt, iets wat jullie niet kunnen. Nee, jullie kiezen er uiteindelijk voor om met de speler die jullie nooit in Maai hadden gewild in zee te gaan en Maai te laten stikken, op uiterst slinkse en hypocriete wijze, wat precies aansluit bij jullie egoïstische gedrag in jullie Maai-tijdperk. En Conservative moet ook gek zijn om met het enige account dat hem nooit in Maai wilde vervolgens een stam te vormen, hoe idioot :p

Bovendien was verder vrijwel heel Maai vóór de recruit van Conservative, dus dat dat ene account de enige was die hem wilde is gewoon klinklare onzin. Jullie waren de enige die dwarslagen.
 

DeletedUser81346

Guest
@.MortuaMemoria waarom zou iemand nog de moeite nemen het hele verhaal te posten? Je mening staat al vast, ook niet gek omdat die je heel goed uit komt.

Een maand geleden was de wereld dicht getimmerd en liep heel Maai hier te janken over een kwantitatief voordeel en hele wereld vs Maai. Er wordt nu een beetje ruimte gelaten en gelijk duikt Maai er bovenop om zelf te gaan massa teamen en dat kwantitatieve voordeel, dat eerst sterk veroordeeld werd, zelf te grijpen.

Je roept gewoon puur en alleen wat jou op dat moment uit komt en bent zelf de overtreffende trap van hetgeen waar je je aan zegt te ergeren.
 
Reactiescore
63
Eigen belang boven stambelang? Esfr riep al weken dat er zuid iets moest gebeuren en er gebeurd niets, en nu? 30 cfs verder? En wij moesten wel clears gooien op targets waar wij verder weinig aan hadden maar zodra wij een klein beetje hulp vragen krijgen we terug "fix het zelf maar". Je kan de oorzaak bij ons zoeken maar dat is niet het hele verhaal.

Volgens mij riep iedereen dat en gingen we daar ook mee aan de slag? Prima logica wel, samenwerken met de guy die 30 cf's bij je legt, als Maai nu 30 cf's bij je legt, kom je dan weer terug? :D En dat jij een kata-war wilde starten en anderen daar niet in mee wilden gaan is ook echt een goede reden om je stam te leaven.
 

DeletedUser77704

Guest
Volgens mij riep iedereen dat en gingen we daar ook mee aan de slag? Prima logica wel, samenwerken met de guy die 30 cf's bij je legt, als Maai nu 30 cf's bij je legt, kom je dan weer terug? :D En dat jij een kata-war wilde starten en anderen daar niet in mee wilden gaan is ook echt een goede reden om je stam te leaven.

Vind de reden omdat je BG wilt opzeggen ook hilarisch. Zeker als dit zou gebeuren week later maar je daarop niet kon wachten :confused:
 
Reactiescore
1.166
Een maand geleden was de wereld dicht getimmerd en liep heel Maai hier te janken over een kwantitatief voordeel en hele wereld vs Maai. Er wordt nu een beetje ruimte gelaten en gelijk duikt Maai er bovenop om zelf te gaan massa teamen en dat kwantitatieve voordeel, dat eerst sterk veroordeeld werd, zelf te grijpen.

Ja, geef ons eens ongelijk? Welkom op het AF trouwens, kom je hier voor het eerst? denk dat je namelijk het idee achter Politiek & Propaganda een beetje mist. Anyway, mij maakt het niet zoveel uit dat jullie er een driestrijd van willen maken, leuk zelfs! Echter, het hele probleem is de manier waarop het gebeurd. Via via komen wij (colla en pablito) erachter dat er iets gaat gebeuren en binnen twee uurtjes was de stam al gevormd. Geen afscheidspost, geen duidelijk info niets! Als je het dan zo graag op een andere manier wilt, ,waarom niet overleggen? Leiding van Maai staat overal voor open, maar jullie kiezen liever de vieze weg om het te doen en ons dan schuld proberen aan te praten.. Lachwekkend toch? Verder wens ik je succes, team Colla is in ieder geval tot op het bot gemotiveerd. Laatste keer dat de spelers te maken kreeg met zo een front was op Wereld 47. Nu zelfs met uitkijktoren! We hebb'n er zin an!

Verder, hebben jullie dan ook iets te maken met Chemistry? Die zijn edels doodleukt timet (op de minuut) achter interntreintjes van Act of Divinity? Nog even misbruik maken van de laatste bevelen die toevallig nog aan stonden, een soort laatste steek met het mes?
 
Reactiescore
972
@.MortuaMemoria waarom zou iemand nog de moeite nemen het hele verhaal te posten? Je mening staat al vast, ook niet gek omdat die je heel goed uit komt.

Een maand geleden was de wereld dicht getimmerd en liep heel Maai hier te janken over een kwantitatief voordeel en hele wereld vs Maai. Er wordt nu een beetje ruimte gelaten en gelijk duikt Maai er bovenop om zelf te gaan massa teamen en dat kwantitatieve voordeel, dat eerst sterk veroordeeld werd, zelf te grijpen.

Je roept gewoon puur en alleen wat jou op dat moment uit komt en bent zelf de overtreffende trap van hetgeen waar je je aan zegt te ergeren.

Nja, goed, volgens mij is het jouw mening die al vast staat, en niet die van mij. Vrij hypocriet om mij allerlei woorden in de mond te leggen, zonder dat je ook maar iets onderbouwt. Op deze manier verander je mijn mening inderdaad niet, dus nogmaals, doe een poging. Als je het op deze manier zeer eenzijdig houdt, ga je niemands mening hier veranderen, want het oordeel is tot dusver unaniem: een gigantisch smerige en onsportieve streek. Ik ben lang niet de enige die deze mening heeft, hoor :p

Maai heeft de kwantitatieve meerderheid gekregen omdat jullie AX een mes in de reg steken, verder is er nog geen enkele samenwerking op deze wereld tussen de 4 topstammen. Bedankt daarvoor. Als jullie op een minder idiote manier hadden gehandeld, had je niet zoveel accounts boos gemaakt. Jullie hebben je eigen graf gegraven, niet wij. Dat wij vervolgens gebruik maken van jullie diplomatieke tekortkomingen (mocht er ooit een samenwerking komen), kun je ons echt niet kwalijk nemen :p
 
Bovenaan