[Ingevoerd] Langer dan 365 dagen onder VV? Delete ermee!

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 34 47,9%
  • Nee

    Stemmen: 37 52,1%

  • Totaal aantal stemmers
    71
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20001

Guest
Hallo allemaal,

Een account als bijvoorbeeld Daro (W1). Heeft al 3 jaar, sinds 2009 al geen dorp overgenomen/verloren. Ik neem aan dat het account dus al 3 jaar onder vv staat. Wat voor nut heeft het om deze accounts te laten bestaan. Kan er geen nieuwe regel komen dat accounts langer dan bijvoorbeeld 365 dagen onder vv op delete gaan?

Wat vinden jullie hiervan?

Gr.
Stijn
 

DeletedUser

Guest
Het account zou nog voor bepaalde functies kunnen gebruikt worden (Deffaccounts, farmaccounts, ...) Eigenlijk zou het onrechtvaardig zijn om dan dat account te verwijderen, enkel te nadele van de eigen stam en een voordeel voor de vijand.
 

DeletedUser59612

Guest
Het is niet voor niets dat het vakantie vervanging heet. Als je even weg bent geef je je vv af en niet 3 jaar.
Je regelt een nieuwe speler of gooit je account op delete.
 

DeletedUser16768

Guest
Mag ik er even op wijzen dat dit al eens werd voorgesteld door het CM (zie discusieforum) en dat dit door 90% van de community werd verworpen? Zie niet in waarom het idee dan nu wel weer goedgekeurt zou moeten worden =/ En zie ook niet in waarom het een probleem is dat die speler nog bestaat?

http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?148625-Permanente-vakantievervangingen

Dit dus. In dat topic staan velen argumenten die nu nog van kracht zijn.
Lees de 1ste 3-4 pagina's maar rustig door.
 

DeletedUser60322

Guest
Tegen. Misschien spit je ooit in je archief en neem je stiekem een kijkje? Dan weet je maar nooit hoe het verder gaat?

Just keep it.
 

DeletedUser

Guest
Hallo allemaal,

Een account als bijvoorbeeld Daro (W1). Heeft al 3 jaar, sinds 2009 al geen dorp overgenomen/verloren. Ik neem aan dat het account dus al 3 jaar onder vv staat. Wat voor nut heeft het om deze accounts te laten bestaan. Kan er geen nieuwe regel komen dat accounts langer dan bijvoorbeeld 365 dagen onder vv op delete gaan?

Wat vinden jullie hiervan?

Gr.
Stijn

Het zegt ook best wat over die wereld, in mijn ogen. Op welke wereld kun je nou een account 3 jaar onder vv laten staan zonder dat iemand daar gaat aanvallen? Kan me het haast niet voorstellen, je kunt met dat account ook al geen os en aanvallen meer versturen naar anderen, dus bovengenoemde opties gelden allemaal niet meer.

Nee, dat moet een account zijn die gewoon inactief is, misschien logt de eigenaar 1 keer per maand in ofzo. Gek dat zijn omgeving hem niet aanvalt, maar oke.

De huidige vv tijd is prima, in mijn ogen moet je ook een account voor 3 maand onder vv kunnen zetten als je bijvoorbeeld een drukke schoolperiode hebt of een reis aan het maken bent.
 

DeletedUser66026

Guest
Het zegt ook best wat over die wereld, in mijn ogen. Op welke wereld kun je nou een account 3 jaar onder vv laten staan zonder dat iemand daar gaat aanvallen? Kan me het haast niet voorstellen, je kunt met dat account ook al geen os en aanvallen meer versturen naar anderen, dus bovengenoemde opties gelden allemaal niet meer.

Nee, dat moet een account zijn die gewoon inactief is, misschien logt de eigenaar 1 keer per maand in ofzo. Gek dat zijn omgeving hem niet aanvalt, maar oke.

De huidige vv tijd is prima, in mijn ogen moet je ook een account voor 3 maand onder vv kunnen zetten als je bijvoorbeeld een drukke schoolperiode hebt of een reis aan het maken bent.

In oudere werelden heb je veel acc's die safe en inactief zijn, en ik denk dat veel mensen mij gelijk geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan