Laten we allemaal eens lief doen tegen Tai Chi

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted User - 487871837

Guest
Dag vierenvijftigers,

Ik weet dat onze grote vriend @Tai Chi niet de beste reputatie heeft op dit forum. Maar, nadat ik een beetje met 'm heb zitten dollen een paar dagen geleden ben ik erachter gekomen dat 'ie een van de weinigen hier is die ook van een onzin gesprek houdt en niet alleen hier komt om of zichzelf te verheerlijken of om z'n tegenstander neer te halen.

Zeker nu hij Heidi heeft gekicked (zegt ie natuurlijk niet maar dat is wel zo) laat dat zien dat hij wel degelijk een goei is.

Aangezien jullie toch ook om TW geven en ik van een dom gesprek houd vind ik dat dit best gezegd mag worden!

(inspired by @donkergat's schone lei :D)
 

DeletedUser25862

Guest
Zijn dit die @Hopeful berichten met inhoud waar je het over had? Mooi eens zo een bericht lezen na al die drama vandaag ;)
 

DeletedUser78454

Guest
Nogmaals bewijs dat jullie bulshitters zijn

Of shitposters ;)

Tai chi wees ff eerlijk aub
 

DeletedUser78454

Guest
Jongens toch.. hoe hard jullie ook proberen om ons zwart te maken. We kunnen alles bewijzen hoor :)

Ik hoop dan ook dat er hier eindelijk eens wat mensen hun verstand beginnen gebruiken. Als jullie op deze manier met mensen omgaan... dan kan ik alleen maar medelijden hebben. Tai chi heeft er duidelijk zijn mening over gegeven. Dat is zo. En hij vond het ook niet kunnen. Dat is zo. Maar uiteindelijk hebben wij zelf dadelijk aangegeven dat we vertrokken. Maar nogmaals. Ik hoor jullie graag spreken over niveaus van spreken. Maar wel heel bizar. Dat dit komt van mensen die vlak aan ons liggen en er voordeel bij halen om ons een hak zetten. Nooit gedacht dat een spel een mens zo slecht en gemeen kan maken. En vooral blind voor de bewijzen. Dus als er iemand is waarvoor je moet oppassen. Zijn het wel andere spelers... ik wens jullie het allerbeste toe in het leven en hoop oprecht dat jullie wat meer verstand krijgen. Tenminste een beetje groter dan een erwt.
 

Bijlagen

  • IMG_0345.PNG
    IMG_0345.PNG
    268,7 KB · Weergaven: 46

DeletedUser76181

Guest
Jongens toch.. hoe hard jullie ook proberen om ons zwart te maken. We kunnen alles bewijzen hoor :)

Ik hoop dan ook dat er hier eindelijk eens wat mensen hun verstand beginnen gebruiken. Als jullie op deze manier met mensen omgaan... dan kan ik alleen maar medelijden hebben. Tai chi heeft er duidelijk zijn mening over gegeven. Dat is zo. En hij vond het ook niet kunnen. Dat is zo. Maar uiteindelijk hebben wij zelf dadelijk aangegeven dat we vertrokken. Maar nogmaals. Ik hoor jullie graag spreken over niveaus van spreken. Maar wel heel bizar. Dat dit komt van mensen die vlak aan ons liggen en er voordeel bij halen om ons een hak zetten. Nooit gedacht dat een spel een mens zo slecht en gemeen kan maken. En vooral blind voor de bewijzen. Dus als er iemand is waarvoor je moet oppassen. Zijn het wel andere spelers... ik wens jullie het allerbeste toe in het leven en hoop oprecht dat jullie wat meer verstand krijgen. Tenminste een beetje groter dan een erwt.
Wat zijn je bewijzen dan? Als je niet akkoord gaat met die NAP zeg het dan, maar we hoorden je niet dus blijft het een Stab.
 

DeletedUser78454

Guest
Zoals al zei: zij die voordeel willen halen, willen het laatste woord eh :) zeer zielig
 

DeletedUser5071

Guest
Probeert Heidi nu het lief zijn topic voor Tai Chi te dwarsbomen?

In ieder geval: veel liefde aan Tai Chi <3
 

Deleted User - 487871837

Guest
Probeert Heidi nu het lief zijn topic voor Tai Chi te dwarsbomen?

In ieder geval: veel liefde aan Tai Chi <3

Ik zou bijna een "heidi is echt heel gemeen" topic maken maar dat is niet leuk
 
Reactiescore
1.468
Slotje, dit had prima in top/flop spelers gekund. Bovendien lijken jullie niet in staat op een normale manier te discussieren, de ziektes vliegen door het AF.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan