Lc aantal

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser35742

Guest
Kom dan op deze W spelen joh:) Niveau is geloof ik wel aardig en veel bekende koppen voor ons allebei!
 

DeletedUser68047

Guest
Kom dan op deze W spelen joh:) Niveau is geloof ik wel aardig en veel bekende koppen voor ons allebei!

Ik wilde net zeggen.. Niveau zit er volgens mij zeker. En idd, bijzonder veel bekende koppen op deze wereld.
 

DeletedUser35742

Guest
Haha:) Hij edelde iemand vlakbij me, waarop ik hem (jou) een PM stuurde:

HoKuZpOkUz 20.02.14 12:02
Hey maestro,

heb je zin om edelrichtingen af te spreken? Denk dat we anders binnen de kortste keren in elkaars vaarwater zitten:)

HoKuZ.

BawzColin 20.02.14 13:48
rene van .HAze hier (overhung) hij antwoord lateer wel gideon:p

HoKuZpOkUz 20.02.14 13:52
Hey man! Okido:)

Bij gebrek aan respons heb ik hem de volgende dag maar geedeld, ja. Dan maar direct het gevaar proberen te elimineren:p
 

DeletedUser58625

Guest
jaman

Mooi :D

kom skype?

rene3641

Ben vaak op skype hoor :p (tegenwoordig toch)

Kom dan op deze W spelen joh:) Niveau is geloof ik wel aardig en veel bekende koppen voor ons allebei!

Momenteel zit ik al op W34 bij Aus & nog wat Astra* & |P| spelers. Ik ga er dus niet meteen een nieuwe wereld bij nemen hehe, mss later ;)

Ik wilde net zeggen.. Niveau zit er volgens mij zeker. En idd, bijzonder veel bekende koppen op deze wereld.

Bekende voor jou is niet altijd een bekende voor iem anders :)
 

DeletedUser16768

Guest
Zullen we het nog een beetje over Lc's houden ;).
Dingen als hierboven kunnen via PM of praattopic.
 

DeletedUser48278

Guest
Dit topic kan wel weg dan. Dit is alleen nog enigszins interessant in de één dorpen fase.
 

DeletedUser48278

Guest
Ja, maar jij doet er niet zo toe. :D Ikzelf heb overigens ook een dorp, daar niet van.
 

DeletedUser35742

Guest
Denk dat we er verstandig aan doen om zelf de gezelligheid er in te houden en niet voor forumpolitie te spelen. M.a.w. dat slappe gelul is een stuk beter dan het alternatief, een echt dood forum.
 

DeletedUser

Guest
Haha ik heb ook nog maar één dorp, ben laat begonnen maar lig nu wel heerlijk aan de rim met een rijke barbarenbuurt :D
 

DeletedUser70556

Guest
Ik zit ook wel aan de rim, maar toch elke keer weer lege buit, veel te veel mee farmers :mad:
 
Bovenaan