Lafste spelers van tribalwars W11

DeletedUser33976

Guest
is laf en grof spelen jouw manier van spelen ?
misschien wil je dan delen wat je zoal uitgespookt heb.;)
 

DeletedUser

Guest
Stond eerder al eens een lijstje op het forum hier ergens, jij slaat echt alles. :p
 

DeletedUser33976

Guest
Stond eerder al eens een lijstje op het forum hier ergens, jij slaat echt alles. :p

ik was al bang dat niemand lager kon gaan als mij of pascal.mies, maar ik zou graag wel eens willen weten of wij de enigste waren :)
 

DeletedUser

Guest
Ze zijn er wel, maar ik ken ze vooralsnog niet. Meestal overleven zulke spelers het dan ook nooit zo lang... uitzonderingen daargelaten.;)
 

DeletedUser33976

Guest
klopt wat je zeg, maar als je laf wilt spelen dan moet je ook slim zijn, ik bedoel iedereen heeft vrienden nodig ook, als je die verspeelt kan je net zo goed stoppen met TW, ik zeg het zo, het is de kunst van weten tot hoe ver je kunt gaan.
 

DeletedUser21929

Guest
ik was al bang dat niemand lager kon gaan als mij of pascal.mies, maar ik zou graag wel eens willen weten of wij de enigste waren :)

ik denk inderdaad niet dat jullie de enigste zullen zijn. Maar ik denk niet dat er veel mensen op zo'n manier TW spelen.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb ooit eens iemand bedreigd in een mededeling dat ik persoonlijk naar zijn dorp zou komen en het plat branden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
klopt wat je zeg, maar als je laf wilt spelen dan moet je ook slim zijn, ik bedoel iedereen heeft vrienden nodig ook, als je die verspeelt kan je net zo goed stoppen met TW, ik zeg het zo, het is de kunst van weten tot hoe ver je kunt gaan.

Jullie vallen nou niet bepaald in de categorie slim..., leer pascal eerst maar eens ABN praten, dan praten we verder :)
 
Bovenaan