Lage level skillboeken

DeletedUser78942

Guest
Beste lezers,

Ik speel op wereld 59 met het riddersysteem. Momenteel is de skill Motivatie (grondstof productie) 3/4. Ik wil deze skill graag op 4/4 krijgen, maar het spel geeft nu alleen maar hogere level skillboeken. Sommige van deze kan ik zelfs niet eens gebruiken omdat de ridder nog niet het benodigde level heeft.

Mijn vraag is: hoe krijg ik nog een Motivatie skillboek, want ik krijg alleen maar hoge level skillboeken.

Alvast bedankt,

Snijplank
 

DeletedUser78942

Guest
Bedankt voor de reacties. Was er een manier waarmee ik dit had kunnen voorkomen? Ik neem aan dat de besteding van de boeken geen invloed heeft.
 
Reactiescore
167
Bedankt voor de reacties. Was er een manier waarmee ik dit had kunnen voorkomen? Ik neem aan dat de besteding van de boeken geen invloed heeft.

Je kan een boek "rerollen" om een andere te krijgen. Dit kost alleen wel 100 premium punten en als je pech hebt krijg je niet gelijk degene die je wilt en moet je nog eens 100pp gebruiken om de goede te krijgen

Mijn advies is: wacht tot je een 2e ridder krijgt of lucky bent met een nieuw boek dat je krijgt
 

DeletedUser78942

Guest
Bedankt GreenGang. Ik heb gererolled en ik kreeg het juiste boek. Top reacties, ik snap het systeem nu helemaal. Groetjes Snijplank.
 
Bovenaan